Witam wszystkich
Od jakiegos czasu w moim MK3 TDi z manualna clima,gdy przekrece kluczyk pojawia sie dziwny dzwiek,po odpaleniu trwa jeszcze kilka sekund i potem ustaje. Znalazlem zrodlo tego dziwnego dzwieku, wydobywa sie z okolic licznika,wydaje mi sie ze to jakis sliniczek od klimy??? Pojawia sie tez gdy zaczynam przyspieszac,np: jade na 3 mam okolo 2800 obr/min i docisne pedal gazu znowu sie pojawia na kilka sekund,tak jest na kazdym biegu i przy kazdych nawet wysokich obrotach. Co jest tez dziwne,ciagle pali mi sie zolta kontrolka ze klima jest wlaczona. Probowalem juz nawet odlaczyc przycisk,mimo to nadal jest ten dziwny dzwiek. Gdy przekrece stacyjke i nacisne przycisk AC ustaje ale nadal go lekko slychac. W momecie gdy przestawie wiatrak na 1 ustaje kompletnie.
Jaka jest przyczyna tego durnego bzyczenia???
Prosze o pomoc.
Staralem sie jak najdokladniej wytlumaczyc moj problem.
Pozdrawiam
Problem klima!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dmuchawa ci się pewnie krzaczybocian19 pisze:Witam wszystkich
Od jakiegos czasu w moim MK3 TDi z manualna clima,gdy przekrece kluczyk pojawia sie dziwny dzwiek,po odpaleniu trwa jeszcze kilka sekund i potem ustaje. Znalazlem zrodlo tego dziwnego dzwieku, wydobywa sie z okolic licznika,wydaje mi sie ze to jakis sliniczek od klimy??? Pojawia sie tez gdy zaczynam przyspieszac,np: jade na 3 mam okolo 2800 obr/min i docisne pedal gazu znowu sie pojawia na kilka sekund,tak jest na kazdym biegu i przy kazdych nawet wysokich obrotach. Co jest tez dziwne,ciagle pali mi sie zolta kontrolka ze klima jest wlaczona. Probowalem juz nawet odlaczyc przycisk,mimo to nadal jest ten dziwny dzwiek. Gdy przekrece stacyjke i nacisne przycisk AC ustaje ale nadal go lekko slychac. W momecie gdy przestawie wiatrak na 1 ustaje kompletnie.
Jaka jest przyczyna tego durnego bzyczenia???
Prosze o pomoc.
Staralem sie jak najdokladniej wytlumaczyc moj problem.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bocian19, jest siłownik podciśnieniowy przy klapie koło nagrzewnicy połaczony węzykiem z elektrozaworem który siedzi pod maską za zbiorniczkiem płynu. Podejrzewam że sama klapka albo ten siłownik skrzeczy. Dla testu odłącz ten wezyk od elektrozaworu, zobaczysz ten węzyk pomiędzy weżami wchodzącymi w nagrzewnicę.
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 11:16 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości