Problem po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie rozrządu
Witam!
Mam Golfa 3 1.9 TDI i po wymianie rozrządu i oleju samochód przy pierwszym odpaleniu skakał na obrotach, ale doszedł do siebie, parę dni był spokój a dziś znowu to samo, ale już nie tak intensywnie.
Co to może być waszym zdaniem.
Mam Golfa 3 1.9 TDI i po wymianie rozrządu i oleju samochód przy pierwszym odpaleniu skakał na obrotach, ale doszedł do siebie, parę dni był spokój a dziś znowu to samo, ale już nie tak intensywnie.
Co to może być waszym zdaniem.
kokosv
Dziwne to jest kolego bo jesli jest zle ustawiony to caly czas pracuje albo dobrze albo by szarpal i nie rowno pracowal tam nie ma sie co zmieniac raz tak a drugi inaczej moze to cos z pompa paliwowom pokombinowal przy tej wymianie albo zaolon jest calkiem zle ustawiony zalezy jak Ci zapala zimny i cieply???
Orazu po wymianie rozrządu zapaliłem go i nie równo chodzi, zkasiłem i odpaliłem po 5 minutach i wsyztskoo wporządku pięknie chodzilo, po 4 dniach rano zapalam i doslownie przez 5 sekund zlapal takie innee obroty niz dotychczas odpalał, a potem znou pięknie tykał.
Może być przyczną ze razem z rozrządem wwymieniałem uszczelke pod miską olejową i tam nie bylo oleju dopieru po nalaniu i wkoncu zassaniu wpompowan iu oleju silnik normalnie pracowal, ale czemu znowu mi tak troszke nie rowno chdzil?
Może być przyczną ze razem z rozrządem wwymieniałem uszczelke pod miską olejową i tam nie bylo oleju dopieru po nalaniu i wkoncu zassaniu wpompowan iu oleju silnik normalnie pracowal, ale czemu znowu mi tak troszke nie rowno chdzil?
kokosv
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Normalnie nie dobrze mi się robi jak to czytam .Takich bzdur wygłaszanych przez" mechanika "nie dosłuchał bym do końca bo roześmiał bym sie mu w twarz i zapytał od kiedy para się tym zawodem .Bo wyglada na to że albo ściemnia bo nie wie co się dzieje albo na prawdę plecie bzdury.A torafaelem pisze:Gadalem z mechanikiem on mowił iż to wina oleju poniewaz wszystkie szczeliny musi dojsc olej
michszym11970 pisze:a kąt wtrysku był sprawdzony po wymianie?
to tylko swiadczy o tym że można go różnie nazywać ale na pewno nie mechanikiem .Jeżeli przed wymianą nie miałeś takich objawów to po wymianie też nie powinno ich być .Chyba że temu "mechanikowi"coś nie wyszło podczas tej wymiany i rżnie głupa bo sam nie wie corafaelem pisze:nie byl sprawdzany.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 22:03 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
o ile się nie mylę, to w TDI nie ma klina na wale tak, jak w TD, jest tam takie płaskie wycięcie z jednej strony, coś na kształt litery D , koło ma podobny wpust spasowany z tym ścięciem i tutaj już jest mało prawdopodobne, żeby to się obcięło, chociaż nie wykluczone (tymbardziej u takiego mechanika), nie zaszkodzi sprawdzić, ale ja bym raczej stawiał na kąt wtrysku
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[ Dodano: 09 Lut 2010 22:08 ]
Nie mylisz sie ten nieszczęsny słaby klin był (i jest )w 1,9 TD AAZ .I niejeden właściciel się o tym dowiedział jak mu się tłoki spotkały z zaworami pomimo że pasek nie strzelił.Pierwsze objawy to widoczne gołym okiem gibanie się dolnego koła pasowego rozrzadu , trudności z odpalaniem ,samoczynna zmiana szybkości obrotowej silnika ,chwilowe braki mocy.Po dłuższym lub krótszym czasie ignorowania tych objawów przez właściciela jest już tylko trrrrrach i po zawodach.michszym11970 pisze:o ile się nie mylę, to w TDI nie ma klina na wale tak, jak w TD, jest tam takie płaskie wycięcie z jednej strony, coś na kształt litery D
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości