Panowie.
Chcę do 1,6 AEE zamontować nowy wałek rozrządu, najlepiej o sportowym charakterze. W związku z tym pytanie: Czy coś takiego wogóle jest? I jakiś link z allegro.
I jeszcze zastanawiam się nad montażem kompresora. I znowu pytanie: Jakie? Prośba o link z allegro. I kolejne pytanie czy konieczny jest nowy sterownik.
Prośba moja podrzućcie mi jakiś link z forum o tego typu przeróbkach w AEE.
Czy gra jest warta świeczki?
Pozdrawiam
PAPAYOS
Jaki kompresor i wałek rozrządu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Jaki kompresor i wałek rozrządu.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:47 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak po prostu chcesz domontować kompresor do tego silnika to licz się z awarią po kilku km jazdy. Wygląda na to że nie zdajesz sobie sprawy ile przeróbek pociąga za sobą uturbienie silnika, choć w tym przypadku lepsze byłoby określenie 'doładowanie' silnika. Tak czy siak zakres przeróbek jest podobny. Nie traciłbym czasu na odzywanie się wtym temacie gdyby to był kolejny 'nowy' user ale Papayosa kojrzą z forum, jest tu już parę lat więc pomyślałem że warto koledze coś jednak napisać od siebie.I jeszcze zastanawiam się nad montarzem kompresora.
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Ok. Licze się z waszym zdaniem. Ale gdzieś kiedyś widziałem, że montują do 1,6 AEE turbinę i zmieniają sterownik na Digifanta i to podobno nie źle wymiata. Podnoszą moc z seryjnych 75 PS na 110-120 PS, nie ruszając głowicy, a jedynie zmieniając kolektor wydechowy i montując turbinkę.
Widziałem to na forum VW POLO.
A jeśli chodzi o wałek rozrządu?
Pozdrawiam
PAPAYOS
Widziałem to na forum VW POLO.
A jeśli chodzi o wałek rozrządu?
Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:50 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a montuj ja osobiscie jakbym miał wydać 1000 zł na nowy wałek to bym dozbierał drugi tysiąć i wsadził jakiś mocniejszy silnik przy okazji robiąc lekki remont.
Nowy schrick to jakieś 1200 zł min, nowy światek chyba z 700-800 zł.
[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 18:54 ]
Nie śmiem twierdzić że taki projekt nie powstał tylko że to taki soft turbo, pewnie na seryjnym układzie korbowym, bez IC i dmucha 0,2-0,3 bara bo inaczej by wszystko spłyneło do miski.
Nowy schrick to jakieś 1200 zł min, nowy światek chyba z 700-800 zł.
[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 18:54 ]
Co to za turbo co wyciska 110 km z silnika 1.6. Przecież wollnossaki będą się z niego śmiały.PAPAYOS pisze:Ale gdzieś kiedyś widziałem, że montują do 1,6 AEE turbinę i zmieniają sterownik na Digifanta i to podobno nie źle wymiata. Podnoszą moc z seryjnych 75 PS na 110-120 PS
Nie śmiem twierdzić że taki projekt nie powstał tylko że to taki soft turbo, pewnie na seryjnym układzie korbowym, bez IC i dmucha 0,2-0,3 bara bo inaczej by wszystko spłyneło do miski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości