Nagrzewnica.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nagrzewnica.
Witam.
Dotarlem do forumowej porady wymiany nagrzewnicy i bede musial z niej niebawem skorzystac.
1. Czy moglbym prosic o numer czesci - nagrzewnicy w MK3, 1.9TDI 110KM AFN, 1996r., z klimatyzacja.
2. W sklepie znalazlem kilku producentow oczywiscie - mozecie ktoregos konkretnie polecic ?
Nie jestem pewien ale kolega mi mowil ze oryginal to NISSENS i jej koszt to 130zl.
3. Rozumiem ze bedzie musialo troche plynu chlodzacego zleciec - ile orietnacyjnie tam wejdzie ?
Dotarlem do forumowej porady wymiany nagrzewnicy i bede musial z niej niebawem skorzystac.
1. Czy moglbym prosic o numer czesci - nagrzewnicy w MK3, 1.9TDI 110KM AFN, 1996r., z klimatyzacja.
2. W sklepie znalazlem kilku producentow oczywiscie - mozecie ktoregos konkretnie polecic ?
Nie jestem pewien ale kolega mi mowil ze oryginal to NISSENS i jej koszt to 130zl.
3. Rozumiem ze bedzie musialo troche plynu chlodzacego zleciec - ile orietnacyjnie tam wejdzie ?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:07 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 2 razy.
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
nagrzewnica
polecam Nissens to jakość oryginału. co do lynu wymień sobie na nowy koszt okolo 31 zł. troche świerzości dobrze zrobi...
chyba ze niechcesz pchac sie w koszty to do nagrzewnicy wejdzie jakis Litr...
chyba ze niechcesz pchac sie w koszty to do nagrzewnicy wejdzie jakis Litr...
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 11:20 przez macbu, łącznie zmieniany 2 razy.
Macbu
macbu - Plyn bedzie zalany swiezy, nowy koncentrat G11 Febi rozrobiony z woda destylowana.
baka8 - Dobre z tymi dywanikami, nie wiedzialem ze tak sobie mozna klopotu narobic.
Przy okazji mam zamiar wymienic termostat jak juz bedzie plyn zlany. Kupilem Wahlera 4264.87D
Nie wiem czy dobrze zrobilem bo na http://sklep.intercars.com.pl/ jest:
WAHLER 4253.87D do VW GOLF/VENTO/PASSAT 91- Temp. otwarcia: 87°c
Odnosnie samej jeszcze nagrzewnicy. Czy naprawde warto doplacic ? Jest ponad 2x drozsza niz febi stad troche sie zastanawiam. Zreszta nie moge w ETKA znalezc numeru nagrzewnicy, bo ciagle spotykam 2 rozmiary, roznia sie tylko gruboscia, nie wiem czy brac ciensza czy grubsza (Szer: 234mm Wys: 156mm Grubość: 42mm) lub (Szer: 234mm Wys: 157mm Grubość: 33mm).
Dzieki wszystkim. Piszcie jeszcze jak cos wpadnie do glowy.
Pozdrawiam.
baka8 - Dobre z tymi dywanikami, nie wiedzialem ze tak sobie mozna klopotu narobic.
Przy okazji mam zamiar wymienic termostat jak juz bedzie plyn zlany. Kupilem Wahlera 4264.87D
Nie wiem czy dobrze zrobilem bo na http://sklep.intercars.com.pl/ jest:
WAHLER 4253.87D do VW GOLF/VENTO/PASSAT 91- Temp. otwarcia: 87°c
Odnosnie samej jeszcze nagrzewnicy. Czy naprawde warto doplacic ? Jest ponad 2x drozsza niz febi stad troche sie zastanawiam. Zreszta nie moge w ETKA znalezc numeru nagrzewnicy, bo ciagle spotykam 2 rozmiary, roznia sie tylko gruboscia, nie wiem czy brac ciensza czy grubsza (Szer: 234mm Wys: 156mm Grubość: 42mm) lub (Szer: 234mm Wys: 157mm Grubość: 33mm).
Dzieki wszystkim. Piszcie jeszcze jak cos wpadnie do glowy.
Pozdrawiam.
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Z tą folią to bez przesady, 3 tygodnie temu właśnie u siebie wymieniłem nagrzewnicę (50 zł nowa) i zgodnie z fajną foto poradą na forum wystarczy zatkać rurki nagrzewnicy. Ja akurat powciskałem tam kawałki folii i ani grama płynu mi nie kapnęło. Oczywiście pamiętaj aby zrobić to najlepiej przed odkręceniem obudowy nagrzewnicy w komorze silnika.
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Pojawil sie maly problem z wymiana nagrzewnicy
Auto rozbrojne jest okrutnie, szkoda slow.
Postepowalem ogolnie z fotoporada dostepna na forum, jest swietna. Wyjalem poduszke p.pow. kierowcy, pasazera tez, bez problemu. Cala deska zdjeta, naprawde sprawna i mila robota do pewnego momentu:)
Problem sie zaczal jak zaczelismy sie dobierac do tego plastikowego modulu z nagrzewnica. Otoz mam wersje MK3 TDI AFN z klimatyzacja. Doczytalem sie ze z komory silnika do komory kabiny ida 2 rurki aluminiowe poprzez jakis "zawor rozprezny" - jest on doslownie widoczny od strony silnika, jest zasloniety takjakby plastikowym pudeleczkiem, ktore sie otwiera i widac te rurki jak sie lacza. Nastepnie te rurki wchodza sobie tam do tego calego tunelu z nawiewem co jest, konkretnie to tam sie znajduje chyba skraplacz. Nie chce tego ruszyc zeby nie rozszczelnic klimy i zeby nie pourywac rurek.
Wiec stanelismy na tym ze udalo sie odpiac modul z nagrzewnica od modulu ze skraplaczem. Niestety jest tak ciasno ze nie daje rady tego wygiac w ktoras strone, uzyskujac satysfakcjonujacy przechyl aby wysunac ta nieszczesna nagrzewnice:/
Belki wzmocnienia - poprzecznej, nie chce ruszac bo jest do niej przymocowana kolumna kierownicza i to chyba na stale..
Rozumiem ze jak bede szarpal tym plastikowym tunelem ze skraplaczem i wentylatorem to moge pourywac rurki i rozszczelnic klimatyzacje ?
PS. Znalazlem ten powiedzmy "zawor rozprezny" na allegro:
Link do allegro, fotka nr1
Link do allegro 2, fotka nr2.
Ewidentnie widac ze nie ma co sie z tym szarpac bo wyrwe grodz od silnika
Auto rozbrojne jest okrutnie, szkoda slow.
Postepowalem ogolnie z fotoporada dostepna na forum, jest swietna. Wyjalem poduszke p.pow. kierowcy, pasazera tez, bez problemu. Cala deska zdjeta, naprawde sprawna i mila robota do pewnego momentu:)
Problem sie zaczal jak zaczelismy sie dobierac do tego plastikowego modulu z nagrzewnica. Otoz mam wersje MK3 TDI AFN z klimatyzacja. Doczytalem sie ze z komory silnika do komory kabiny ida 2 rurki aluminiowe poprzez jakis "zawor rozprezny" - jest on doslownie widoczny od strony silnika, jest zasloniety takjakby plastikowym pudeleczkiem, ktore sie otwiera i widac te rurki jak sie lacza. Nastepnie te rurki wchodza sobie tam do tego calego tunelu z nawiewem co jest, konkretnie to tam sie znajduje chyba skraplacz. Nie chce tego ruszyc zeby nie rozszczelnic klimy i zeby nie pourywac rurek.
Wiec stanelismy na tym ze udalo sie odpiac modul z nagrzewnica od modulu ze skraplaczem. Niestety jest tak ciasno ze nie daje rady tego wygiac w ktoras strone, uzyskujac satysfakcjonujacy przechyl aby wysunac ta nieszczesna nagrzewnice:/
Belki wzmocnienia - poprzecznej, nie chce ruszac bo jest do niej przymocowana kolumna kierownicza i to chyba na stale..
Rozumiem ze jak bede szarpal tym plastikowym tunelem ze skraplaczem i wentylatorem to moge pourywac rurki i rozszczelnic klimatyzacje ?
PS. Znalazlem ten powiedzmy "zawor rozprezny" na allegro:
Link do allegro, fotka nr1
Link do allegro 2, fotka nr2.
Ewidentnie widac ze nie ma co sie z tym szarpac bo wyrwe grodz od silnika
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 01:58 przez Rossi_PL, łącznie zmieniany 7 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości