Witam wszystkich
Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość:)
Posiadam golfa III gti 2.0 115km z Lpg.
Juz jakies 10 tys km temu gdy silnik rozgrzewal sie do 90 st, czuć było jak by spalenizną taką delikatną. Jak by sie cos przegrzewalo. Wtedy jeszcze nie ubywalo plynu.
Ostatnio zauwazylem ze co chwile zjezdza poziom plynu chlodniczego do minimum.
I tak sie utrzymywalo. Teraz zjezdza ponizej tej kreski. I nadal czuć jak by cos sie w silniku przypalało. Ale jest to delikany swąt. Temp sielnika nigdy nie przekracza 90st ale poniewaz ostatnimi czasy jeżdze bardzo dużo, silnik pracuje bardzo często po 4 godziny non stop na zasadzie postój i dalej jazda, doszlo kilka innych problemów.
Chciałbym nadmienić że Płynu chłodniczego ubywa tylko podczas pracy silnika gdy jest nagrzany. Pod czas postoju gdy nie pracuje płynu nie ubywa.
Po przygodach z płynem chłodniczym zauwazylem wyciek z prawej strony bloku silnika(od strony akumulatora) oraz z filtru oleju. Filtr oraz olej wymienialem jakies 5 tys km temu.
Zauwazylem ze cieknie coraz bardziej. Oleju ubywa. Chcialem dokręcic śruby na pokrywie od zaworów ale ani drgną. Jednak wpierw chcialbym zebrac kilka informacji, wskazówek za co jeszcze sie zabrac,żeby było ok, to zrobie wszystko za jednym razem w odpowiednich warunkach a nie pod blokiem:)
Pytanie zasadnicze do was:
Czy jest jakis zwiazek pomiedzy wyciekiem z bloku silnika i ubywaniem plynu chlodniczego?
Co moze byc przyczyną zacieków przy filtrze oleju i na silniku?
Załączam kilka fotek
Bardzo proszę o pomoc.
Nie stac mnie obecnie na mechaniorów i musze jakoś zaradzić, bo autko jest moim narzedziem pracy i bez niego ani rusz:)
Wyciek z silnika,z filtra oleju,ubywa płynu chłodniczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 21:30
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Wyciek z silnika,z filtra oleju,ubywa płynu chłodniczego
Wycieki na zdjeciach to 1 uszczelka pod pokrywą zaworów, oraz 2 z czujników na filtrze, w przypadku 2 mozę lać,uszczelka miedziana pod czujnikiem lub przeciskać przez niego i wypacać w okolicy przyłaczenia kabla. Ubytek płynu chłodzacego mógłby świadczyć o uszczelce pod głowicą ale zazwyczaj dzije sie to w odwrotny sposób ze kompresja idzie w ukłąd chłodzenia. Oleju ci nie przybywa ( bo ubywa ) wiec pomiedzy kanałami wodnymi a olejowymi raczej też odpada. Jeśli ubywa po rozgrzaniu to warto sprawdzić obiego który otwiera sie po termostacie czyli chłodnice i węze, bardzo czesto padają też pastikowe króćce wychodzace z głowicy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 21:30
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Zauwazylem pod maską białe plamy w różnych miejscach.Dużo znajduje się na filtrze oleju wlasnie. Czy ma to jakis związek??
Czy Biala plama na łączeniu wąż - zbiorniczek płynu chłodzącego może oznaczać ze wlasnie tamtędy ubywa płynu??
Czy Biala plama na łączeniu wąż - zbiorniczek płynu chłodzącego może oznaczać ze wlasnie tamtędy ubywa płynu??
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 16:39 przez Śmiecholak, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 77 gości