Vw golf 4 1.9 tdi AJM plamy oleju, a nie ubywa...POMOCY!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pavo71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 826
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Vw golf 4 1.9 tdi AJM plamy oleju, a nie ubywa...POMOCY!!
Witam mam problem z moim samochodem. Auto było naprawiane u Evolution Motorsport we Wrocławiu. Pod autem pojawiały sie plamy oleju. Została wymieniona uszczelka pod głowicą, klawiatura uszczelniacze zaworów i wszystkie praktycznie możliwe które przy okazji sie wymienia. Została splanowana głowica nowy olej filtry. Wczoraj zauwazylem ze plamy znów pojawiają sie pod autem. Co najciekawsze auto trzyma moc a oleju nie ubywa ani kropli. To samo było przed naprawa. Po naprawie zrobiłem około 1300 km i oleju nie ubyło miarka jest pełna natomiast po około 30 minut stania pojawiają sie takie plamy [foto plam jasniejsze slady koło jednej nogi to po oponach a ciemne to slady oleju ]:
Mam auto bardzo krótko i jestem tym bardzo zmartwiony. dodam jeszcze ze na glowicy nie ma siadów wycieków moge porobic fotki silnika. Auto miało około pół roku temu wymieniane turbo. Od zakupu zrobiłem 3 tys km. Pozdravwiam i z góry dziekuje za pomoc !!
Mam auto bardzo krótko i jestem tym bardzo zmartwiony. dodam jeszcze ze na glowicy nie ma siadów wycieków moge porobic fotki silnika. Auto miało około pół roku temu wymieniane turbo. Od zakupu zrobiłem 3 tys km. Pozdravwiam i z góry dziekuje za pomoc !!
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:47 przez pavo71, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak wykluczasz silnik, to ze skrzyni biegow moze Ci cieknie?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
trudno określić skąd ten olej, może być wiele przyczyn, może lecieć z uszczelniacza na wale korbowym od strony sprzęgła, z uszczelniacza na wałku sprzęgłowym w skrzyni biegów, z uszczelniaczy przy przegubach, a może ze wspomagania, sprawdź poziom oleju w zbiorniczku od wspomagania, zdjęcia są patrząc od przodu auta? czy odwrotnie?
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- pavo71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 826
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Na skrzyni jest sucho. Plamy pojawiają sie pod spodem w okolicach miski oleju bardzo blisko koła pasażera i druga mam wrazenie jakby wyciekała z okolic miejsca gdzie jest ta dysza czy jak to sie nazywa od pompo wtrysków
[ Dodano: 07 Lut 2010 12:48 ]
Foto jest zrobione tak jakby z pozycji pasażera. Blisko nogi jest koła od strony pasażera dalej od strony kierowcy. A plamy sa tak jakby miedzy kołem a zderzakiem:)
[ Dodano: 07 Lut 2010 12:48 ]
Foto jest zrobione tak jakby z pozycji pasażera. Blisko nogi jest koła od strony pasażera dalej od strony kierowcy. A plamy sa tak jakby miedzy kołem a zderzakiem:)
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
no to skrzynia napewno odpada, stawiam na pompę wspomagania ewentualnie jakiś przewód od niej lub uszczelniacz na wale korbowym od strony koła pasowego, najlepiej byłoby wjechać gdzieś na kanał i obejrzeć dokładniepavo71 pisze:Foto jest zrobione tak jakby z pozycji pasażera. Blisko nogi jest koła od strony pasażera dalej od strony kierowcy. A plamy sa tak jakby miedzy kołem a zderzakiem:)
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- pavo71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 826
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Głowica jest czyściutka. Ze wspomagania tez nie sadze bo zbyt czarny i zbyt duzo tego płynu a w zbiorniczku od wspomagania tez nie brakuje oleju Predzej mysle czy to nie zebrało sie w intercoolerze po poprzednim turbo które było niedawno wymienione.. Ehh jade jutro do EVO
[ Dodano: 07 Lut 2010 16:56 ]
Zrobiłem pare fotek silnika moze to cos pomoze. Wszystkie płyny są na maxa chłodniczy, kierowniczy i oleju w silniku. Uszczelka pod klawiatura nowa a na fotkach tamte okolice bardzo brudne.
[ Dodano: 07 Lut 2010 16:56 ]
Zrobiłem pare fotek silnika moze to cos pomoze. Wszystkie płyny są na maxa chłodniczy, kierowniczy i oleju w silniku. Uszczelka pod klawiatura nowa a na fotkach tamte okolice bardzo brudne.
z fotek wynika, że jednak są przecieki oleju przed intercoolerem jak również z otworka wyrównującego ciśnienie pod membraną zaworu EGR pod grzybkiem jego siłownika. Są to normalne objawy i nie ma co panikować, jeśli jednak chodzi o wycieki z otworka obudowy zaworu EGR to problem nie ustąpi dopóki nie wywalisz wężyka odmy z dolotu (tu poczytaj o zastosowaniu Oil Catch Tanka lub butelki na odmę) i nie wyczyścisz dolotu z resztek oleju, nie jest to nic niepokojącego poza tym, że efekt wizualny jest ciulaty ale w każdym razie silnikowi to w żaden sposób nie zaszkodzi.
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 03:43 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy ta informacja komuś sie przyda ale ostatnio zagladałem do passata B5 00r silnik ATJ również z wyciekami oleju i to dość znacznymi i okazało się że olej wyciekał z pod kołnierza chłodnicy oleju. Cała chłodnica się poluzowała, wystarczyło dokręcić od spodu i przestało wyciekać.
A z tym olejem z zworu EGR to chyba większość ma tak że cieknie.
A z tym olejem z zworu EGR to chyba większość ma tak że cieknie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
U mnie też pojawiły się plamy i przyczyną był wyciek z chłodnicy oleju na miarce cały czas stan auto chodzi jak zawsze ale plamy pojawiały się. Po wymianie oringów w chłodnicy oleju problem zniknął.Aby sprawdzić skąd dokładnie leci na noc pod auto karton a rano po odpaleniu nie ruszając kartona określić miejsce wycieku.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
glowka juz zdjeta, w zyciu tak szybko nie rwalem glowicy z auta , nie ma jak byc zmotywowanym naprawa gwarancyjna, ogolnie czas dobry 1h 20m. jutro wioze na poprawke i powinienem kolo poludnia juz skladac wiec moze uda mi sie na jutro oddac... mam nadzieje ze klient bedzie zadowolony z naprawy mimo tego wycieku i koniecznosci oddania auta na dzien w najgorszym przypadku 2... zdam relacje po zakonczonej robocie.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości