Czujnik Halla, cewka czy kostka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nawiązując do tematu, mam jeszcze jedno pytanko.
nie udało mi się wyciągnąć aparatu zapłonowego, więc czujnik halla badałem miernikiem obracając wałem... Jezu, ale było ciężko...
przepchnąłem auto w ten sposób z 8-10 metrów i cały czas miernik pokazywał napięcie rzędu 11,5 V na trzecim pinie czujnika.
stąd pytanie, czy robiąc te tylko kilka metrów z wpiętym 5 biegiem mogłem nie wyjść ze strefy, kiedy napięcie się pokazało, czy może być tak, że czujnik ma zwarę i cały czas trzyma to napięcie?
z góry dzięki za pomoc.
nie udało mi się wyciągnąć aparatu zapłonowego, więc czujnik halla badałem miernikiem obracając wałem... Jezu, ale było ciężko...
przepchnąłem auto w ten sposób z 8-10 metrów i cały czas miernik pokazywał napięcie rzędu 11,5 V na trzecim pinie czujnika.
stąd pytanie, czy robiąc te tylko kilka metrów z wpiętym 5 biegiem mogłem nie wyjść ze strefy, kiedy napięcie się pokazało, czy może być tak, że czujnik ma zwarę i cały czas trzyma to napięcie?
z góry dzięki za pomoc.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
niema takiej możliwości, mierzysz na pinie dwa środkowym a nie na trzecim, kabelek zielony (nie wyciągasz wtyczki i zapłon włączony)szyki pisze:stąd pytanie, czy robiąc te tylko kilka metrów z wpiętym 5 biegiem mogłem nie wyjść ze strefy, kiedy napięcie się pokazało, czy może być tak, że czujnik ma zwarę i cały czas trzyma to napięcie?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
dzięki Paweł Marek za podpowiedź.
widzę, że dałem ciała z tą próbą, więc spróbuję jeszcze raz.
w którymś temacie a propos czujnika halla i cewki ktoś wysunął teorię, że jak przy próbie zakręcenia rozrusznikiem obrotomierz się podnosi, to można wykluczyć jego awarię...
słyszałeś może o tym?
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 10:53 ]
sprawdziłem halla.
zrobiłem tak, jak zodiak polecił na początku tego tematu, czyli pod 1 pin podłączyłem "-", pod 3 "+". oba bezpośrednio z akumulatora.
niestety na środkowym napięcie nie pokazało się ani przez moment.
kręciłem wałem i nic.
zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz.
po włączeniu zapłonu na wtyczce, która wchodzi do czujnika halla pojawił mi się "+" na 2. i 3. pinie jednocześnie. czy to oznacza zwarę gdzieś wcześniej?
czy to jest prawdopodobne, żeby siadło mi tyle rzeczy na raz?
wyszło mi, że cewka nie domaga, hall jest walnięty i jeszcze może jakieś zwarcie.
jak ewentualnie wyciągnąć aparat zapłonowy w 1,8 RV(PF)?
odkręciłem tę jedyną śróbkę, zdjąłem tę blaszkę zabezpieczającą i nic.
wprawdzie nie próbowałem wyciągnąć go na siłę, tylko raczej po dobroci ale dało rady...
pozdro.
widzę, że dałem ciała z tą próbą, więc spróbuję jeszcze raz.
w którymś temacie a propos czujnika halla i cewki ktoś wysunął teorię, że jak przy próbie zakręcenia rozrusznikiem obrotomierz się podnosi, to można wykluczyć jego awarię...
słyszałeś może o tym?
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 10:53 ]
sprawdziłem halla.
zrobiłem tak, jak zodiak polecił na początku tego tematu, czyli pod 1 pin podłączyłem "-", pod 3 "+". oba bezpośrednio z akumulatora.
niestety na środkowym napięcie nie pokazało się ani przez moment.
kręciłem wałem i nic.
zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz.
po włączeniu zapłonu na wtyczce, która wchodzi do czujnika halla pojawił mi się "+" na 2. i 3. pinie jednocześnie. czy to oznacza zwarę gdzieś wcześniej?
czy to jest prawdopodobne, żeby siadło mi tyle rzeczy na raz?
wyszło mi, że cewka nie domaga, hall jest walnięty i jeszcze może jakieś zwarcie.
jak ewentualnie wyciągnąć aparat zapłonowy w 1,8 RV(PF)?
odkręciłem tę jedyną śróbkę, zdjąłem tę blaszkę zabezpieczającą i nic.
wprawdzie nie próbowałem wyciągnąć go na siłę, tylko raczej po dobroci ale dało rady...
pozdro.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 10:56 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Witam
Pelno jest tematow o czujniku halla nie chcialem zakladac nowego wiec napisze tutaj.
Mam golfa III 1,4 z gazem ostatnio mi zgasl i nie chcial zapalic. Sprawdzilem ze nie ma iskry i mysle ze moze to byc albo ten czujnik albo cewka ale cewka raczej wydaje sie byc dobra. I teraz mam takie pytanie czy ktos moglby sie podjac wymiany tego czujnika? bo mieszkam w bloku i nie bardzo mam jak a jak tam czytalem to trzeba troche powybijac ten trzpien a w tych czasach dopchac sie do jakeigos mechanika to masakra.
Jestem z Czestochowy jak cos prosze o odpowiedzi.
Pelno jest tematow o czujniku halla nie chcialem zakladac nowego wiec napisze tutaj.
Mam golfa III 1,4 z gazem ostatnio mi zgasl i nie chcial zapalic. Sprawdzilem ze nie ma iskry i mysle ze moze to byc albo ten czujnik albo cewka ale cewka raczej wydaje sie byc dobra. I teraz mam takie pytanie czy ktos moglby sie podjac wymiany tego czujnika? bo mieszkam w bloku i nie bardzo mam jak a jak tam czytalem to trzeba troche powybijac ten trzpien a w tych czasach dopchac sie do jakeigos mechanika to masakra.
Jestem z Czestochowy jak cos prosze o odpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 352 gości