Sprzęgło się kończy najprawdopodobniej ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » śr lut 10, 2010 07:23

bawiłem się ustawieniami linki ale jest to samo tzn jak silnik sie rozgrzeje to jedynka ciężko wchodzi. a co do pisku to u mnie jest to samo ale nie za każdym razem, podobno to objaw padającego sprzęgła...


Sebastian

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 09:51

sebastian1901, dokładnie, nie za każdym razem.. :grrr:


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » śr lut 10, 2010 11:16

daruhe

a sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni ?

i powiedz mi czy masz też "drgawki" podczas zatrzymywania się albo przy manewrach na parkingu tzn przy małych prędkościach ?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=720


Sebastian

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 11:30

sebastian1901, tak, olej był okej, dolałem nawet teflonu do skrzyn biegów, poprawiło sie wbijanie biegów..ale nadal ten problem..a drgawek nie mam.


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

arwam

Post autor: arwam » śr lut 10, 2010 12:21

no to panowie od dziś a raczej od wczoraj moje autko też zostało dotknięte przez tą chorobę.
sprzęgło się ślizga już na jakieś 70-80% naciśnięcia gazu.
ale elastycznośc na ślizgającym się sprzęgiełku na czwórce jest ok. 4,4s bo na więcej już sprzęgło nie pozwala.
po wciśnięciu gazu do spodu silnik zamyka obrotomierz i auto przyspiesza niezbyt posłusznie ale jednak , tylko ten smród okładzin jest nie do zniesienia :lol:
narazie się wstrzymam bo będę chciał na późną wiosnę lub wczesne lato założyć DRW i będę kombinował pod tym kątem. jak pogodzić sprzęgło.
tarcza wiem że na wieloklin podejdzie od skrzynia AMK z Audi 80 Coupe 2,2 KV ma średnicę 230 lub 240mm pozostaje kwestia koła zamachowego, rozrusznika i docisku.
potem już tylko połosie i łapa pod skrzynię przy dyfrze.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » śr lut 10, 2010 15:47

daruhe

Jak się wstrzymasz to bede wymieniał sprzęgło na jednomas + reszta Sachs od G60 w połowie marca to Ci wtedy napisze jak wchodzą biegi i co z piskami. No chyba, że będziesz szybszy :grin:

Narazie kupiłem olej Castrol Taf-X 75W90. 0.5l = 30zł a wchodzi 2.25l :grrr:

Gdybyś coś poczynił w tym temacie to daj znać


Sebastian

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 16:03

sebastian1901, mysle ze narazie zostawie, poniewaz ni emam kasy.. ostatnio jakos juz nie popiskuje-dziwne. ale i tak do wymiany..


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lut 10, 2010 17:52

Oj te AHF-y to dziady jakieś chyba najbardziej nieudane TDI:/
Też mam drgawki i nie wchodzącą jednykę + wsteczny czasami.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 19:49

marcin999 pisze:Oj te AHF-y to dziady jakieś
po prostu nie wiadomo jak ktos dbał wczesniej, nie koniecznie jest to wina AHF.. moim zdaniem 1.9 tdi najbardziej udany. :helm:


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lut 10, 2010 19:53

daruhe pisze:moim zdaniem 1.9 tdi najbardziej udany.
ale nie AHF
co do dbania to wątpie zeby miało to wplyw np na drgawki. Poprostu poszła jakas seria wadliwych pomp.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 20:03

marcin999, ja posiadam AHF i jakos nie mam takich problemów.. każdy samochód sie psuje bez wzgledu na to czy AHF czy ALR..itd

[ Dodano: 10 Lut 2010 19:04 ]
marcin999, a drgawki to pewnie dwu mas.. od katowania tez szybciej pada.


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lut 10, 2010 20:22

daruhe, To się ciesz :D
Tez mam AHF i miałem wczesniej inne silniki i były lepsze, mniej usterkowe.
daruhe pisze: a drgawki to pewnie dwu mas.. od katowania tez szybciej pada.
yhy zwłaszcza ze przechodzą po odpięciu jednej wtyczki. Akurat dwumas mam ok u tym aucie. Jako jedna z nielicznych części.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
daruhe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: sob lip 11, 2009 11:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: daruhe » śr lut 10, 2010 20:23

marcin999, no powodów moze być wiele;)
hehe ciesze sie a zarazem smuce bo sprzęgło leci;D :bigok: :bigok:


Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]

strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: strikerbest » śr mar 03, 2010 20:19

Czy pojawiło się może już jakieś rozwiązanie problemu? U mnie też ta sama przypadłość tylko motor inny bo 1,8T AGU skrzynia DBZ. Na postoju czasami czuję lekkie drgania ale nie wiem czy to dwumas. Jedyneczka nie wchodzi często na światłach choć w zeszłym tygodniu byłem u mechanika i troszkę podregulował linki lewarka i jest troszkę lepiej. U mnie chociaż nie zgrzyta przy wbijaniu. Po prostu muszę zadusić jeszcze raz sprzęgło i wtedy najczęściej z małym oporem ale wskoczy pierwszy bieg. Z pozostałymi biegami jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości