Problem z iskra w mk2 POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

First In Hell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

Problem z iskra w mk2 POMOCY

Post autor: First In Hell » sob mar 18, 2006 16:42

Moj golf mk2 1.3 '91 benzyna/gaz miewa ostatnio humory. Gasnie w czasie jazdy sprawdzam czy jest iskra i okazuje sie ze niema a po paru munutach lub godzinach odpala bez problemu. Ostatnio pojechalem na zakupy postawilem pod sklepem jak wrocilem zapalil na 2 sekundy i zgasl i niechcial zapalic wiec go zostawilem i wrocilem nastepnego dnia i oczywiscie ruszyl. O co chodzi palec kopulke przewody i swiece zmienialem w styczniu a czujnik temperatury w lutym. Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob mar 18, 2006 17:14

A sprawdzales cewke bo wszyscy o niej zapominaja... a to dosc istotny element, kolejno radze sprawdzic oczyscic styki w : module, czujniku halla, cewce zaplonowej, radze sprawdzic stan przewodow z czujnika do modulu i z modulu do cewki i po zakonczeniu caly uklad spryskac np WD 40. Jesli nie pomoze to bedziemy myslec dalej...Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 18, 2006 17:14

A cewke zapłonowa też przy okazji sprawdziłeś?

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 16:17 ]
KamilW, widze że w tej samej minucie pomyśleliśmy o tym samym :pub:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

First In Hell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

Post autor: First In Hell » sob mar 18, 2006 17:35

Oki dzieki wielkie za rady. Bede wiec sprawdzal czyscil i spryskiwal hehe. Tylko sie zastanawiam dlaczego to sie nie dzieje za kazdym razem tylko co pare dni. Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony sob mar 18, 2006 17:41 przez First In Hell, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 18, 2006 17:39

First In Hell, jeśli cewka jest uszkodzona, mogą dziać się z nia przeróżne rzeczy - sam tego doświadczyłem. Więc ja bym pomierzył cewkę


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

First In Hell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:11
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

Post autor: First In Hell » sob mar 18, 2006 17:57

Adamtd a tak przy okazji nieznasz moze jakiegos dobrego mechaniora w Kraku bo ja mam same niemile wspomnienia.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 18, 2006 18:24

Hmmm mechanior w krakowie... trudna sprawa, z dobrych ale drogich to jedynie znam Gładyska Bosch-serwis kolo geana i obi (samochód mam od nich kupiony :grin:)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » sob mar 18, 2006 19:28

Ja bym postawil na halla, ale najlepiej bedzie jak wyczyscisz i posprawdzasz wszystko :)



sopel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lut 02, 2005 18:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

tak samo

Post autor: sopel » pn mar 20, 2006 19:25

Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn mar 20, 2006 19:40

odpowiedz jak wyzej... czyszczenie i przesmarowanie wszystkiego... :)



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Re: tak samo

Post autor: misiek » pn mar 20, 2006 20:31

sopel pisze:Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke
warto sprwedzić jeszcze sam aparat czy nie ma dużego luzu bocznego na głównej ośce do której jest przykręcony palec (jezeli luz jest za duży to się zwiększa dystans pomiędzy stykiem kopółki a palca i iskra wtedy nie przeskakuje i wtedy nie pali na wszystkie gary)


:-k ...

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn mar 20, 2006 21:34

U mnie podobny problem, tylko u mnie wystepuje on w dni wilgotne i deszczowe. Jadac tak po 30 km zaczyna sie dlawic, traci moc i w ogole. Musze zjechac gdzies na pobocze, odczekac 3-4 min i moge jechac gdzie mi sie podoba. Od czego to moze byc? Wymienialem juz przewody, swiece, kopulke, palec, regulowany byl gaznik itd.


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn mar 20, 2006 21:40

jeszcze cewkę trzeba pomierzyć- może tu tkwi problem


:-k ...

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn mar 20, 2006 23:14

misiek10111 pisze:jeszcze cewkę trzeba pomierzyć- może tu tkwi problem
Pomierzyc, tzn.? Przeczyscic czy co? ;)


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 444 gości