Czy do MH przypasuje stożek?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Czy do MH przypasuje stożek?

Post autor: Johnatan » ndz lut 07, 2010 23:16

Witam, Posiadam MK2 z silnikiem MH, kiedyś kumpel pożyczył mi stożek, chciałem sprawdzic co to zmienia, podłączyłem raczej na krótko ten stożek. Pojeździłem zostawiłem auto na noc, rano wsiadam i gdy odpaliłem obroty sie trzymały przy 7tyś. i moje pytanie.
Czy do tego silnika można stosować stożki? Nie zależy mi na mocy bo co wyciągne z 50koni. Fajnie brzmi silnik u kumpla też bym tak chciał.. Załączam foto żeby wam pokazać jak go na króko zamontowałem, moze to błąd w montażu..


Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:16 przez Johnatan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » ndz lut 07, 2010 23:28

da sie ale po co? zakładając w miejscu zaznaczonym na rysunku i wyrzucając standardowy wkład filtra nic nie uzyskasz, jedynie więcej śmieci w gaźniku które dostaną sie rurą zasysającą powietrze znad kolektora wydechowego. Lepiej zainwestować w częstszą wymianę standardowego wkładu. Przynajmniej bezie zdrowiej dla silnika
Te dwa wężyki są od podciśnieniowego sterowania klapką zimne/ciepłe powietrze. Są podłączone do takiego czerwonego termostatu.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 23:31 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz lut 07, 2010 23:35

Nie nie, ja chce podłączyć stożek pod kolano od wtrysku dać PCV i osłonić stożek. Nie chce tak podłączać stożka jak na zdjęciu, zaprezentowałem jak podłączyłem i miał (dla genLODOWAmk2) 5,5tyś obr/min na zimnym na jałowym. Pytam, czy jak dam kolano od wtrysku i podłącze do kolana odpowietrzenie silnika, dam PCV, wywale wszystkie węzyki, czy powinno być ok ?

A i kanał od ciepłego powietrza znikł też wiec w moim prowizorycznym nie było w ogóle lewego powietrza
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 01:07 przez Johnatan, łącznie zmieniany 3 razy.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » pn lut 08, 2010 00:56

jak podłączyłem i miał 7 tyś na zimnym na jałowym
czy ten silni wogole kreci sie do 7000obr/min ??

wg mnie dawno Ci sie powinien silnik "przekręcic'


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » pn lut 08, 2010 01:04

jasny gwint ale sie czepiasz, jasne pochwal sie jaki ty masz motor i że kręci sie do 8tyś... wskazówka obrotomierza była na maxa

Napiszcie tylko czy przygra a nie wytykacie palcami



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pn lut 08, 2010 20:36

Da się ale musisz zrobić tak żeby to było szczelne na odcinku filtr- gaźnik no i oczywiście musisz zaślepić podciśnienie sterowania klapki. No i musi to jakoś wyglądać nie jakaś rzeźba


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » wt lut 09, 2010 10:55

ta parada którą przedstawiłem na rysunku była na szybko> Teraz postaram sie dać kolano PCVke i bedzie git..



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 09, 2010 12:54

Silnik fajnie brzmi bo obudowa filtra jest tłumikiem. Jest zaprojektowana po części aby uciszyć gang wydawany przez silnik przy zasysaniu powietrza. Jeśli zostawisz oryginalny filtr a dorzucisz na przodzie coś takiego to nawet tego nie będziesz miał. Dodatkowo wmontowywanie PVC nie jest moim zdaniem dobtym pomysłem, nie jest szczególnie olejo- i temperaturo- odporny.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » wt lut 09, 2010 23:20

OKI, W tym tygodniu jest SWAP na 1.8 GX to myśle że mój problem zniknie :D
Ale mówicie że PCV nie da rady? hmm mam dostęp do miedzi.. myślałem o miedzianej rurze polerowanej, nie wiem jak szybko zaśniedzieje..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 419 gości