[mk3] problem z doborem alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] problem z doborem alternatora
Witam mam nastepujacy problem mam golfa mk3 z 1992 z silnikiem 1.4 i z alternatorem 55a akumulator 45a czy do mojego auta dopasuje wiekszy alternator bo nie ejstem w stanie zdobyć takiego samego alternatora jak miałem. czy moge dac np wiekszy 70 A czy przykrece go do silnika ? proszę o pomoc
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
czyli bez problemu z przykreceniem i nie bedize niekorzystnych skutków na instalacje elektryczną i akumulator ?Przemo440 pisze:tak bez problemu nawet 90 podejdziebacik pisze:dac np wiekszy 70 A czy przykrece go do silnika
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
no włąsnie czyli sa rozne mocowania i trzeba wziąśc alternator i zobaczyć czy takie same mocowania ? bo wczesniej mowil ze nie ebdize problemuduber pisze:jesli mocowanie beda pasowac to mozesz dac 100A alternator nawet
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
Przemo440 pisze:a co masz na myśli ? kable się zaświecą?bacik pisze:niekorzystnych skutków
[ Dodano: Pon Lut 08, 2010 21:43 ]to zakladajtak tak mam mk3 i z mk3 bedzie alternator
hee np zeby aku sie nie zagotowął bo ktoś mnie straszył ze moze tak być
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
duber pisze:od tego jest regulator napiecia aby nie zagotowalbacik pisze: np zeby aku sie nie zagotowął
ok czyli niewazne jaki alternator weze byle z mk3 np 70a to bezproblemu go przykrecedo bloku silnika i do instalacji elektrycznej ?
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Elektrycznie - nie ma najmniejszego zagrożenia.
Mechanicznie - tu jest coś dziwnego, bo Golfy 3 nie miały 55A, przynajmniej nie spotkałem takiego ani też katalogi nie przewidują.
Dlatego też, polecałbym zabranie starego i przymierzenie go z tym do kupienia (o ile to możliwe), bądź staranne pomierzenie rozstawu uchwytów mocujących i ustawienia koła pasowego w stosunku do uchwytów.
Mechanicznie - tu jest coś dziwnego, bo Golfy 3 nie miały 55A, przynajmniej nie spotkałem takiego ani też katalogi nie przewidują.
Dlatego też, polecałbym zabranie starego i przymierzenie go z tym do kupienia (o ile to możliwe), bądź staranne pomierzenie rozstawu uchwytów mocujących i ustawienia koła pasowego w stosunku do uchwytów.
Wszystkie nie pasują, w 1,4 jest osobno napinacz i alternator jest mocowany na stałe, chyba że była wersja bez wspomagania ukł. kierowniczego to alternator jest wahliwie zamocowany i ma pod spodem sprężynę do naciągania paska, w pozostałych też jest z naciągaczem osobno i bez naciągacza w zależności od chwilowych fantazji panów z VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości