oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
panzerwagen_wom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 20:31
Lokalizacja: lublin

oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika?

Post autor: panzerwagen_wom » pn lut 08, 2010 20:18

Witam
Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze.
Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie, że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy, zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to przy odpalaniu rozrusznik zachowuje sie dużo ciszej (nie wiem czy interpretować to na plus że pracuje lżej czy na minus że słabiej). (oprócz tego wydaje mi sie że golf nabrał mocy na 2 biegu, co akurat mnie nie martwi;)
Proszę o odpowiedz czy te zmiany w decybelach podczas jazdy to nieszkodliwy skutek uszczelnienia tego zaworka czy raczej cos co powinno mnie skłonić do wrócenia na warsztat?
pozdrawiam
Panzerwagen Woman
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 20:19 przez panzerwagen_wom, łącznie zmieniany 1 raz.


mało wiem ale golfa chcę

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lut 09, 2010 01:46

Wymiana uszczelnien na zaworku spowodowala tylko za paliwo sie nie cofa co spowrotem ulatwilo rozruch silnika, a to ze silnik pracuje glosniej/ciszej na poszczegolnych biegach nie ma nic wspolnego z wyzej wymienionym zaworkiem zwrotnym (podgrzewaczem paliwa).
Moze mechanik cos jeszcze przestawial?? :chytry: moze to tylko odczucia taki, a jesli na pewno nie, to jednak warto się udac do tego mechanika i wspomniec o takiej zmianie


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
panzerwagen_wom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 20:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: panzerwagen_wom » wt lut 09, 2010 19:36

Dzięki za odpowiedz, możesz mieć racje, mógł grzebać, bo podłączał kompa i po starej znajomości mógł coś zmienić nawet nie tłumacząc lamerce, że coś zmienił
no nic tak czy siak zadzwonię, bo wyraźnie odgłosy spod maski się zmieniły
na dwójce klekocze jakby gdzieś jakiś plastikowy wiatraczek o coś klapał a na czwórce charczy jak stary dziad który flegmy nie może odpluć, wcześniej tak nie było
dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam


mało wiem ale golfa chcę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości