Czy do MH przypasuje stożek?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Czy do MH przypasuje stożek?
Witam, Posiadam MK2 z silnikiem MH, kiedyś kumpel pożyczył mi stożek, chciałem sprawdzic co to zmienia, podłączyłem raczej na krótko ten stożek. Pojeździłem zostawiłem auto na noc, rano wsiadam i gdy odpaliłem obroty sie trzymały przy 7tyś. i moje pytanie.
Czy do tego silnika można stosować stożki? Nie zależy mi na mocy bo co wyciągne z 50koni. Fajnie brzmi silnik u kumpla też bym tak chciał.. Załączam foto żeby wam pokazać jak go na króko zamontowałem, moze to błąd w montażu..
Czy do tego silnika można stosować stożki? Nie zależy mi na mocy bo co wyciągne z 50koni. Fajnie brzmi silnik u kumpla też bym tak chciał.. Załączam foto żeby wam pokazać jak go na króko zamontowałem, moze to błąd w montażu..
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:16 przez Johnatan, łącznie zmieniany 1 raz.
da sie ale po co? zakładając w miejscu zaznaczonym na rysunku i wyrzucając standardowy wkład filtra nic nie uzyskasz, jedynie więcej śmieci w gaźniku które dostaną sie rurą zasysającą powietrze znad kolektora wydechowego. Lepiej zainwestować w częstszą wymianę standardowego wkładu. Przynajmniej bezie zdrowiej dla silnika
Te dwa wężyki są od podciśnieniowego sterowania klapką zimne/ciepłe powietrze. Są podłączone do takiego czerwonego termostatu.
Te dwa wężyki są od podciśnieniowego sterowania klapką zimne/ciepłe powietrze. Są podłączone do takiego czerwonego termostatu.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:31 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Nie nie, ja chce podłączyć stożek pod kolano od wtrysku dać PCV i osłonić stożek. Nie chce tak podłączać stożka jak na zdjęciu, zaprezentowałem jak podłączyłem i miał (dla genLODOWAmk2) 5,5tyś obr/min na zimnym na jałowym. Pytam, czy jak dam kolano od wtrysku i podłącze do kolana odpowietrzenie silnika, dam PCV, wywale wszystkie węzyki, czy powinno być ok ?
A i kanał od ciepłego powietrza znikł też wiec w moim prowizorycznym nie było w ogóle lewego powietrza
A i kanał od ciepłego powietrza znikł też wiec w moim prowizorycznym nie było w ogóle lewego powietrza
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 01:07 przez Johnatan, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
Silnik fajnie brzmi bo obudowa filtra jest tłumikiem. Jest zaprojektowana po części aby uciszyć gang wydawany przez silnik przy zasysaniu powietrza. Jeśli zostawisz oryginalny filtr a dorzucisz na przodzie coś takiego to nawet tego nie będziesz miał. Dodatkowo wmontowywanie PVC nie jest moim zdaniem dobtym pomysłem, nie jest szczególnie olejo- i temperaturo- odporny.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
OKI, W tym tygodniu jest SWAP na 1.8 GX to myśle że mój problem zniknie
Ale mówicie że PCV nie da rady? hmm mam dostęp do miedzi.. myślałem o miedzianej rurze polerowanej, nie wiem jak szybko zaśniedzieje..
Ale mówicie że PCV nie da rady? hmm mam dostęp do miedzi.. myślałem o miedzianej rurze polerowanej, nie wiem jak szybko zaśniedzieje..
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 361 gości