Problemy z akumulatorem/regulatorem- golf rano nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
Problemy z akumulatorem/regulatorem- golf rano nie odpala
witam! od kilku dni golfik 2.0 8v nie zapala po nocy z temp leciutko ponizej 0. jak tylko sie go pchnie to zapali i po kilkunastominutowej jezdzie juz zapala normalnie. ale mam watpliwosci co do sprawnosci regulatora napiecia, poneiwaz kiedys VAG podczas jazdy pokazywal ladowanie 14.8V.
do tej pory wszystko dzialalo bez zajakniecia. obecny aku 60Ah 380A rozruchowy, orginal VW.
czy myslicie ze to tylko akumulator juz polegl, czy jednak powodem moze byc tez regulator napiecia?
zakupilem juz nowy akumulator varty, ale nie chce go na dzien dobry zajechac, stad moje pytania
do tej pory wszystko dzialalo bez zajakniecia. obecny aku 60Ah 380A rozruchowy, orginal VW.
czy myslicie ze to tylko akumulator juz polegl, czy jednak powodem moze byc tez regulator napiecia?
zakupilem juz nowy akumulator varty, ale nie chce go na dzien dobry zajechac, stad moje pytania
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jest to może więcej niż zwykle spotykane, lecz według mnie w zakresie poprawnego napięcia (wymagane 14,5±0,3V). Nie spowoduje uszkodzenia akumulatora.
Ewentualne uszkodzenie nie spowodował regulator a naturalne zużycie lub uszkodzenie akumulatora. Jeśli to oryginał - to ma minimum 12 lat i należy mu się zasłużony odpoczynek.
Ewentualne uszkodzenie nie spowodował regulator a naturalne zużycie lub uszkodzenie akumulatora. Jeśli to oryginał - to ma minimum 12 lat i należy mu się zasłużony odpoczynek.

- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
wymienilem aku juz na ten nowy, poniewaz potrzebuje do pracy dojechac jakos. ladowanie zmierzylem raz jeszcze. 18v czyli regulator do wymiany. tylko powiedzcie mi, czy moge na takim ladowaniu jezdzic? nie rozwali mi aku?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
dzieki koledzy... przyczyna tego napiecia okazal sie.... miernik.. calkowicei zle wskazywal, co wzbudzilo moje podejrzenia, bo te 18 to na maksa duzo. po pomiarze dobrym sprzetem ladowanie 14.5V wiec chyba calkiem ladnie. widocznie aku przepracowal swoje, te 13 lat to chyba swietny wynik. dzieki za godne rady
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości