Rura dolotowa...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

large88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt gru 11, 2009 01:19
Lokalizacja: Pszczyna

Rura dolotowa...

Post autor: large88 » śr lut 10, 2010 15:56

witam chcialbym zapytac jak sie nazywa w rurze dolotowej ta czesc zaznaczona na zdjeciu??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



large88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt gru 11, 2009 01:19
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: large88 » śr lut 10, 2010 16:11

hehe dzieki:)



pietia-gce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
Lokalizacja: mikołów

Post autor: pietia-gce » śr lut 10, 2010 16:20

Złącze elastyczne - wymiana z robocizną około stówki z gwarancją na 18 miesięcy ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]

large88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt gru 11, 2009 01:19
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: large88 » śr lut 10, 2010 16:25

a takie pytanko bo ja ucieka mi powietrze z tego lacznika musze kupic nowy i wspawac... moze z tego powodu mi golfik wiecej palic?? mam silnik 1.8 gt i przy srednim zuuzyciu wychodzi 11 L



pietia-gce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
Lokalizacja: mikołów

Post autor: pietia-gce » śr lut 10, 2010 16:38

Moim zdaniem nie będzie Ci więcej palić bo to element rury wydechowej - spaliny mają wysokie ciśnienie i szukają ujścia do otocznia ( niższego ciśnienia) - minusem może być to że spaliny mogą się dostawać do kabiny oraz to że będziesz coraz bardziej słyszał pracę silnika

Moją złączka urwała się podczas trasy - larma było jak cholera !! chodził jak traktor :helm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » śr lut 10, 2010 18:09

To coś to "łącznik elastyczny". W Fiacie Cinquecento 700cc x lat temu to miałem i to ustrojstwo się wyrabiało co trochę i czasem w najgorszych momentach ( 200km od domu i auto chodziło jak traktor ).
Jeżeli ten łącznik elastyczny jest przed sondą lambda to oczywiście że jak jest walnięty to ma wpływ na odczyty sondy i spalanie ( też jak jest zaraz za miejscem z sondą bo zaburza przepływ spalin i sonda też może wariować ).



large88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt gru 11, 2009 01:19
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: large88 » czw lut 11, 2010 00:18

no to bd trzeba to zrobic i zobaczyc ale wydaje mi sie ze sonda ja przed tym zlaczem:)...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 257 gości