101KM stracił nagle moc... zgasł...nie chce odpalić... Help!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:23

Prędzej kupie BMW
to juz lepiej audi, ale nie BMW... :D


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt lut 09, 2010 01:24

Z turbem nie koniecznie u mnie się zepsuło i turbo wyssało cały olej z silnika przez wydech



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:24

Mam Audi :-) Mocny taki, że jajca obrywa



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:24

xxxGlaDxxx,
czyli objawy moga byc juz wczesniej?
tzn lekko mokry filtr?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:26

Jak turbo może do filtra coś ten tego? Chyba jesne jest, w którą stronę powietrze leci?

Intercooler spoko, ale filtr?

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:29 ]
Chyba jednak TFSI, a myślałem kiedyś, że TDI jest pancerniejszy. Noł noł noł oszczędzasz na paliwie, ale ile kosztuje napawianie tego badziewia!?

Mam nadzieje, że grosze ;-)
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 01:27 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 01:29

Dr Koncpom,
juz wiele razy slyszalem o czyns takim.
ostatno nawet w tvn turbo bylo ze koles reklamowal jakies auto bo wiecznie filtr powietrza byl olejem zarzygany


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:31

Nie upieram się, tylko mi to nie pasowało na to, że słyszałem wiele historii, że olej to w intercoolerze pływa...



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 01:33

no to moj golf jest magiczny i olej plywal w filtrze :P kup BMW 2.5tds to bedziesz wspominal jakie 1.9tdi bylo wspaniałe :)



Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:34

Dobra Panowie, ja ide spać. Jak chcecie to napiszcie jeszcze jakieś przydatne mądrości to przekaże mechanikowi. Może ktoś miał taką akcje, a co za tym idżie ma pojęcie



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 09, 2010 01:37

Dr Koncpom napisz jeszcze jaki masz kod silnika tzn. ATD czy AXR bo w tym pierwszym klapa gasząca jest sterowana podciśnieniowo a w tym drugim elektrycznie za pomocą silniczka V157.


Obrazek

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:37

No dobra napisze jeszcze jeden post, 2,5tds to trup jest, ja wiem. Ale myśle o 4 letnim 330ci co zapewni dobrą zabawę, a Gofr jest mi niezbędny do pracy, kochm tą ruinę i ma ona mnie wozić. Kurde ma dopiero 6 lat

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:39 ]
Nie wiem już jaki mam code silnika... Zapomniałem...

2004r 101KM Variant + mały V-Tech :-P

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:41 ]
Aha, nie wiem gdzie tak klapa jest, ale wiem, że istnieje.

Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:42 ]
Ej, naprawde ide spać bo już w klafische nie ftrafiam.

Posdrafiam ;-P



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 09, 2010 01:45

Dr Koncpom pisze:Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...
dokładnie to jest to siłownik podciśnieniowy, który steruje tą klapą, zdejmij u siebie wąż powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR i zobacz w jakiej pozycji jest ta klapa : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0e5b9f53f0


Obrazek

Dr Koncpom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dr Koncpom » wt lut 09, 2010 01:49

Sztomel, jakby Rybnik był blisko to oddał bym dyliżans w Twoje ręce

Ja jestem ekonomistą, dłubał bym o miesiac w tym samochodzie za długo :-)
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 01:52 przez Dr Koncpom, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 12:21

Dr Koncpom,
i co tam mechanik stwierdzil?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości