Witam
mam problem z porannym odpaleniem mojego klekota tzn. zapala lecz jak by z rozbiegu i chodzi nierówno jak by nie na wszystkie gary
pożyczyłem dziś przyrząd niestety miałem tylko 1h na pomiar i wykonany bym na silniku po postoju ok 3h na w temp ok -3
wiem że powinno się mierzyć na zupełnie zimnej motorni ale nie mam takiej możliwości
wynik pomiaru załączam i proszę o ocenę czy jest bardzo źle ? czy da się jeszcze jeździć czy szykować się do remontu jakie jest nominalne sprężanie w tym silniku ?
Pomiar sprężania prosze oceńcie wynik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pomiar sprężania prosze oceńcie wynik
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Witam.
Co prawda sa to wartości dla silnika AHF ale AGR będzie to samo:
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,1 MPa
- minimalne 1,9 MPa
- dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa.
Co prawda sa to wartości dla silnika AHF ale AGR będzie to samo:
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,1 MPa
- minimalne 1,9 MPa
- dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa.
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 17:00 przez coval, łącznie zmieniany 1 raz.
jak ma ponizej 27 atmosfer(2,7MPa) to mozna przypuszczac ze albo silnik ma ostro nakulane albo olej dupny byl stosowany. Pomiar coprawda powinien byc robiony na cieplym silniku i w benach oczewiscie przepustnica na maxa otwarta( w dieslu tego nie ma wiec spoko) to wydaj emis ie ze wyniki jakie masz sa jaknajbardziej okej. Sam mam taki przyrzad z tymi wykresami to jeszcz enie robilem. Nie wiem czy mam gdzies koncowke do wkrecenia zamiast swieczki zarowej. Moze sam cos wymodze z upalonej swiecy od tdika.
Najgorsze sa roznice miedzy cylindrami bo jakby na kazdym jeszcze nawet bylo 25 atm to jest git.
Najgorsze sa roznice miedzy cylindrami bo jakby na kazdym jeszcze nawet bylo 25 atm to jest git.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ten od kogo to słyszałeś najdelikatniej mówiąc plecie głupoty .Wartości powyżej 3,0 Mpa są zbliżone do fabrycznych a 36 to nie wiem czy w nówce uzyskasz .Większośc z nas może jedynie pomarzyć o takim ciśnieniu jak twoje tzn.3,1Mpa .Neoarti pisze:słyszałem że aby dobrze palił musi być co najmniej 36
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
kolega właśnie miał przerobiona końcówkę świecy od tdi i dla tego nie musiałem wywalac wtrysków, tylko mówił mi że musi mieć co najmniej 35
wiec po tym pomiarze się trochę załamałem
myślałem że pomiar robi się na silniku zupełnie zimnym myślę że na ciepłym silniku było by troszkę więcej
czyli znaczy że z silnikiem nie jest źle i muszę szukać innej przyczyny kiepskiego odpalania rano prawdopodobnie winna jest pompa wtryskowa
silnik po pierwszym rannym uruchomieniu pali na dotyk cały dzień
[ Dodano: Czw Lut 18, 2010 20:33 ]
Wyczytałem na forum że diesel w MK2 powienien mieć nominalnie 36 bar a tdi nominalnie 31bar czegoś tu nie rozumiem starszy silnik z komora wstępną a musi być w nim większe ciśnienie niż nowszym TDi ?
wiec po tym pomiarze się trochę załamałem
myślałem że pomiar robi się na silniku zupełnie zimnym myślę że na ciepłym silniku było by troszkę więcej
czyli znaczy że z silnikiem nie jest źle i muszę szukać innej przyczyny kiepskiego odpalania rano prawdopodobnie winna jest pompa wtryskowa
silnik po pierwszym rannym uruchomieniu pali na dotyk cały dzień
[ Dodano: Czw Lut 18, 2010 20:33 ]
Wyczytałem na forum że diesel w MK2 powienien mieć nominalnie 36 bar a tdi nominalnie 31bar czegoś tu nie rozumiem starszy silnik z komora wstępną a musi być w nim większe ciśnienie niż nowszym TDi ?
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości