turbina k14 bezpieczne ciśnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 09, 2010 15:40

maniek8855 pisze:teraz kolejny pytanie czy bez wskaźnika doładowania mogę ustawić tą wspomnianą śrubą turbo na 1bar,
niewiecej niz jeden obrót, dalej to juz zegarek zeby nie przedobrzyc, jasna sprawa do tego tez trzeba skorygowac dawke paliwa bo na samym powietrzu nie polecisz.
maniek8855 pisze:uszczelka pod głowicą jest seryjna jak ustawie na 1bar to będzie to bezpieczne dla uszczelki?
tak, tylko patrz aby zawor sie Tobie otwieral i z glowa traktuj auto.
maniek8855 pisze:jeśli tak w jaki sposób ile obrotów i w którą stronę
na zasadzie kontry



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 15:52

piotrekgal pisze:niewiecej niz jeden obrót, dalej to juz zegarek zeby nie przedobrzyc, jasna sprawa do tego tez trzeba skorygowac dawke paliwa bo na samym powietrzu nie polecisz.
czyli jeden obrót na zasadzie kontry powinno być oki, a jeden obrót o ile mniej więcej zwiększy doładowanie?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 16:09

maniek8855, jak masz ta śrubę wkręconą do oporu to wg mnie nie ma innej opcji jak tylko zapieczony zawór w pozycji otwartej bo 0,5bar to dużo za mało k14 bez problemu dmuchnie 1,4-1,5bar ewentualnie jakaś nieszczelność w układzie dolotowym

[ Dodano: 09 Lut 2010 15:15 ]
albo trzeba lepiej paliwem podlać


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:30

Jak to jest z tymi usczlekami metalowymi i iloscia karbów orentuje się ktoś , to jest po to że w zależności jak głowica wygłada - ile razy była planowana , jeżeli damy za cienką to mamy wtedy większe ciśnienie teoretycznie a w praktyce dół może puścić


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 16:32

grandi, jeśli splanujesz głowicę to zakładaj o takiej samej grubości jaką miałeś.
Ja zakładałem większą i to podobno był błąd.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:37

Toshiba pisze:grandi, jeśli splanujesz głowicę to zakładaj o takiej samej grubości jaką miałeś.
Ja zakładałem większą i to podobno był błąd.
A ty masz metalową?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 16:49

grandi pisze:A ty masz metalową?
Zwykła. Po 15.000 do wymiany :helm:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:59

Toshiba pisze:Zwykła. Po 15.000 do wymiany
Ja mam ustawione 0,8
A jakiej firmy kupiłeś 40 tys to ja rocznie robię :crazy:
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 17:00 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 17:04

Firmy? Hmm... W maju robiłem głowicę, więc dokładnie nie pamiętam. Ale na pewno nie Elring itp. Jakaś gorsza.
Po 15 tysiącach pada, bo kilka razy było przegrzanie silnika, więc... :helm:
A głowica już 3 albo 4 była planowana.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 17:04 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 17:29

gdzieś na forum czytałem że grubość uszczelki jest dobierana już w zakładzie do tego jak tłoki wychodzą ponad płaszczyznę bloku silnika a to się nie zmienia z czasem więc nie ważne ile razy głowica planowana (oczywiście w granicach rozsądku) jak miałeś np 2 karby to zakładasz z dwoma


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 17:58

A czym się mierzy "wychylenie" tych tłoków? Jest jakiś specjalny przyrząd do tego?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 18:00

grubości uszczelek Obrazek
:gora: dla td a tu jest chyba tdi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
jest i urządzenie na fotce
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:01 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 18:00

Jeszcze mam pytanie czy wystarczy,ze zwiększę dawkę paliwa oczywiście rozsądnie i nie warto robić gov moda czy warto od razu zrobić gov moda, czy da to zauważalny efekt czy lepiej nie bawić się sprężynkami i podkładkami? i jeszcze pytanie jak ze sprzęgłem, jak ustawię turbo na 1,1bara ? Warto brać się za końcówki wtrysków, dodam,ze nic się z nimi nie dzieje, ale są ori z 1v czy lepiej nie grzebać jak dają radę?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:01 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości