ciśnienie doładowania w 1,9 TDI (1Z)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

parafek

ciśnienie doładowania w 1,9 TDI (1Z)

Post autor: parafek » pn sty 10, 2005 21:00

Testowalem dzisiaj VAGiem silniczek i mam takie dziwne odczyty cisnienia doladowania. Na wolnych obrotach jest wyzsze (1010mbar) niz byc powinno (950mbar) a przy wysokich za male np powinno byc 1400mbar a jest 1250mbar odczyty z VWTOLL. Czy moze to byc N75 albo zaciety zawor nadmiarowy turbiny? Albo moze turbina kleka ??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sty 10, 2005 22:49

predzej zawor upustowy siada jak daje wieksze cisnienie niz powinno jego zadanie to utzrymywanie nominalnego cisnienia doladowania a nadmiar wyrzuca ze tak powiem. raczej bym obstawial zawor niz turbine



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn sty 10, 2005 23:18

czy próbę wykonywałeś podczas jazdy? Wartości odczytuje się podczas jazdy na III biegu przy ok. 3000 obr/min i wciśniętym w tym momencie gazie do oporu



parafek

Post autor: parafek » wt sty 11, 2005 01:17

nie sprawdzalem akurat tak, sprawdzalem na różnych obrotach na luzie i podczas jazdy, jutro sprawdze tak jak mowisz, dzieki



Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » wt sty 11, 2005 17:07

:grin:
witam mam takie laickie pytanie ;] na czym polega zprawdzenie właśnie tym VAGiem ?? czy to jest to samo co podpięcie do kompa co oferuje wiekszość zakładów elektroniki samochodowej?? chciałbym włąśnie przetestowac mój sielniczek czy wszystko chodzi ok i może ktoś powie mi gdzie to można zrobić we wrocku ? i co powinienem przetestować?

pozdrawiam :food:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 11, 2005 20:59

Auto AC ul Gerberowa 2


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

parafek

Post autor: parafek » sob sty 15, 2005 11:37

Sprawdzalem jak mi napisales 3000 obr pedal w podlodze jest jakies 70 mbar roznicy na minusie w stosunku do tego co podaje vwtool, ale juz przy ok3400 jest rowno.

pozdr

parafek



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » ndz sty 16, 2005 12:04

tu masz jeszcze cos do TDi :
Obrazek
Obrazek
i jeszcze tu:
http://www.dami.pl/~brucelee/tdispecial.ppt



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości