Wymieniłem pompe wtryskową i nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ? mój po wymianie pompy też nie odpalał, okazało się ze to kąt wtrysku, później panowie tak mi poustawiali ze auto nei mialo sily pod góre podjechać, następnie jak już normalnie jeździło to musialem za każdym razem odpalać je ze ssaniem bo inaczej nie dalo rady, no ale teraz przejechalem sie do nich 3 raz i wreszcie doprowadzili auto do stanu używalności Nie wpadłeś na to że gościu po prostu opchnął ci lipną pompe ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
do koloru spalin to mu jeszcze daleko jak mu pompa nie ciągnie paliwa.xxxGlaDxxx pisze:jak kręcisz to jaki kolor spalin idzie ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces.
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
no to widze że tutaj kryje sie odpowiedź w jaki sposób panowie od pomp w Sobótce zajechali mój nowy akumulator...raf-gog pisze:Ja po zmianie pompy musialem krecic z 30 minut bo pompa dosc dlugo lezala bez paliwka i znaim zassalo (chwile wczesniej zalana) to troche minelo juz nawet balem sie o rozrusznik, ze wymian pompy go zabije, ale powoli powoli zaczely pojawiac si ekropelki na odkreconych przewodach od wtryskow, potem tylko dokrecenie i jakos tam powoli zalapywaly na 2-3 gary, ale naprawde byl to bardzo mozolny proces.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Koledzy "JEST MOC" podłączyłem go na że tak powiem kroplówce bo już nie miałem siły go zalewać tak jak pisze Michaś_1977, wlałem troszkę obróciłem i już pusto i wlałem, obróciłem i pusto. Zaczął pokazywać paliwo na wtryskach, po dokręcałem je i odpalił ale chodził jak traktor, opóźniłem kąt wtrysku jest ok, tylko jak włączam światła to wchodzi w trochę za niskie obroty bo budą telepie ale jedzie o niebo lepiej chodź jeszcze go nie testowałem tak bardzo bo przy okazji wymieniałem pasek rozrządu i chce żeby się troszke ułożył i tu pytanie:
czy pasek się dociąga po iluś tam km?
I dodam że teraz na ciepłym pali od strzała bez gazu a na tamtej pompie tego nie było,
a tu foto chmury jaka jest po dodaniu gazu (ładnie kontrastuje ze śniegiem ) nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...
a i oczywiście POINT-y poszły za pomoc
czy pasek się dociąga po iluś tam km?
I dodam że teraz na ciepłym pali od strzała bez gazu a na tamtej pompie tego nie było,
a tu foto chmury jaka jest po dodaniu gazu (ładnie kontrastuje ze śniegiem ) nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...
a i oczywiście POINT-y poszły za pomoc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po montażu i pierwszym odpaleniu należy skorygować.Później powinien śmigać do następnej wymiany,ale nic nie stoi na przeszkodzie,by zaglądnąć po iluś tam tysiącach i jeszcze raz skorygować...VireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Czasami jak robię komuś rozrząd i widzę pasek który ma ochotę spaść,to się zastanawiam jakim prawem ten silnik jeszcze jest w jednym kawałku ...
Nie trzeba, pasek ma sie obracać w najdluzszym jego odcinku na rozrządzie o 90 stopni czyli 45stopni w jedną srone i 45stopni w drugą, jesli tam masz to sprawdz jeszcze raz to po jakims 1tys kilometrow i jak sie cos zmieni to podciagnij i bedzie OKVireWolf88 pisze:czy pasek się dociąga po iluś tam km?
Moim zdaniem dawka jest za duza tak moze kopcic ale pod obciązeniem a nie po wcisnieciu pedalu gazu na biegu jalowym :green_fuck:VireWolf88 pisze:nie wiem czy nie jest za bogata ale na wolnych obrotach dymka nie puści, dawka jest wkręcona do samego ogranicznikai dodam że zrobiłem GOV-moda, proszę o sugestie co do tego...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
czyli może tak zostać? a dawki nie podkręcałem tak była jak pompę kupiłemMichaś_1977 pisze:VireWolf88, to normalne,że na postoju walnie chmurę...zwłaszcza jak podkręciłeś dawkę.Nie ma co się dziwić ...
Podczas jazdy tego nie ma,bo suszarka daje ciśnienie i paliwo lepiej sie spala,natomiast na postoju suszarka nie ciśnie ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości