Turbina w mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Turbina powinna włączac (w sensie odczuwalnie pomagać w tworzeniu ciągu) sie od okreslonych obrotów a nie przełożen...
Ostatnio zmieniony pt mar 17, 2006 23:52 przez djtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Po pierwsze to Turbina działa cały czas od momentu włączenia silnika!!!!!!
To nie wycieraczki które sie włącza!!!!!
A z tego co napisałes to wynika tyke ze u Ciebie albo turbo jest juz w gorszej kondycji albo jezdzisz w niskim zakresie obrotów niz Twój kolega! Sprawnosc turbiny rosnie w miare obrotów silnika i od ok 2000rpm zaczyna sie odczuwac jej wyrazne działanie - najlepiej kupic sobie manometr i sprawdzic cisnienie doładowania turbiny w różnych zakresach obrotów. koszt manometru o zakresie do 1Bar to ok 20PLN albo podjechac gdzies na serwis gdzie robią takie badania!
To nie wycieraczki które sie włącza!!!!!
A z tego co napisałes to wynika tyke ze u Ciebie albo turbo jest juz w gorszej kondycji albo jezdzisz w niskim zakresie obrotów niz Twój kolega! Sprawnosc turbiny rosnie w miare obrotów silnika i od ok 2000rpm zaczyna sie odczuwac jej wyrazne działanie - najlepiej kupic sobie manometr i sprawdzic cisnienie doładowania turbiny w różnych zakresach obrotów. koszt manometru o zakresie do 1Bar to ok 20PLN albo podjechac gdzies na serwis gdzie robią takie badania!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
benny81, po czym wnioskujesz ze sie wlącza na 3 biegu?
Zapewne jesteśw błedzie, bo to niemołżiwe, jak ktos pisał turbo kręci sie cały czas a efektywnie zaczyna pracować od jakiś tam obrotów, wszytko zależy od rozmiarów turbiny i ilosci spalin ....
U ciebie pewnie jest na wykonćzeniu i masz takie subiektywne odczucie ze sie " nie wlącza"
Zapewne jesteśw błedzie, bo to niemołżiwe, jak ktos pisał turbo kręci sie cały czas a efektywnie zaczyna pracować od jakiś tam obrotów, wszytko zależy od rozmiarów turbiny i ilosci spalin ....
U ciebie pewnie jest na wykonćzeniu i masz takie subiektywne odczucie ze sie " nie wlącza"
gdzie ten manometr się podłącza ??Arcturus pisze: ... - najlepiej kupic sobie manometr i sprawdzic cisnienie doładowania turbiny w różnych zakresach obrotów. koszt manometru o zakresie do 1Bar to ok 20PLN albo podjechac gdzies na serwis gdzie robią takie badania!
można zrobiś sobie z niego wskaźnik w kabinie ??
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
Trzeba załozyc trójnik na węzyk idący od Turbiny do pompy wtryskowej i podłączyc do niego manometr a to gdzie sie go zamiontuje to juz tylko inwencja twórcza! W zasadzie powinien on byc w kabinie albo przynajmniej z niej widoczny bo pomiar powinno sie robic " na ciepłym silniku. na II biegu przy 4000rpm silnika lekko chamujac hamulcem" tak podaje ksiązka! a tu jest schemat jak to podłączyc:dommarc pisze:gdzie ten manometr się podłącza ??
http://volkswagen.msk.ru/engine/aaz_1z_ ... r_syst.pdf
tam jest podane jak co podłączyc
(uzyj opcji "zapisz element docelowy jako")
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości