Golf III 1.9d Niskie obroty po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piecia55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 17, 2008 22:02
Lokalizacja: ZG

Post autor: Piecia55 » wt lut 02, 2010 01:15

No wlasnie z tym jest problem bo ja mam 1.9d na wolnossacy sterowany mechanicznie - nie SDI. Nie wiem czy to zmienia postac rzeczy ale pod waga go nie podepne bo konstrukcja tego silnika jest bardziej zblizona do diesla z URSUSA :)))



nethome
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 01, 2007 16:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: nethome » czw lut 04, 2010 00:55

Witam
jestem po badaniu auta Vag-iem i nie mam zadnych błędów.
Przedstawiam screeny z Vaga.

Silnik zimny na biegu jalowym szarpie nim i obroty sa niestabilne:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Silnik sie nagrzal i wolne obroty sie stabilizuja choc w dalszym ciagu silnik po dodaniu gazu przerywa
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zwiekszanie i zmniejszanie gazu

Obrazek Obrazek Obrazek

Proba podjazdu pod maly kraweznik
Obrazek Obrazek

Czy moglbym prosci o jakies zweryfikowanie tych wykresow przez znawcow tego tematu ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lut 04, 2010 08:16

Widać że dawka skacze, wyjmij wtyczkę z impulsatora na skrzyni, jak drgawki ustaną to nastawnik do roboty.



nethome
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 01, 2007 16:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: nethome » czw lut 04, 2010 08:54

chmmmm tylko o ile dobrze pamiętam ja mam jakieś dwa czujniki wychodzące ze skrzyni ale mogę się mylić sprawdze to.
Kurcze czyli znowu ten nieszczęsny nastawnik a juz myślałem ze to coś innego...
Dzięki za pomoc :-) :pub:

[ Dodano: 10 Lut 2010 13:40 ]
Witam
Autko już działa i co się okazało :
Po rozebraniu nastawnika Pan mechanik swoimi sposobami (podłączenie regulowanego zasilacza pod odpowiednie końcówki ) i obserwowaniu poruszania się nastawnika stwierdził że wygląda na sprawny lub ewentualnie na początki jego awarii , nastawnik został wyjęty przepłukany i przedmuchany i działa ok, jednak po złożeniu tego wszystkiego do kupy efekty nie ustąpiły...
Pan mechanik podłączył komputer i analizując parametry (posiadał w swoim oprogramowaniu wylistowane odpowiednie średnie parametry dla tego silnika) stwierdził że coś jest nie tak z masą powietrza i teraz szok okazało sie że winny jest ERG !! po odłączeniu wężyka podciśnienie od takiego grzybka objawy zniknęły jak ręka odjął :-)

Teraz pytanko jeżdżę na razie tak z tym zdjętym wężykiem i polecono mi zaślepić ERG , ale chciałbym to naprawić/wyczyścić tak żeby powrócić do oryginału co teraz należy wyczyścić oprócz kolektora ssącego ?
I drugie pytanko co mogło spowodować takie objawy czyżby zasyfiony kolektor ssący czy przepustnica czy może ten grzybek ?

Pozdrawiam

[ Dodano: 10 Lut 2010 14:03 ]
Dodam jeszcze że cała operacja trwała może z dwie godzinki :grin:



golfista1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 11, 2010 09:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: golfista1234 » czw lut 11, 2010 09:43

U mnie jest podobnie sprawdzę czy to nie czasami ten ERG.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lut 11, 2010 11:50




arwam

Post autor: arwam » czw lut 11, 2010 15:07

Piecia55, do ustawienia wydatek resztkowy.

na zimnym silniku też dogrzewają świece żarowe i dlatego jest duże obciążenie alternatora co z kolei też się przyczynia do tego problemu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości