Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
PEDRO
- Mały gagatek

- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
-
Kontakt:
Post
autor: PEDRO » pn lut 08, 2010 21:09
deprestator nalany
A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
-
antojuja
- Użytkownik

- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » wt lut 09, 2010 03:41
PEDRO pisze:A olej w dolocie właśnie jest ;(
Tydzień temu turbo dmuchęło mi 1.7bara i puściły luźno trzymające ząbki w rurze, która wchodzi w EGR. Doraźnie musiałem przymocować ją na taśmę. W tej samej chwili zauważyłem olej cieknący z dziurek EGRa. Teraz to juz cała taśma jest mokra i się zaczyna odklejać. Zastanawiam się, czy jedno z drugim ma coś wspólnego?
ma bo opary oleju z odmy lacza sie z ze spalinami i ten syf wpada do cylindrow gdzie robi sie jeszcze wiekszy syf (czyt. spaliny) a to idzie na lopatki turbiny i w efekcie je blokuje z biegiem czasu i robia sie przeladowania-notlauf, mi tez na poczatku weze spadaly, czekaj tylko jak zacznie lapac notlaufy i rozlaczac turbine w tryb awaryjny, wtedy czyszczenie turbo, wiem bo juz to przerobilem, egr u mnie odlaczony i caly dolot suchy juz 1,5roku
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 03:45 przez
antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
-
PEDRO
- Mały gagatek

- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
-
Kontakt:
Post
autor: PEDRO » wt lut 09, 2010 09:16
antojuja, Turbo właśnie wyczyszczone i nie przeładowuje. EGR już prawie na wylocie. Nie wiem tylko czy robić oil catcha?
-
antojuja
- Użytkownik

- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » wt lut 09, 2010 12:37
szczerze? to zalezy od ciebie czy chcesz pchac sie w dodatkowe koszty ja puscilem rurke pod auto i jest ok, tylko na poczatku mialem za krotka, siegala do polosi i czasem bylo czuc w aucie bo wentylator jakos zaciagal ale teraz jest dluzsza ok 1m i jej koniec jest obok katalizatora i jest spokoj
-
PEDRO
- Mały gagatek

- Posty: 60
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
- Lokalizacja: Trzebnica
-
Kontakt:
Post
autor: PEDRO » wt lut 09, 2010 12:51
chciałbym się pozbyć wycieku z EGR i mieć sucho w dolocie. Zastanawiam się tylko nad obiegiem zamkniętym oct żeby nie mieć "parawozu" spod maski

-
Przewodnik
- Ma gadane

- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
Kontakt:
Post
autor: Przewodnik » wt lut 09, 2010 12:59
antojuja, a czy na badaniach nikt nie pyta od czego ta rureczka pod autem

NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
-
antojuja
- Użytkownik

- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » wt lut 09, 2010 13:36
na badaniach jest jakby z fabryki wyjechal

-
RZT
- Mały gagatek

- Posty: 101
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
- Lokalizacja: Pionki
Post
autor: RZT » wt lut 09, 2010 20:43
JA tam zaslepie EGR :green_fuck: :green_fuck: i wyczyszcze cały dolot. EGR to

zbedna zabawka w samochodzie tylko syfi wszstko

egr zaslepie w dwoch miejscach. Co myslicie o odpieciu odmy od dolotu i zalozeniu jakiegos filta zeby nie zasyfic silnika??
[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]
[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]
-
art29
- Ma gadane

- Posty: 198
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI XDRIVE,I Cupra Formentorrrrrr.
-
Kontakt:
Post
autor: art29 » śr lut 10, 2010 01:10
dzis wziołem sie za temat EGR . Przeczytałem 40 stron i stwierdzam ze mozna co rok czyscic , w moim wypadku jade do brata na warsztat i albo wejde w kanał albo na podnośnik i juz miejsce mam pewne na przyszły tydzień czas wyczyscic to dokładnie ale zaślepiać nie bede za rok ponownie zdejme i wyczyszczę o ekologie tez trzeba dbać
[ Dodano: 10 Lut 2010 00:13 ]
kolaboss, ja biore sie za te elementy w przyszłym tygodniu jak cos to pw to mozemy cos wymyślić później jak swojego poskładam
-
Rafał 21
- Forum Master

- Posty: 1329
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
- Lokalizacja: Slask-Zabrze
Post
autor: Rafał 21 » śr lut 10, 2010 15:35
art29 pisze:Przeczytałem 40 stron i stwierdzam ze mozna co rok czyscic
art29, z tych 40 stron nie wyciągnąłeś wniosków! i wielu też tak myśli . Ja już mam to za sobą!!. Na dolocie to sie tylko zaczyna!!. . A gdzie intercoler wsztstkie przewody od niego zawór EGR. . Zdejmowanie kolektora! ssącego! . Masz uszczelki?. Kolektor Jakoś da sie wyczyścic bo bedziesz go miał wyciągnięty! Ale otwory w głowicy! to nie takie proste Trzeba odpowiednio ustawiać zawory aby nic nie wpadło do cylindra! . Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic! Jeszcze inna sprawa jak masz spryski! to dopiero zabawa!!

Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 16:37 przez
Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » śr lut 10, 2010 16:42
Rafał 21, masz rację (ja również pokazałem dup.... ekologom i słusznie) ale temat brzmi "EGR out - wrażenia" więc tutaj nie powinno się nikogo na siłę uszczęśliwiać, każdy zrobi jak uważa i znane jest przysłowie "jak nie uważałeś co robisz to teraz rób jak uważasz"

zabawnie będzie jak się ten nagar w głowicy zacznie obrywać i blokować zawory i jak się przedostanie na obojętnie który wirnik w turbosprężarce - potem będzie pytanie :
"dlaczego mam wyłamane łopatki wirników turbo" lub "dlaczego silnik nie ma dynamiki a trzonki zaworów i ich prowadnice są wyrąbane" ?
-
art29
- Ma gadane

- Posty: 198
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 01:22
- Lokalizacja: Bytom
- Auto: KochanyTDI 1.9 , DuzyTDI XDRIVE,I Cupra Formentorrrrrr.
-
Kontakt:
Post
autor: art29 » śr lut 10, 2010 21:56
Rafał 21 pisze:Gdybym miał tylko dolot czyścic to nie robił bym nic!
Wiesz jesli zabiorę sie za to to nie poświecę temu z 10 minut tylko zrobię pełen serwis w ciągu tygodnia , metyloketon , chlorek ,izopropanol , benzyna extra itp . Mam nadzieje ze w 5 dni się uwinę . Zdania są podzielone tutaj i ja zostane przy czynnym EGR. A co do głowicy to poczytajcie mój wcześniejszy post mam pełen dostęp do silnika a jak trzeba bedzie to rozbierze sie co do śrubki ,byle by nie zawalic syfem silnika .

-
Rafał 21
- Forum Master

- Posty: 1329
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
- Lokalizacja: Slask-Zabrze
Post
autor: Rafał 21 » czw lut 11, 2010 15:26
art29 pisze:a jak trzeba bedzie to rozbierze sie co do śrubki
art29,

Jak masz spryski to jeszccze reflektor i zderzak
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
Komas
- ....::::VW GOLF::::....

- Posty: 525
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
- Lokalizacja: VWrocław
Post
autor: Komas » ndz lut 14, 2010 01:39
Ja mam panowie pytanie. czy wężyk idący do pojemnika z filtrem powietrza to on daje ciśnienie z EGR? Chce wsadzic filtr stożkowy ale nie wiem co mam zrobic z tym węzykiem. jak dodaje gazu to strasznie z niego syczy
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości