Czyszczenie kierownic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Czyszczenie kierownic
Witam
Postanowiłem temat wrzucić do dyskusji dotyczący czyszczenia kierownic. Wiem, że to mechanizm podatny na awarie, ale do przesady. Przejechałem moim golfem ok. 60tyś km i robiłem to trzy razy, teraz czeka mnie kolejny zabieg, bo turbo pompuje jak szalone, na wskaźniku dobija do 2 Bar. Od ostatniej naprawy minęło ok.2tyś km. Powiedzcie możliwe przyczyny takiej sytuacji. Zawór n75 wymieniony przy pierwszym czyszczeniu, czyli ok. 50tyś temu. Czy przyczyną może być zawór, który źle wysterowuje turbo?? sam już nie wiem. Dodam, że egr zaślepiony a odma wyrzucona na zewnątrz. Powoli mnie to męczy, pod vagiem błędów brak, no oprócz przeładowania oczywiście, a i nie zawsze autko wpada w tryb awaryjny. Samochód jeździ od prawie roku na zmienionym sofcie...
Pozdrawiam
Postanowiłem temat wrzucić do dyskusji dotyczący czyszczenia kierownic. Wiem, że to mechanizm podatny na awarie, ale do przesady. Przejechałem moim golfem ok. 60tyś km i robiłem to trzy razy, teraz czeka mnie kolejny zabieg, bo turbo pompuje jak szalone, na wskaźniku dobija do 2 Bar. Od ostatniej naprawy minęło ok.2tyś km. Powiedzcie możliwe przyczyny takiej sytuacji. Zawór n75 wymieniony przy pierwszym czyszczeniu, czyli ok. 50tyś temu. Czy przyczyną może być zawór, który źle wysterowuje turbo?? sam już nie wiem. Dodam, że egr zaślepiony a odma wyrzucona na zewnątrz. Powoli mnie to męczy, pod vagiem błędów brak, no oprócz przeładowania oczywiście, a i nie zawsze autko wpada w tryb awaryjny. Samochód jeździ od prawie roku na zmienionym sofcie...
Pozdrawiam
Re: Czyszczenie kierownic
wyrzuć kata i będzie spokójgregorian21 pisze:Witam
Postanowiłem temat wrzucić do dyskusji dotyczący czyszczenia kierownic. Wiem, że to mechanizm podatny na awarie, ale do przesady. Przejechałem moim golfem ok. 60tyś km i robiłem to trzy razy, teraz czeka mnie kolejny zabieg, bo turbo pompuje jak szalone, na wskaźniku dobija do 2 Bar. Od ostatniej naprawy minęło ok.2tyś km. Powiedzcie możliwe przyczyny takiej sytuacji. Zawór n75 wymieniony przy pierwszym czyszczeniu, czyli ok. 50tyś temu. Czy przyczyną może być zawór, który źle wysterowuje turbo?? sam już nie wiem. Dodam, że egr zaślepiony a odma wyrzucona na zewnątrz. Powoli mnie to męczy, pod vagiem błędów brak, no oprócz przeładowania oczywiście, a i nie zawsze autko wpada w tryb awaryjny. Samochód jeździ od prawie roku na zmienionym sofcie...
Pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Auto jest w dobrej kondycji, fakt, że przebieg to 260tyśkm,ale nieszczelności nie ma w dolocie, staram się doglądać go najlepiej. Jeździ na paliwie shell vpower, szczególnie zimą.Czytałem tematy o wycinaniu kata. U mnie niby puszka katalizatora jest, ale cały czas podejrzewałem, że kata nie mam. Opieram się tylko na tym, że jak stanę z tyłu auta to słychać wyraźnie jak turbina pogwizduje dosyć wyraźnie, co przy kacie by raczej nie występowało, tak przypuszczam. Może ktoś w rajchu już kata usunął. Jest możliwość sprawdzenia czy kat jest, czy trzeba zdemontować i zajrzeć??
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Moim skromnym zdaniem są dwie przyczyny zacierania (przycinania się) kierownic.
1. jazda trybem emeryta, a co za tym idzie brak bardzo wysokiej temperatury turbo która powstaje przy ostrym butowaniu auta i powoduje wypalanie się osadzonej na ściankach strony gorącej turbiny sadzy
2. bardzo złej jakości paliwo, które w czasie spalania wydziela tyle sadzy że nawet ostre butowanie nie pomaga.
1. jazda trybem emeryta, a co za tym idzie brak bardzo wysokiej temperatury turbo która powstaje przy ostrym butowaniu auta i powoduje wypalanie się osadzonej na ściankach strony gorącej turbiny sadzy
2. bardzo złej jakości paliwo, które w czasie spalania wydziela tyle sadzy że nawet ostre butowanie nie pomaga.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Witam ja rozumiem że Vagiem moge sprawdzic korekcje wtysków ,nastawnik ,kąt wtrysku stat. dyn. itp jednak jeśli wtrysk źle pyli, czyli zaniża o jakieś nawet nieznaczne ciśnienie (czego nie zaważy VAG) to w komorze tworzy sie niedopał który syfi kierownice. Są to jednak tylko moje skromne sugestie i mam nadzieje, że będą pomocne jeśli nic nie pomoże.
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 14:35 przez mahos, łącznie zmieniany 1 raz.
AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft
jak lepiej przedmuchac turbo ? 2 ,3 ,4 gaz do dechy na troche czy np 3 but i potrzymac go na wysokich obrotach spory kawalek?mariusz75 pisze:Moim skromnym zdaniem są dwie przyczyny zacierania (przycinania się) kierownic.
1. jazda trybem emeryta, a co za tym idzie brak bardzo wysokiej temperatury turbo która powstaje przy ostrym butowaniu auta i powoduje wypalanie się osadzonej na ściankach strony gorącej turbiny sadzy
2. bardzo złej jakości paliwo, które w czasie spalania wydziela tyle sadzy że nawet ostre butowanie nie pomaga.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
nie wiem czy to pomoże ale ja ostatnio po rozruszaniu gruszki bez czyszczenia kierownic. jak sie rozgrzał to przeciągłem go tak ostrzej później dolałem litr miksolu na 10 litrów paliwka i do baku. i narazie mam spokój. do starego aaz tez lałem miksol od czasu do czsu. I Chodził jak marzenie. Miksol ma własciwości wypalajace nagar, przynajmniej ten zgromadzony na zaworach i końcówkach wtryskiwaczy.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości