Przełożenie napędu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MoH777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 23:53
Lokalizacja: Zabrze

Przełożenie napędu

Post autor: MoH777 » wt lut 09, 2010 00:07

Witam jestem szczęśliwym użytkownikiem VW golfa III cabrio 93r. Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował przełożyć napęd z przodu na tył. Jeśli tak prosił bym o rady jak to zrobić albo dlaczego tego nie robić :D Jeszcze pytanie na temat silnika czy warto przełożyć silnik 1,8 na 2,0 GTI ( z III) najbardziej chciał opinie użytkowników (nie powiem 1,8 się fajnie sprawuje przy 890 kg)



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt lut 09, 2010 11:48

MoH777 pisze:Witam jestem szczęśliwym użytkownikiem VW golfa III cabrio 93r. Mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował przełożyć napęd z przodu na tył. Jeśli tak prosił bym o rady jak to zrobić albo dlaczego tego nie robić :D Jeszcze pytanie na temat silnika czy warto przełożyć silnik 1,8 na 2,0 GTI ( z III) najbardziej chciał opinie użytkowników (nie powiem 1,8 się fajnie sprawuje przy 890 kg)
oj kolego mącisz trochę.
Przełożyć napęd na tył!!! chyba się tego nie da zrobić. Chyba, że masz syncro to wtedy możesz coś kombinować.
Swap na 2.0 oczywiście, że się da, wszystko się da jak masz odpowiednio dużo $$.
a ostatnie rzecz, skąd ty wziąłeś wagę swojego samochodu 890kg!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 09, 2010 12:22

Wszystko da się zrobić ale trzeba tyle pieniędzy, ze kupisz sobie auto z takim napędem jaki będziesz chciał. Gdzieś trafiłem na projekt zagraniczny mkI Cabrio Syncro. Zrobienie czegoś takiego w zwykłym nadwoziu to już masakra, trzeba przerabiać płytę podłogową, tylni zawias itp. Z resztą nie koniecznie takie coś będzie miało prawo jeździć po drogach.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 09, 2010 18:46

"wizyt na forum: 1
pomysł : przełożyć napęd z przodu na tył"
ja więcej pytań nie mam :)
Kolega też pyta czy warto wsadzać 2.0 z mk3 gti. Jakie pytanie taka odpowiedź - warto :)



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt lut 09, 2010 19:12

MoH777 pisze:fajnie sprawuje przy 890 kg
Moze koledze chodzilo o dopuszczalne obciazenie przedniej osi?? hmmm chociaz i tak przesadzil bo wedlug instrukcji wynosi 820...



MoH777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 23:53
Lokalizacja: Zabrze

thx:D

Post autor: MoH777 » wt lut 09, 2010 19:58

co do wagii to tam miałemm w briffie i tak mam w dowodzie, nie mam wagi by go zważyć o dokładnie. no ale silniczek jak warto przełożyć to git. Czy będzie się to wiązało z wymiana skrzyni czy jakimiś korektami w obecnej? A z napendem i tak bede kombinował. Mojej Suki nie sprzedam :P ONLY VW



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 09, 2010 20:06

MoH777 pisze:A z napendem i tak bede kombinował
jeśli chcesz mieć cabro na tył pędzone to 20 razy łatwiej jest kupić mk3 syncro nie cabrio, pozbawić go dachu, a Twojego potraktować jako dawcę :)
Niestety montaż napędu na tył w zwykłym golfie jest karkołomnym zadaniem (zupełnie inna podłoga bagażnika, zawieszenie tylne itd itp) a co dopiero w cabrio. Dlatego ze względu na zakres przeróbek uważam że proścej z mk3 syncro zrobić cabrio niż z cabrio syncro, o samym napędzie na tył już nie mówiać.



MoH777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 08, 2010 23:53
Lokalizacja: Zabrze

Problem

Post autor: MoH777 » wt lut 09, 2010 23:18

kurde pisałem wcześniej ale się nie przyjęło;/ Co do synchron nie jest napędzany na tył tylko jest jak by to ująć "dopendzany" (głupio brzmi ale tak to jest ). Zaczerpnąłem języka i sprawa wygląda tak ze auto z tak poważna przeróbka będzie autem typu SAM<dość poważny przegląd, pewnie nie raz na staci diagnostycznej> . Problem zaczyna już się przy silniku ze trzeba zamontować przekładnie (kątowa) ok.100kw (duża, ciężka, awaryjna), rozwiązanie jest silnik inny np. z bmw + skrzynia <duzy> i znów przeróbka w karoserii ;/.
Myślałem o wymianie na układ z golfa contry ale problemy są podobne. Szczerze powiedziawszy tworzy się nowe auto. Fajny pomysł(wyzwanie) ale bardzo ciężko by go było zrealizować. Na pewno odłożye go w czasie poczytam jakąś literaturę fachowa o przeróbkach napędu, pewnie w terenówkach to przerabiali. <narazie silnik wymienie na 2,0 pomysle o wzmocnieniu zawieszenia> Projektu nie porzucam będę myślał. Dzięki za rady



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » śr lut 10, 2010 01:14

Po co chcesz robic na tyl naped?!

Komp na 100% do wymiany
Skrzynia na 90%
Reszta nie wiem...ale cos mi sie kojarzy ze przeniesienie napedu jest takie samo jak vr6 wiec tez bedzie do wymiany. A no i hamulce pasowaloby zmienic.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr lut 10, 2010 01:29

Cały napęd przełożyć czy to z Poloneza czy to z BMW i "git" - ale tylko do zabawy, bo badań nie przejdzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości