Cos bierze prad w Passat B5 :/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cos bierze prad w Passat B5 :/
Witam.
Wiem ze to forum VW Golf ale ja juz nie wiem co mam robic i pytam wszedzie gdzie moge dostac jakiekolwiek informacje. A wiec chodzi o to ze samochod postawie na 3 dni w garazu badz na polu i na 4 dzien aku jest kompletnie rozladowany.(dzieje sie tak tylko w zimie).
Bylem u 2 elektrykow i kazdy z nich powiedzial mi ze pobor pradu jest w normie a dokladnie to 0.02 mA (chyba dobrze napisalem), kazdy z nich sprawdzil mi rozrusznik i alternator. Okazalo sie ze wszystko jest w porzadku z samochodemi i ze nie pobiera pradu zbyt duzo. Powiedzieli mi ze to wina akumulatora co mnie bardzo zdziwilo bo aku ma dopiero 6 miesiecy. No ale pokierowalem sie opinia fachowcow i poszedlem reklamowac aku do sklepu. Tam zostal on sprawdzony i powiedzieli mi ze aku jest dobry, ja mimo to wyslalem go na reklamacje i przyszed akumulator z wynikiem pozytywny czyli ze jest dobry.
Ogarniajac to wszystko to mam dalej taki problem ze nie odpale samochodu po 3 dniach postoju bo aku jest rozladowany. Odpinalem radio i nie pomoglo. Nie wiem juz gdzie szukac bo ze mnie elektryk to nie jest. Wiec poytanie do Was:
Macie moze jakies propozycje co to moze byc ??
Moze gdzies sie robi szron i powoduje zwarcie ?
Czy ktos mial kiedys podobny przypadek ??
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Wiem ze to forum VW Golf ale ja juz nie wiem co mam robic i pytam wszedzie gdzie moge dostac jakiekolwiek informacje. A wiec chodzi o to ze samochod postawie na 3 dni w garazu badz na polu i na 4 dzien aku jest kompletnie rozladowany.(dzieje sie tak tylko w zimie).
Bylem u 2 elektrykow i kazdy z nich powiedzial mi ze pobor pradu jest w normie a dokladnie to 0.02 mA (chyba dobrze napisalem), kazdy z nich sprawdzil mi rozrusznik i alternator. Okazalo sie ze wszystko jest w porzadku z samochodemi i ze nie pobiera pradu zbyt duzo. Powiedzieli mi ze to wina akumulatora co mnie bardzo zdziwilo bo aku ma dopiero 6 miesiecy. No ale pokierowalem sie opinia fachowcow i poszedlem reklamowac aku do sklepu. Tam zostal on sprawdzony i powiedzieli mi ze aku jest dobry, ja mimo to wyslalem go na reklamacje i przyszed akumulator z wynikiem pozytywny czyli ze jest dobry.
Ogarniajac to wszystko to mam dalej taki problem ze nie odpale samochodu po 3 dniach postoju bo aku jest rozladowany. Odpinalem radio i nie pomoglo. Nie wiem juz gdzie szukac bo ze mnie elektryk to nie jest. Wiec poytanie do Was:
Macie moze jakies propozycje co to moze byc ??
Moze gdzies sie robi szron i powoduje zwarcie ?
Czy ktos mial kiedys podobny przypadek ??
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
nie wiem czy masz instalację gazową ale akurat wczoraj mi znajomy mówił że jemu pobiera prąd jakiś komputer czy coś takiego od instalacji gazowej
był u gazownika i ten mu powiedział że niby tak ma być
pobór to coś ok. 6 miliamperów czy coś takiego(nie znam się na elektryce więc wybaczcie ew. pomyłkę)
co prawda auto to Renault 19 ale może jakoś Ci to pomoże
był u gazownika i ten mu powiedział że niby tak ma być
pobór to coś ok. 6 miliamperów czy coś takiego(nie znam się na elektryce więc wybaczcie ew. pomyłkę)
co prawda auto to Renault 19 ale może jakoś Ci to pomoże
A istnieje taka mozliwosc ze elektryk na pomiarach tego nie wykryje ??
Bo powiem Wam tak ze kupilem ten samochod w maju zeszlego roku i od poczatku ten alarm mi sie nie podobal. Nie wiem jak sprawdzic alarm dokladnie czy dobrze jest podpiety ale otwieram maske na klamce w srodku samochodu i nie podnoszac jej zamykam drzwi od samochodu (centralny) co powinno spowodowac ze alarm sie uzbroi, potem ide na przod samochodu podnosze maske a on wyje, dobra powtarzam czynnosc drugi raz i jak podnosze maske to on nie wyje. Itak wlasnie zaobserwowalem ze ten alarm raz wyje a raz nie. Jest to orginalny alarm chyba bo do tego to nie mam pewnosci
[ Dodano: 10 Lut 2010 20:38 ]
zaobserwowalem tez panowie ze jak jade to na komputerze ktory mi pokazuje np. chwilowe spalanie bo tak sobie go ustawie to przejade tam iles kilometrow i samo sie zmienia normalnie tak jakby ten przycisk od zmieniania tych opcji byc caly czas wcisniety po chwili sie zatrzymie jade dalej i zas sie zmienia. Dodam jeszcze ze przycisk reset ktory jest na manetce wogole mi nie dzial odkad go kupilem moze to byc tez przyczyna tego ??
Bo powiem Wam tak ze kupilem ten samochod w maju zeszlego roku i od poczatku ten alarm mi sie nie podobal. Nie wiem jak sprawdzic alarm dokladnie czy dobrze jest podpiety ale otwieram maske na klamce w srodku samochodu i nie podnoszac jej zamykam drzwi od samochodu (centralny) co powinno spowodowac ze alarm sie uzbroi, potem ide na przod samochodu podnosze maske a on wyje, dobra powtarzam czynnosc drugi raz i jak podnosze maske to on nie wyje. Itak wlasnie zaobserwowalem ze ten alarm raz wyje a raz nie. Jest to orginalny alarm chyba bo do tego to nie mam pewnosci
[ Dodano: 10 Lut 2010 20:38 ]
zaobserwowalem tez panowie ze jak jade to na komputerze ktory mi pokazuje np. chwilowe spalanie bo tak sobie go ustawie to przejade tam iles kilometrow i samo sie zmienia normalnie tak jakby ten przycisk od zmieniania tych opcji byc caly czas wcisniety po chwili sie zatrzymie jade dalej i zas sie zmienia. Dodam jeszcze ze przycisk reset ktory jest na manetce wogole mi nie dzial odkad go kupilem moze to byc tez przyczyna tego ??
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
popieram Qto, skoro podczas pomiaów wszystko jest OK to może dlatego, że u elektryka auto jest otwarte. Niech podepnie do klem i zamknie maske i całe auto (by się uzbroiło) i dopiero potem dokona pomiarów. Wszystko wskazuje na alarm.
Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
jak zamknął, pilotem ?? Czy po prostu chcieli żebyś trzasnął drzwiami??virus1986 pisze:mowili tez zebym zamknol drzwi i tez sprawdzali. Wtedy podobno sie uzbraja alarm no nie ??
Weź wepnij amperomierz tak jak się to robi do pomiaru poboru prądu, zablokuj krańcówkę w zamku maski, jak masz jakąś dodatkowa to też...pozamykaj wszystkie drzwi zamknij auto (tak jak pisałem wyżej...tak jakbyś je zostawiał na noc)...i obserwuj amperomierz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości