turbina k14 bezpieczne ciśnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 18:05

maniek8855 pisze:i jeszcze pytanie jak ze sprzęgłem,
Masz 1V, więc tam były 200mm sprzęgła, czyli słabsze niż te w SB/RA i JR - a w tych były 210mm.
maniek8855 pisze:Warto brać się za końcówki wtrysków,
Jeżeli masz pompę z grzybkiem to radzę zmienić na te od SB, te od 1V są mało wydajne. Mogą nie dawać rady.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:07 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 18:09

Czyli wtryski pewnie pójdą w następnej kolejności do roboty, a co wyżej wymienionym gov modem, warto czy nie warto, może lepiej pobawić się jedynie w zwiększenie dawki paliwa?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lut 09, 2010 18:12

maniek8855 pisze:ze zwiększę dawkę paliwa oczywiście rozsądnie i nie warto robić gov moda czy warto od razu zrobić gov moda, czy da to zauważalny efekt czy lepiej nie bawić się sprężynkami i podkładkami
wraz ze zwiekszeniem cisnienia reguluj dawke bo na samym powietrzu nie pojezdzisz
jak zrobisz gov moda na pewno poprawisz sobie osiagi i jesli juz chcesz sie bawic no to przydalo by sie to zrobic ale jak nie wiesz jak sie zabrac to na razie nie rob bo to nie jest konieczne
z latwiejszych mod'ow mozesz obrocic boost pina



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 18:17

jarekkoval pisze:wraz ze zwiekszeniem cisnienia reguluj dawke bo na samym powietrzu nie pojezdzisz
To wiem, to już mam zaklepane,ze zrobi mi to kolega z forum Adamm i ciśnienie doładowania ustawię wskaźnikiem.

Co do gov moda nie wiem czy sam dam radę więc jak kolega Adamm nie będzie również wiedział to odpuszczę.

latwiejszych mod'ow mozesz obrocic boost pina

Dopiero się bawię w kręcenie swojego diesela wiec zadam pytanie pewnie banalne na czym to polega i co daje, co dokładnie trzeba zrobić przy tym modzie, może jakiś link z fotką?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:18 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 18:33

Przestudiuj wszystkie tematy, a na pewno co nieco się dowiesz :)
Trochę czytania będzie, ale naprawdę warto.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:34 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 18:39

Dzięki serdeczne, myślę,ze do soboty będzie już po większości modów, jak pogoda pozwoli zrobię pomiary do 100 i elastyczności na poszczególnych biegach jeśli pogoda pozwoli :bajer:



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 18:45

maniek8855 pisze:jak pogoda pozwoli zrobię pomiary do 100 i elastyczności na poszczególnych biegach jeśli pogoda pozwoli :bajer:
Zrób jakiś filmik :)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 19:17

ic, gov nie za duży 1,2 podkladki pod sprężyne od wysokich obrotów, skrzynie 4t bo na 1v seryjnej szkoda opon i silnik abo moze sie przytrafić, że przegrzejesz na wyższych obrotach, no i ciśnienie 1,3 bara,
mbc mozna założyc poczujesz różnice, turbo szybciej sie bedzie wkręcać, boost pin zmienić najlepiej na bardziej spilowany a góre pompy założyć ze słoneczkiem.
efekt gwarantowany.
jakby co mam orginalnie badziej ścięte piny z różnych marek...

o to co można uzyskać na pinie spiłowanym, dawka jest ustawiona na oko:P
jest ślizgo i nie ma gdzie poeksperymentować :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:17 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 20:09

Wtrace sie jezeli mozna o co chodzi z boost pinem...? jest cos takiego w silniku SB ??
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 20:09 przez 007yankes, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 20:15

007yankes pisze:jest cos takiego w silniku SB ??
Jest w grzybku nad pompą,skręcony z membraną.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 20:44

JABcok20 pisze:góre pompy założyć ze słoneczkiem.
Od jakiej pompy jest ta góra ze słoneczkiem, bo rozumiem,że nie chodzi Ci o zwykłego grzyba, którego mam?



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » wt lut 09, 2010 20:45

a co to jest MBC??
Michaś_1977 pisze:Jest w grzybku nad pompą,skręcony z membraną.
masz moze jakies foto??

i o co chodzi z tym boost pinem go przytrzec i cos podobnego?

I ta cała LDA do czego to i jakie zastosowanie ma i co mozna z nia zrobic?? :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 20:46 przez 007yankes, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 20:50

I ta cała LDA do czego to i jakie zastosowanie ma i co mozna z nia zrobic?? :chytry:
na przykładzie mkII jest pompa z grzybem od której idzie rurka do kolektora ssącego, rurką podawane jest powietrze z kolektora do pompy i wtedy pompa daje więcej paliwa i ot cała filozofia, a co do boost pina niech się wypowie elita :bajer:

[ Dodano: 09 Lut 2010 19:51 ]
Toshiba pisze:Zrób jakiś filmik :)
jak warunki pogodowe pozwolą na pewno film zrobię :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 20:55

007yankes pisze:masz moze jakies foto??
Myślę,że kolega munior mnie nie zastrzeli
http://www.allegro.pl/item913208423_bos ... _9_td.html


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości