wywala błąd 00765

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

swiderek mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob maja 16, 2009 08:29
Lokalizacja: Koło

wywala błąd 00765

Post autor: swiderek mk2 » śr lut 10, 2010 07:04

Witam. Mam taki problem i prosze o pomoc. Założyłem pompe wtryskową do audi 80 B4 TDI 1Z 1994r od AFNa, ponieważ w audi kostka łącząca pompe jest okrągła to zrobiłem przejsciówke. Problem jest następujący iż auto nie chce odpalić. paliwo doszło do wtrysków ale nie tryska wysokim cisnieniem tylko sie sączy. Robiąc tą przejsciówke łaczyłem piny numerami oznaczonymi na wtyczce i po pierwszej próbie nic. Za drugim razem kolega przedstawił schemat i sie okazało ze piny trzeba zamienić, wiec robilismy przejsciówke drugi raz wg schematu. Silnik nadal nie odpala a na VAGu wywala błąd 00765. pompa przed założeniem była sprawna na 100% ponieważ miałem w swoim aucie i nie wywalała tego błędu. Czyżby nieodwracalnie uszkodziło pompę
?, czy może padł ECU?


VW jest twardy jak chleb z BIEDRONKI!!!!

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lut 10, 2010 07:46

w pompie wtryskowej z Audi 80 jest nastawnik potencjometryczny a w pompie z Passata nastawnik indukcyjny więc nie ma się co dziwić, że wywala błąd czujnika G149 skoro nie miało prawa to działać gdyż nastawniki są zupełnie inaczej sterowane. Przepnij pompę ponownie do swojego silnika i sprawdź czy uwaliłeś nastawnik czy nie.
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 07:58 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 10, 2010 11:24

Sztomel, sory ale herezje prawisz :D

w audi 80 byly dwa typy nastawnikow potencjometryczne do ok polowy 94 i indukcyjne od polowy 94 :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lut 10, 2010 12:38

Adamm, może i prawię herezje :D :helm: ale jak sądzisz, dlaczego silnik nie odpala, paliwo się sączy i występuje ten błąd mimo, iż koledzy poprawili pinologię a pompa sprawna była ? Niech sami sprawdzą jaki tam jest nastawnik w pompie z Audicy.

[ Dodano: 10 Lut 2010 11:57 ]
jak był taki to niech zapomną : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 88b6ccb5e9
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 12:44 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

swiderek mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob maja 16, 2009 08:29
Lokalizacja: Koło

Post autor: swiderek mk2 » śr lut 10, 2010 14:36

widze że ekipa interweniuje szybko :D dzieki za poradę ide rozebrać starą pompe i olukam jaki tam jest nastawnik. odezwe sie jak najszybciej i zdam relacje i zamieszcze foto. pozdrawiam!!!

[ Dodano: 10 Lut 2010 19:47 ]
wiec tak. stara pompa z audi jest taka sama jak moja z AFNa nie ma tego króćca od góry jak to przedstawiał SZTOMEL. wiec tylko zostało mi podłożyć drugi ECU. Jak myślicie odpali 90tka po zaadoptowanu immo na kompie od AFNa?


VW jest twardy jak chleb z BIEDRONKI!!!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 10, 2010 20:56

swiderek mk2, a jak podlaczysz sie kompem to jaka masz wartosc w grupie 001 pozycja 03 - napiecie na nastawniku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

swiderek mk2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob maja 16, 2009 08:29
Lokalizacja: Koło

Post autor: swiderek mk2 » czw lut 11, 2010 01:04

w piątek bede wiedział bo zważymy VAGiem z RASZJANEM i zobaczymy co sie dzieje.


VW jest twardy jak chleb z BIEDRONKI!!!!

raszjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lut 02, 2008 21:11
Lokalizacja: PKL
Kontakt:

Post autor: raszjan » wt lut 16, 2010 14:47

Problem już rozwiązany, zamienione dwa piny na przejściówce :pub:
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 16:24 przez raszjan, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 182 gości