Jak wyłączyć kod w radiu?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz maja 11, 2008 17:59
- Lokalizacja: Grójec
Jak wyłączyć kod w radiu?
Witam
Jak w temacie - jak wyłączyć sprawdzanie kodu w radiu VW gamma początek numeru z naklejki VWZ6Z3V? Kod mam jednak brak mi podtrzymania po wyjęciu kluczyka.
Pozdrawiam
Jak w temacie - jak wyłączyć sprawdzanie kodu w radiu VW gamma początek numeru z naklejki VWZ6Z3V? Kod mam jednak brak mi podtrzymania po wyjęciu kluczyka.
Pozdrawiam
Re: Jak wyłączyć kod w radiu?
poprzez modyfikację eepromu pamięci radyjkagrzenio123 pisze:Witam
Jak w temacie - jak wyłączyć sprawdzanie kodu w radiu VW gamma początek numeru z naklejki VWZ6Z3V? Kod mam jednak brak mi podtrzymania po wyjęciu kluczyka.
Pozdrawiam
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
nie wiem jak w radiu gamma ale we wszystkich "zwykłych", aby nie tracić pamięci musisz podawać zasilanie na dwa kable (najczęściej czerwony i zółty w kostce ISO). Jeden to zasilanie drugi to podtrzymywanie pamięci
PS może tu coś znajdziesz lub wejdź na strone: http://www.studio24.prv.pl/ , tam w dziale kablomania, znajdź sobie kostki ISO OEM i znajdź VW.
PS może tu coś znajdziesz lub wejdź na strone: http://www.studio24.prv.pl/ , tam w dziale kablomania, znajdź sobie kostki ISO OEM i znajdź VW.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:39 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 2 razy.
Latwiej bedzie doprowadzic elektryke do ladu, zeby trzymalo napiecie po wyjeciu kluczyka niz przepragramowywanie radia, zeby nie trzeba bylo wpisywac kodu za kazdym razem, gdy nie bedzie zasilania. Sprawdz czy masz tak podlaczone kable w kostce w samochodzie:
1 wiązka (zasilająca):
czerwono-biały + : styk nr 7 w kostce zasilania
brązowy - (masa) : nr 8
brązowo-czerwony + (pojawia sie po włożeniu kluczyka do stacyjki) : nr 4
szaro-niebieski + (pojawia sie po załączeniu świateł) : do pinu nr 6 w kostce
niebiesko-biały + ( 0.5V ) nie mam pojęcia gdzie to i co to robi (prawdopodobnie jest to GALA - samoczynne pogłaśnianie radia podczas przyspieszania samochodu)
p.s. Rozumiem, ze chodzi o radio Gamma V takie jak np.: w Golfie 4?
1 wiązka (zasilająca):
czerwono-biały + : styk nr 7 w kostce zasilania
brązowy - (masa) : nr 8
brązowo-czerwony + (pojawia sie po włożeniu kluczyka do stacyjki) : nr 4
szaro-niebieski + (pojawia sie po załączeniu świateł) : do pinu nr 6 w kostce
niebiesko-biały + ( 0.5V ) nie mam pojęcia gdzie to i co to robi (prawdopodobnie jest to GALA - samoczynne pogłaśnianie radia podczas przyspieszania samochodu)
p.s. Rozumiem, ze chodzi o radio Gamma V takie jak np.: w Golfie 4?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:54 przez Bednarus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz maja 11, 2008 17:59
- Lokalizacja: Grójec
Nie to Gamma IV - Philips. Nie chciałbym za bardzo ingerować w elektrykę ( elektronikę radia tym bardziej). Wiem natomiast że w niektórych radiach można po podaniu kodu wcisnąć odpowiednią sekwencję klawiszy i żądanie kodu zostanie wyłączone. Chciałem się tylko dowiedzieć czy w tym modelu też jest taka opcja.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz maja 11, 2008 17:59
- Lokalizacja: Grójec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości