ou ja chce w teen weekend wymieniac olej na nowy Castrol i wymienic płyn chłodniczy.....a to trzeba wymienic sama uszczelke glowicy czy jeszcze z jakism planowaniem? jakie sa tego koszta? hm...jednak coraz bardziej VW mnie niemilo zaskakujejeson pisze:nic nie da dokręcenie głowicy a jak zrobi sie wiekszy wyciek to bedziesz musiał myśleć o naprawie-raczej nie unikniesz tego do lata AAZ ma metalową uszczelke i myśle że ze starości pusciła. Naprawiałem ostatnio AGG też z metalową uszczelka i od momentu pocenia sie minęło 2 mies. i silnik cały w oleju aż kapało i myśle że też ciebie to czeka-wymiana
ech nastepny problem,wyciek pod głowicą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
shark:) pisze:ou ja chce w teen weekend wymieniac olej na nowy Castrol i wymienic płyn chłodniczy.....a to trzeba wymienic sama uszczelke glowicy czy jeszcze z jakism planowaniem? jakie sa tego koszta? hm...jednak coraz bardziej VW mnie niemilo zaskakuje
sama uszczelka nic nie daje, trzeba zdjąć głowice i dać do sprawdzenia pod kątem powierzchni i szczelnosci zaworów i płaszcza wodnego a wiem że silnik troszke ci sie grzał to na 90 % do planowania i przy tym również trzeba blok sprawdzić czy ma płaską powierzchnie, koszty nie małe start od 500 pln jeżeli głowica nie bedzie zbytnio do roboty
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
To tylko maszyna...ma prawo sie zepsuc jak kazda inna rzecz...A Twoja przypadlosc to mozna powiedziec standard...jednak coraz bardziej VW mnie niemilo zaskakuje
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 12:38 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.
w bloku jak i w głowicy jest przestrzeń w której znajduje sie ciecz chłodząca oddzielona od oleju i komory spalania i fachowo to sie nazywa płaszcz wodny i ja przy każdej takiej akcji z głowicą (szczególnie AAZ) kiedy zachodzi prawdopodobieństwo popękania głowicy miedzy zaworami to przy okazji sprawdzenia głowicy zlecam test szczelnosci tego płaszcza tak dla pewnościrobert14-83 pisze:o co chodzi z tym płaszczem wodnym w głowicy?
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 21:15 przez Jesionvr6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
do tego musi być chyba jakaś specjalna aparatura...jeson pisze:w bloku jak i w głowicy jest przestrzeń w której znajduje sie ciecz chłodząca oddzielona od oleju i komory spalania i fachowo to sie nazywa płaszcz wodny i ja przy każdej takiej akcji z głowicą (szczególnie AAZ) kiedy zachodzi prawdopodobieństwo popękania głowicy miedzy zaworami to przy okazji sprawdzenia głowicy zlecam test szczelnosci tego płaszcza tak dla pewności
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
shark:), no to się wstrzymaj i użyj szmatki zamiast płacić za wymiane uszczelki. Rozumiem że chciałbyś mieć wszystko tip top, ale taki niewielki wyciek aż tak przeszkadza? Szkoda kasy i tyle. A jeśli już koniecznie to wypada wszystko w głowicy zrobić co potrzeba, uszczelki zaworów, sprawdzić prowadnice żeby mieć z tym spokój na wiele lat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 536 gości