Głowica z 2E do AAM, Co to da ? Zmiana z MONO na WIELOPUNKTA

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » wt gru 15, 2009 00:26

jesli szukasz glowicy od 1.8 to ja mam na sprzedaz i pozbede sie jej za grosze



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt gru 15, 2009 01:34

imperfectCell, juz swoja naprawilem .... ale za ile masz jak os ... ;>


eSsssssssssss :))))

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » wt gru 15, 2009 02:09

tzn z tej glowicy moglby Ci sie przydac walek ewentualnie jeszcze ECU tez mam pochodzi od silnika ABS jak masz jakas propozycje wal na PW ;)



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 16:08

Dobra, niech ktos kto sie zna wypisze mi CO DOKLADNIE mi jest potrzebne do przerobki mojego AAM na wielopunkta :) Nie sztuka jest zrobic swap, ja chce zrobic cos co ma malo kto, i wiem ze to bedzie droga inwestycja ale chce to zrobic.

Glowice kompletna juz mam, kolektor ssacy tez.

Brakuje mi przepustnicy, komputera z 2.0, instalacji od silnika, przeplywomierza, listwy wtryskowej ..... co jeszcze dokladnie mi brakuje.


eSsssssssssss :))))

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lut 07, 2010 12:13

pompy paliwa Ci brakuje odpowiedniej no i zależy z jakiego silnika 2.0 pochodzi sterownik. byly rozne sterowania więc różnią się szczegółami. Rura dolotowa, silnik krokowy wraz z orurowaniem. Tego też Ci brakuje.

Żeby była pełnia szczęscia trzeba zmienić kolektor wydechowy i portki. Szkoda tych kilku koni tracic na takiej *#cenzura#*.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz lut 07, 2010 12:59

bugalon, dzieki za odp. Komputer z 2e lub ady mialbym. Z tego co sie orientowalem to mozliwe ze zmiescilbym sie z tym wszystkim w 500 zł. Warto ? Jaki bylby przyrost mocy ? Domyslam sie ze 115 nie uzyskam, ale tak ze 100 by mnie satysfakcjonowało :)


eSsssssssssss :))))

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » ndz lut 07, 2010 15:11

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2556844

My już trochę nad tym myśleliśmy.
Moim zdaniem bez sensu rzeźbić AAM-a
Masz niższy stopień sprężania, wydech 45 mm także....
Roboty sporo, a efekt ? Jak już robić to porządnie.
Poza tym przy głowicy z 2e trzeba będzie go stroić bo dół masz z 1.8...
Cuda na patyku. Wkładaj całego 2e i się nie baw ;)
Jeśli chcesz mieć coś czego nikt nie ma to proponowałbym odwrotny myk. Wsadzić dół z 2.0 a czapkę z instalacją z jednopunktu. W przypadku ABS/ADZ mogło wypluć 100-115 zależnie od softu i kondycji motoru.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 07, 2010 17:24

jgkurczak pisze:Wsadzić dół z 2.0 a czapkę z instalacją z jednopunktu. W przypadku ABS/ADZ mogło wypluć 100-115 zależnie od softu i kondycji motoru.
smiem twierdzić, ze 100km nie przekroczy taki zestaw na ori sofcie.
Y@RO pisze:Komputer z 2e lub ady mialbym. Z tego co sie orientowalem to mozliwe ze zmiescilbym sie z tym wszystkim w 500 zł. Warto ? Jaki bylby przyrost mocy ? Domyslam sie ze 115 nie uzyskam, ale tak ze 100 by mnie satysfakcjonowało :)
ECU 2E a ADY to wielka różnica :green_fuck:
Czy warto?? moim zdaniem nie, przy sprzyjających wiatrach MOŻE zbliżysz się do wyniku ABSa (mowa o włożeniu seryjnego osprzętu z 2.0 na dół z AAMa)



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » ndz lut 07, 2010 17:49

toffic pisze:
jgkurczak pisze:Wsadzić dół z 2.0 a czapkę z instalacją z jednopunktu. W przypadku ABS/ADZ mogło wypluć 100-115 zależnie od softu i kondycji motoru.
smiem twierdzić, ze 100km nie przekroczy taki zestaw na ori sofcie.
Na seryjnym sofcie to by ten silnik się usmażył ze względu na zbyt małą dawkę paliwa.
100 koni jest na zmienionym sofcie i to zwykłym lajtowym. Bo żeby na te 115 celować to trzeba już porządny program wgrać który wyciśnie ostatnie soki z silnika ;)



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » wt lut 09, 2010 11:50

toffic pisze:Czy warto?? moim zdaniem nie, przy sprzyjających wiatrach MOŻE zbliżysz się do wyniku ABSa (mowa o włożeniu seryjnego osprzętu z 2.0 na dół z AAMa)
to mnie troszke zdolowales, myslalem ze ze 100 bedzie.
jgkurczak pisze:Masz niższy stopień sprężania, wydech 45 mm także....
wydech oczywiscie zostalby zmieniony caly wraz z kolektorem, co do stopnia sprezania to chyba tego sie nie da zmienic bo planowanie glowicy nic nie da w tym silniku, chodzi mi o podniesienie kompresji.


Cyli mowicie ze jakbyk kupil sam DÓŁ z 2.0 i na niego nalozyl glowice z AAM mi caly monowtrysk to moglo by TO dopiero cos dac ? Musialbym jeszcze cos robic ?

[ Dodano: 09 Lut 2010 10:56 ]
dodam ze ecu byl by z ABS

[ Dodano: 09 Lut 2010 11:42 ]
i jeszcze jedno, znalazlem caly sprawny dol, jeszcze w samochodzie za male pieniadze ...... tylko ze gosciu chce go sprzedac bez sprzegla, czy moje z aam by podeszlo ? Wymienialem je dopiero co miesiac temu.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lut 09, 2010 22:55

Y@RO, tak podejdzie, ale skrzynie zapodajesz ze swojego obecnego auta i po sprawie :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » śr lut 10, 2010 00:52

Y@RO, tak podejdzie, ale skrzynie zapodajesz ze swojego obecnego auta i po sprawie :) .
no to zaczynamy hybryde :) w tym lub nastepnym tyg jade po blok silnika :) tylko czy uszczelke dawac taka do aam czy powiedzmy grubsza z 2e ? pod glowice.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lut 10, 2010 11:09

nie jest grubsza tylko ma większe "dziury", oczywiście zakładać z 2.0



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » czw lut 11, 2010 09:51

Graty niezbędne do stworzenia czegoś takiego :
pasek rozrzadu contitech CT 630
rolka napinajaca skf VKM 11000
uszczelka glowicy elring EL627810 ( jest do 2e a nie ady ale tak bedzie lepiej do twojej glowicy)
uszczelka pokrywy zaworow elring EL915653
sruby glowicy EL819817
uszczelka kolektora ssacego elring EL460745 szt 1 oraz elring EL757756 szt 1
uszczelka kolektora wydechowego elring EL049930 szt 1 lub elring EL815187 szt 4
uszczelniacze trzonka zaworu do numeru silnika abs 935 645 elring EL553190
uszczelniacze trzonka zaworu od numeru silnika abs 935 646 elring EL701289
uszczelniacz walka rozrzadu walka posredniego wal korbowy przod elring EL325155 szt 3
uszczelka miski olejowej elring EL495620 z kauczuku lub zamiennik elring EL213070
uszczelka korka elring EL115100
uszczelniacz walu tyl elring EL342093
filtr oliwy mann 719/5 lub knecht oc47 nie kupuj filtrona czy boscha

pierscienie nie mam katalogu teraz polecam goetze lub mahle
panewki korbowodowe 71-3669/4 (potwierdz sobie bo to z pamieci panewki 2e/ady/agg)
szpilki korbowodow powinienes wymienic, numer takze z pamieci febi 18160 wiec tez sobie sprawdz

Zresztą wszystko jest tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
powodzenia ;)

[ Dodano: 11 Lut 2010 09:03 ]
A jak szaleć to szaleć i załóż głowicę z G60 :grin:
Powinna podejść, ale niech ktoś to potwierdzi ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości