Problem z iskra w mk2 POMOCY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
- Lokalizacja: Przemyśl/Kraków
Problem z iskra w mk2 POMOCY
Moj golf mk2 1.3 '91 benzyna/gaz miewa ostatnio humory. Gasnie w czasie jazdy sprawdzam czy jest iskra i okazuje sie ze niema a po paru munutach lub godzinach odpala bez problemu. Ostatnio pojechalem na zakupy postawilem pod sklepem jak wrocilem zapalil na 2 sekundy i zgasl i niechcial zapalic wiec go zostawilem i wrocilem nastepnego dnia i oczywiscie ruszyl. O co chodzi palec kopulke przewody i swiece zmienialem w styczniu a czujnik temperatury w lutym. Prosze o pomoc
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
A sprawdzales cewke bo wszyscy o niej zapominaja... a to dosc istotny element, kolejno radze sprawdzic oczyscic styki w : module, czujniku halla, cewce zaplonowej, radze sprawdzic stan przewodow z czujnika do modulu i z modulu do cewki i po zakonczeniu caly uklad spryskac np WD 40. Jesli nie pomoze to bedziemy myslec dalej...Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
- Lokalizacja: Przemyśl/Kraków
Oki dzieki wielkie za rady. Bede wiec sprawdzal czyscil i spryskiwal hehe. Tylko sie zastanawiam dlaczego to sie nie dzieje za kazdym razem tylko co pare dni. Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony sob mar 18, 2006 17:41 przez First In Hell, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
- Lokalizacja: Przemyśl/Kraków
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
tak samo
Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke
Re: tak samo
warto sprwedzić jeszcze sam aparat czy nie ma dużego luzu bocznego na głównej ośce do której jest przykręcony palec (jezeli luz jest za duży to się zwiększa dystans pomiędzy stykiem kopółki a palca i iskra wtedy nie przeskakuje i wtedy nie pali na wszystkie gary)sopel pisze:Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke
...
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
U mnie podobny problem, tylko u mnie wystepuje on w dni wilgotne i deszczowe. Jadac tak po 30 km zaczyna sie dlawic, traci moc i w ogole. Musze zjechac gdzies na pobocze, odczekac 3-4 min i moge jechac gdzie mi sie podoba. Od czego to moze byc? Wymienialem juz przewody, swiece, kopulke, palec, regulowany byl gaznik itd.
www.SportCom.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości