sruba regulacji dawki paliwa, jak zapobiec urwania śruby

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lut 10, 2010 23:58

kwietek pisze:Cągnąc pompę od głowicy powodujesz obrót koła pasowego względem pompy do przodu, czyli w kierunku obrotu silnika
Przy kiwaniu pompą koło się nie porusza. Bo o tym, że silnik kręci się do przodu to chyba nie muszę pisać :bajer:
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 00:04 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 11, 2010 00:02

t0mal pisze:piotrekgal napisał/a:
No i czy to wciecie na oring przeszkadza w czyms


Chodziło mi o to, że osłabia ono śrubę, dlatego nie można przesadzać z jej dokręcaniem.
no zgoda, tylko jezeli chcialbym dokrecic ją maksymalnie w celu zwiekszenia dawki paliwa na maksimum to chyba to dokrecenie do dna byloby nieuniknione



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lut 11, 2010 00:11

Nie, wkręcisz może 3 obroty i już będzie maksimum, a silnik nie będzie zwalniał po dodaniu gazu, lub może zacząć się rozbiegać. Możesz też nie móc ustawić biegu jałowego na rozsądnym poziomie, wszystko zależy od wersji pompy.
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 00:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 11, 2010 00:17

t0mal pisze:Nie, wkręcisz może 3 obroty i już będzie maksimum, a silnik nie będzie zwalniał po dodaniu gazu, lub może zacząć się rozbiegać. Możesz też nie móc ustawić biegu jałowego na rozsądnym poziomie, wszystko zależy od wersji pompy

wporządku, myslalem, ze trzeba jak co krecic w opór, dzięki



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw lut 11, 2010 23:36

t0mal, koło względem pompy, albo pompa względem koła. Zresztą porsuszaj pompą i poobserwuj przy ruchu w którą stronę jak zmienia się dźwięk silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości