
Przełożenie napędu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przełożenie napędu
Witam jestem szczęśliwym użytkownikiem VW golfa III cabrio 93r. Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował przełożyć napęd z przodu na tył. Jeśli tak prosił bym o rady jak to zrobić albo dlaczego tego nie robić
Jeszcze pytanie na temat silnika czy warto przełożyć silnik 1,8 na 2,0 GTI ( z III) najbardziej chciał opinie użytkowników (nie powiem 1,8 się fajnie sprawuje przy 890 kg)

oj kolego mącisz trochę.MoH777 pisze:Witam jestem szczęśliwym użytkownikiem VW golfa III cabrio 93r. Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował przełożyć napęd z przodu na tył. Jeśli tak prosił bym o rady jak to zrobić albo dlaczego tego nie robićJeszcze pytanie na temat silnika czy warto przełożyć silnik 1,8 na 2,0 GTI ( z III) najbardziej chciał opinie użytkowników (nie powiem 1,8 się fajnie sprawuje przy 890 kg)
Przełożyć napęd na tył!!! chyba się tego nie da zrobić. Chyba, że masz syncro to wtedy możesz coś kombinować.
Swap na 2.0 oczywiście, że się da, wszystko się da jak masz odpowiednio dużo $$.
a ostatnie rzecz, skąd ty wziąłeś wagę swojego samochodu 890kg!!!!!!!!!!!
Wszystko da się zrobić ale trzeba tyle pieniędzy, ze kupisz sobie auto z takim napędem jaki będziesz chciał. Gdzieś trafiłem na projekt zagraniczny mkI Cabrio Syncro. Zrobienie czegoś takiego w zwykłym nadwoziu to już masakra, trzeba przerabiać płytę podłogową, tylni zawias itp. Z resztą nie koniecznie takie coś będzie miało prawo jeździć po drogach.
thx:D
co do wagii to tam miałemm w briffie i tak mam w dowodzie, nie mam wagi by go zważyć o dokładnie. no ale silniczek jak warto przełożyć to git. Czy będzie się to wiązało z wymiana skrzyni czy jakimiś korektami w obecnej? A z napendem i tak bede kombinował. Mojej Suki nie sprzedam
ONLY VW

- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeśli chcesz mieć cabro na tył pędzone to 20 razy łatwiej jest kupić mk3 syncro nie cabrio, pozbawić go dachu, a Twojego potraktować jako dawcęMoH777 pisze:A z napendem i tak bede kombinował

Niestety montaż napędu na tył w zwykłym golfie jest karkołomnym zadaniem (zupełnie inna podłoga bagażnika, zawieszenie tylne itd itp) a co dopiero w cabrio. Dlatego ze względu na zakres przeróbek uważam że proścej z mk3 syncro zrobić cabrio niż z cabrio syncro, o samym napędzie na tył już nie mówiać.
Problem
kurde pisałem wcześniej ale się nie przyjęło;/ Co do synchron nie jest napędzany na tył tylko jest jak by to ująć "dopendzany" (głupio brzmi ale tak to jest ). Zaczerpnąłem języka i sprawa wygląda tak ze auto z tak poważna przeróbka będzie autem typu SAM<dość poważny przegląd, pewnie nie raz na staci diagnostycznej> . Problem zaczyna już się przy silniku ze trzeba zamontować przekładnie (kątowa) ok.100kw (duża, ciężka, awaryjna), rozwiązanie jest silnik inny np. z bmw + skrzynia <duzy> i znów przeróbka w karoserii ;/.
Myślałem o wymianie na układ z golfa contry ale problemy są podobne. Szczerze powiedziawszy tworzy się nowe auto. Fajny pomysł(wyzwanie) ale bardzo ciężko by go było zrealizować. Na pewno odłożye go w czasie poczytam jakąś literaturę fachowa o przeróbkach napędu, pewnie w terenówkach to przerabiali. <narazie silnik wymienie na 2,0 pomysle o wzmocnieniu zawieszenia> Projektu nie porzucam będę myślał. Dzięki za rady
Myślałem o wymianie na układ z golfa contry ale problemy są podobne. Szczerze powiedziawszy tworzy się nowe auto. Fajny pomysł(wyzwanie) ale bardzo ciężko by go było zrealizować. Na pewno odłożye go w czasie poczytam jakąś literaturę fachowa o przeróbkach napędu, pewnie w terenówkach to przerabiali. <narazie silnik wymienie na 2,0 pomysle o wzmocnieniu zawieszenia> Projektu nie porzucam będę myślał. Dzięki za rady
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości