Pytanie o swap głowicy z RF(mk2) na EG(mk1) do motoru RF Mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pytanie o swap głowicy z RF(mk2) na EG(mk1) do motoru RF Mk2
Pytanie może głupie ale czy dałoby się dopasować taką głowicę pod kolektor z RF wydechowy i wstawiając K Jetronika miałbym problem z instalką LPG(bo mam w RF).I przede wszystkim czy to ma sens.Bo zauważyłem że z Pierbusiem to raczej mogła by lipa wyjść w tym przypadku.Oraz ostatnie pytanko czy jest do dostania taka głowica w b dobrym stanie no i koszty.
Jest to moja diabelska ciekawość.
Bo pojemność prawie ta sama i pewnie bez większych kombinacji proszę o info.
[ Dodano: Czw Mar 09, 2006 23:28 ]
Lub ewentualnie dałoby się włożyć w EG moje tłoki od RF i czy to coś mocy by dało.Koszty koszty koszty ciekawe jakie?
Jest to moja diabelska ciekawość.
Bo pojemność prawie ta sama i pewnie bez większych kombinacji proszę o info.
[ Dodano: Czw Mar 09, 2006 23:28 ]
Lub ewentualnie dałoby się włożyć w EG moje tłoki od RF i czy to coś mocy by dało.Koszty koszty koszty ciekawe jakie?
czyli Taz-iu tylko kompletna głowica z Eg czyli cała all z tłokami i wtryskiem k-jetronic oraz sterowaniem.Bo z tego co znalazłem EG nie ma kata.Ale czy da rade dostać taką w dobrym bardzo stanie + wtrysk.No i czy musiałbyum wymienić instalkę LPG.Bo z tego co wiem k-jetronic jest wtryskiem mechanicznym więc ttylko mikser by wystarczył inny.
Napisz mnie coś jeszcze na ten temat.I dziękuję daje kolejnego pointa.
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 23:44 ]
A jakby tłoki od Eg zapodał do RF czy się da i czy to coś da czy może zbyt wysokie sprężanie powstanie?
Napisz mnie coś jeszcze na ten temat.I dziękuję daje kolejnego pointa.
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 23:44 ]
A jakby tłoki od Eg zapodał do RF czy się da i czy to coś da czy może zbyt wysokie sprężanie powstanie?
Kamilu z Mk1 jest to 1.6 od bodajże Gt czy GTI k-jetronic.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 17:04 ]
Bo widzisz Kamilu W zbieram info na ten temat.Mam starego RF z bardzo dobrym silnikiem(kompresja na rozgrzanym silniku na 1-wszym biegu wynosi 12) lekko stuakają popychaczki(ale jak się rozgrzeje to przestają) ni bierze oleju ani nie sprawia kłopotów no i może za jakiś czas pokombinuje z włożeniem czegoś innego niż Pierbuś,wiem że wtrysk od RP podejdzie ale nie ma wzrostu mocy.Dlatego kieruje moje pytanie czy k-jetronic podejdzie i ile przeróbek?
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 17:04 ]
Bo widzisz Kamilu W zbieram info na ten temat.Mam starego RF z bardzo dobrym silnikiem(kompresja na rozgrzanym silniku na 1-wszym biegu wynosi 12) lekko stuakają popychaczki(ale jak się rozgrzeje to przestają) ni bierze oleju ani nie sprawia kłopotów no i może za jakiś czas pokombinuje z włożeniem czegoś innego niż Pierbuś,wiem że wtrysk od RP podejdzie ale nie ma wzrostu mocy.Dlatego kieruje moje pytanie czy k-jetronic podejdzie i ile przeróbek?
Tloki od EG nie podejda do RF poniewaz te silniki maja rozna srednice i skok cylindra.fibolek pisze:czyli Taz-iu tylko kompletna głowica z Eg czyli cała all z tłokami i wtryskiem k-jetronic oraz sterowaniem.Bo z tego co znalazłem EG nie ma kata.Ale czy da rade dostać taką w dobrym bardzo stanie + wtrysk.No i czy musiałbyum wymienić instalkę LPG.Bo z tego co wiem k-jetronic jest wtryskiem mechanicznym więc ttylko mikser by wystarczył inny.
Napisz mnie coś jeszcze na ten temat.I dziękuję daje kolejnego pointa.
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 23:44 ]
A jakby tłoki od Eg zapodał do RF czy się da i czy to coś da czy może zbyt wysokie sprężanie powstanie?
Jak jestes zainteresowany to mam caly silnk EG na czesci.
Te silniki roznia sie od siebie skokiem i srednica cylindra, budowa glowicy tak jak napisal wyzej TAZ,walkiem rozrzadu oraz korbami.W EG sa krotsze korby niz RF jak zolzysz glowice od EG do RF to ladny burdel sie tam zrobi przy odpaleniu.Silnik na smieciKamilW pisze:Wg moich informacji ten silnik konstrukcyjnie sie nie roznil od RF-a. Jesli bys przelozyl glowice i k-jeta to te 110KM bys mial.... a co do samego k-jeta to jest kwestia kolektora dolotowego i wyfrezowania miejsc na wtryski w glowicy... i smigasz... jest troche zabawy i powinno dac z 10KM...
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
to dziwne bo widzialem zdjecia i jak zywo wygladal jak RF... wygladalo to na blok 19E... zreszta podesle pare fotek... chyba ze to nie byl EG...zreszta nie kloce sie bo nie wiem... a co do k-jeta to podejdzie kazdy tylko trzeba miec kolektor do 8V a co do frezowania to zwykly pilnik powinien tez zalatwic sprawe...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości