Pompa wspomagania...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Pompa wspomagania...

Post autor: wertyc » wt lut 09, 2010 23:08

Witam.
Poszukuję pompy wspomagania do swojego mkII bo moja wyje i gdzieś płyn ucieka.I tu moje ptanie.W aukcjach czasem pojawia się opis "pompa wspomagania gof2-3 i czasem widuję w mk2 na fotach zbiorniczki od oleju z mk3.Wyjaśnijcie mi panowie w końcu czy pompa z mk3 podejdzie do mk2?Mogę taką mieć za parę groszy więc pytam.Pompa z mk3 1.6 benz 100 km.



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » wt lut 09, 2010 23:16

Pasują, ale jest tego kilka rodzajów. Najlepiej porównaj numery, najczęściej różnią się ostatnią literą. Ja na przykład mam w mk3 pompę z mk2.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » wt lut 09, 2010 23:21

Niezależnie czy z benzyniaka czy z diesla?Przewody są takie same?Da się je montować w mk2 bez rzeźby?



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » wt lut 09, 2010 23:41

nie wiem jak się ma benzyna/diesel, ale najważniejsze są kąty króćców i odsadzenie koła ( wersja z klimą ma większe odsadzenie) Punkty mocowania - pewności nie mam, ale powinny być takie same.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » wt lut 09, 2010 23:46

A czy kółka pasowe można zamieniać z szerokiego na wąski pasek?Jak to masz u siebie rozwiązane kolego?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 23:59

Benzyna/diesel ma to samo...różnią się odsadzeniem piasty koła pasowego od korpusu pompy :bigok:

[ Dodano: 09 Lut 2010 23:01 ]
wertyc pisze:A czy kółka pasowe można zamieniać z szerokiego na wąski pasek?Jak to masz u siebie rozwiązane kolego?
Hmm,w MK3 były na szeroki pasek?Ja nie spotkałem,ale jeśli nawet,to piasta koła powinna być taka sama


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » śr lut 10, 2010 00:30

Jest pare aukcji na allegro z pompą na szeroki pasek więc musi coś w tym być,nie wiem nie mam mk3.



spoon121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 15:31
Lokalizacja: Chojna

Post autor: spoon121 » śr lut 10, 2010 19:46

Kolego ja w swoim mk3 1.9d mam koło na pasek wieloklinowy, może benzyna ma na wąski i dlatego na allegro panuje taka różnorodność.
Wydaje mi się że powinna pasować bez większych problemów, przynajmniej moja wizualnie niczym się nie różni od tej z mk2



Awatar użytkownika
wertyc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: wertyc » śr lut 10, 2010 20:56

No dobra jak z mk3 można dopasować do mk2 pompę to git,ale orientujecie się panowie jak się ma sprawa węży?Są tej samej długości?Tak samo zakończone,że można zamontować do maglownicy?



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr lut 10, 2010 21:03

pompa mk2 a mk 3 różni sie wejściem do pompy bo jest w drugą strone ustawione i tak samo w mk2 jak i w mk3 sa dwa odsadzenia piastki sadzac ze masz diesla to masz duże odsadzenie a benz. miała 2 rodzaje a kólka pasuja do każdej pompy w vw

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 20:05 ]
węże sie da zamontować do magla i do pompy a co do długości myśle że bedzie pasować ale na 100% nie daje pewności


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 10, 2010 21:12

spoon121 pisze:Kolego ja w swoim mk3 1.9d mam koło na pasek wieloklinowy
A moja siostra ma MK3 1,9D i ma wąski :bajer: ...wieloklinowy ma na altku...
jeson pisze:pompa mk2 a mk 3 różni sie wejściem do pompy bo jest w drugą strone ustawione
Hmm,a ja mam pompę od MK3...na 100% :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 228 gości