Problem z odpaleniem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Problem z odpaleniem.
Witam. Przeglądałem forum i nie ma nikt takiego problemu. Zmieniłem pompę na pompę z LDA. I kiedy z rana chcę odpalić muszę długo kręcić. Jak w dzień po 8 godz. próbuje odpalić to znów muszę długo kręcić. Gdy już odpalę i zgaszę to szybko odpali. Więc tak: moje pytanie polega na tym czego to jest wina? Oraz czy przyczyną może być lekko cieknący wtrysk albo czy może być popsuty zawór zwrotny w pompie i może paliwo cofa się?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2, za późny kąt wtrysku lub pompa która założyłeś jest podchodzona...
Lekko cieknący wtrysk raczej nie przyczyniłby się do tego,a zawór możesz podmienić na próbę z poprzedniej pompy.
Obserwuj przewody paliwowe,czy powietrze nie płynie przypadkiem.Czasem na wolnych nie ma powietrza,a jak się doda gazy to zasuwają jak choroba...
Lekko cieknący wtrysk raczej nie przyczyniłby się do tego,a zawór możesz podmienić na próbę z poprzedniej pompy.
Obserwuj przewody paliwowe,czy powietrze nie płynie przypadkiem.Czasem na wolnych nie ma powietrza,a jak się doda gazy to zasuwają jak choroba...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak filtr nie zmieniany długo,to wymień,sprawdź stan zacisków na przewodach paliwowych zarówno przy filtrze jak i przy pompie.Odpowietrznik nad filtrem też czasem psuje się,lecz rzadko,ale warto mieć to na uwadze...koVWal Mk2 pisze:A jak powietrze by było to co trzeba zrobić?
Stan wężyków też może pozostawiać wiele do życzenia...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2, proponuję Ci zastosować ten oto dodatek do paliwa
http://moto.allegro.pl/item903839216_va ... artko.html
Mam tu na uwadze Twoją pompę,która mogła długo stać i w środku powstał osad,który także może mieć wpływ na gorsze palenie.
Mój klekot miał swego czasu problem z paleniem po nagrzaniu...po zastosowaniu jednego opakowania,problem znikł i niema go do dziś.
Twój przypadek jest nieco inny,ale przynajmniej wyczyści Ci układ paliwowy.
http://moto.allegro.pl/item903839216_va ... artko.html
Mam tu na uwadze Twoją pompę,która mogła długo stać i w środku powstał osad,który także może mieć wpływ na gorsze palenie.
Mój klekot miał swego czasu problem z paleniem po nagrzaniu...po zastosowaniu jednego opakowania,problem znikł i niema go do dziś.
Twój przypadek jest nieco inny,ale przynajmniej wyczyści Ci układ paliwowy.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak masz ori przezroczyste przewody zasilający i powrotny to przed odpaleniem zerknij sobie na nie .Nie ma prawa tam być powietrza mają być pełne .Jeżeli jest powietrze to masz prawdopodobną przyczynę twoich kłopotów z odpalaniem .Chociąż jak pisze Michaś_1977, niewłaściwy kąt wtrysku też może być przyczyną
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości