EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
deprestator nalany
A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
ma bo opary oleju z odmy lacza sie z ze spalinami i ten syf wpada do cylindrow gdzie robi sie jeszcze wiekszy syf (czyt. spaliny) a to idzie na lopatki turbiny i w efekcie je blokuje z biegiem czasu i robia sie przeladowania-notlauf, mi tez na poczatku weze spadaly, czekaj tylko jak zacznie lapac notlaufy i rozlaczac turbine w tryb awaryjny, wtedy czyszczenie turbo, wiem bo juz to przerobilem, egr u mnie odlaczony i caly dolot suchy juz 1,5rokuPEDRO pisze:A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 03:45 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
JA tam zaslepie EGR :green_fuck: :green_fuck: i wyczyszcze cały dolot. EGR to zbedna zabawka w samochodzie tylko syfi wszstko egr zaslepie w dwoch miejscach. Co myslicie o odpieciu odmy od dolotu i zalozeniu jakiegos filta zeby nie zasyfic silnika??
[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
- art29
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI XDRIVE,I Cupra Formentorrrrrr.
- Kontakt:
dzis wziołem sie za temat EGR . Przeczytałem 40 stron i stwierdzam ze mozna co rok czyscic , w moim wypadku jade do brata na warsztat i albo wejde w kanał albo na podnośnik i juz miejsce mam pewne na przyszły tydzień czas wyczyscic to dokładnie ale zaślepiać nie bede za rok ponownie zdejme i wyczyszczę o ekologie tez trzeba dbać
[ Dodano: 10 Lut 2010 00:13 ]
kolaboss, ja biore sie za te elementy w przyszłym tygodniu jak cos to pw to mozemy cos wymyślić później jak swojego poskładam
[ Dodano: 10 Lut 2010 00:13 ]
kolaboss, ja biore sie za te elementy w przyszłym tygodniu jak cos to pw to mozemy cos wymyślić później jak swojego poskładam
art29, z tych 40 stron nie wyciągnąłeś wniosków! i wielu też tak myśli . Ja już mam to za sobą!!. Na dolocie to sie tylko zaczyna!!. . A gdzie intercoler wsztstkie przewody od niego zawór EGR. . Zdejmowanie kolektora! ssącego! . Masz uszczelki?. Kolektor Jakoś da sie wyczyścic bo bedziesz go miał wyciągnięty! Ale otwory w głowicy! to nie takie proste Trzeba odpowiednio ustawiać zawory aby nic nie wpadło do cylindra! . Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic! Jeszcze inna sprawa jak masz spryski! to dopiero zabawa!!art29 pisze:Przeczytałem 40 stron i stwierdzam ze mozna co rok czyscic
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 16:37 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Rafał 21, masz rację (ja również pokazałem dup.... ekologom i słusznie) ale temat brzmi "EGR out - wrażenia" więc tutaj nie powinno się nikogo na siłę uszczęśliwiać, każdy zrobi jak uważa i znane jest przysłowie "jak nie uważałeś co robisz to teraz rób jak uważasz" zabawnie będzie jak się ten nagar w głowicy zacznie obrywać i blokować zawory i jak się przedostanie na obojętnie który wirnik w turbosprężarce - potem będzie pytanie :
"dlaczego mam wyłamane łopatki wirników turbo" lub "dlaczego silnik nie ma dynamiki a trzonki zaworów i ich prowadnice są wyrąbane" ?
"dlaczego mam wyłamane łopatki wirników turbo" lub "dlaczego silnik nie ma dynamiki a trzonki zaworów i ich prowadnice są wyrąbane" ?
- art29
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI XDRIVE,I Cupra Formentorrrrrr.
- Kontakt:
Rafał 21 pisze:Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic!
Wiesz jesli zabiorę sie za to to nie poświecę temu z 10 minut tylko zrobię pełen serwis w ciągu tygodnia , metyloketon , chlorek ,izopropanol , benzyna extra itp . Mam nadzieje ze w 5 dni się uwinę . Zdania są podzielone tutaj i ja zostane przy czynnym EGR. A co do głowicy to poczytajcie mój wcześniejszy post mam pełen dostęp do silnika a jak trzeba bedzie to rozbierze sie co do śrubki ,byle by nie zawalic syfem silnika .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości