Problem z odpaleniem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Problem z odpaleniem.

Post autor: koVWal » wt lut 09, 2010 20:31

Witam. Przeglądałem forum i nie ma nikt takiego problemu. Zmieniłem pompę na pompę z LDA. I kiedy z rana chcę odpalić muszę długo kręcić. Jak w dzień po 8 godz. próbuje odpalić to znów muszę długo kręcić. Gdy już odpalę i zgaszę to szybko odpali. Więc tak: moje pytanie polega na tym czego to jest wina? Oraz czy przyczyną może być lekko cieknący wtrysk albo czy może być popsuty zawór zwrotny w pompie i może paliwo cofa się?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 20:38

koVWal Mk2, za późny kąt wtrysku lub pompa która założyłeś jest podchodzona...
Lekko cieknący wtrysk raczej nie przyczyniłby się do tego,a zawór możesz podmienić na próbę z poprzedniej pompy.
Obserwuj przewody paliwowe,czy powietrze nie płynie przypadkiem.Czasem na wolnych nie ma powietrza,a jak się doda gazy to zasuwają jak choroba...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 09, 2010 20:41

Tak wymienię zawór i zobaczę. A jak powietrze by było to co trzeba zrobić? Bo coś mi się wydaje, że wczoraj widziałem bomble ale nie jestem pewien. Jutro w dzień zobaczę jeszcze dokładnie z tym powietrzem.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 20:47

koVWal Mk2 pisze:A jak powietrze by było to co trzeba zrobić?
Jak filtr nie zmieniany długo,to wymień,sprawdź stan zacisków na przewodach paliwowych zarówno przy filtrze jak i przy pompie.Odpowietrznik nad filtrem też czasem psuje się,lecz rzadko,ale warto mieć to na uwadze...
Stan wężyków też może pozostawiać wiele do życzenia...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 09, 2010 20:56

Jutro zmienię zawór i zobaczę. Jeśli nic nie pomoże to wymienię filtr paliwa. No a gdy nie pomoże nic to znów będę pisał co to może być :D narazie dzięki :D


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 21:15

koVWal Mk2, proponuję Ci zastosować ten oto dodatek do paliwa
http://moto.allegro.pl/item903839216_va ... artko.html
Mam tu na uwadze Twoją pompę,która mogła długo stać i w środku powstał osad,który także może mieć wpływ na gorsze palenie.
Mój klekot miał swego czasu problem z paleniem po nagrzaniu...po zastosowaniu jednego opakowania,problem znikł i niema go do dziś.
Twój przypadek jest nieco inny,ale przynajmniej wyczyści Ci układ paliwowy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt lut 09, 2010 22:17

Jak masz ori przezroczyste przewody zasilający i powrotny to przed odpaleniem zerknij sobie na nie .Nie ma prawa tam być powietrza mają być pełne .Jeżeli jest powietrze to masz prawdopodobną przyczynę twoich kłopotów z odpalaniem .Chociąż jak pisze Michaś_1977, niewłaściwy kąt wtrysku też może być przyczyną


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości