na wolnych obrotach trzesie silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nowy7770
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 12, 2009 21:35
Lokalizacja: Konin

Post autor: nowy7770 » ndz sty 31, 2010 18:21

jak narazie wszystko stoi w miejscu... brak funduszy



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » sob lut 06, 2010 00:55

Bigmachina pisze:Witam.
Ja miałem podobny problem ze swoim AZS-em.Jak był zimny i odpaliłem go,to tak się trząsł na boki jak by mu było zimno:)pochodził trochę i jak złapał temperatury 70*C to mu przechodziło,ale u mnie to był objaw koła dwu masowego,wpakowałem regenerowane i też go trzęsło jeszcze jakiś czas,ale teraz mam spokój,przeszło mu.
Witam ja mam identycznie dostanie 80 90 stopni zero dgrań a tak to wali jak wciskam sprzegło już niedgra a co ma dwumas do kola dwumasowego?
Jaki koszt regenerowanego dwumasa czy tylko dwumas czy caly komplet i skąd dwumas?:) czy stary trzeba było oodac i gdzie je kupowałeś?:)
U siebie slysze tez wysprzeglnik jak lozysko halasuję jak jade 20km/h i wciskam sprzęglo jest oki

Pozdrawiam

Witam heh ja to wiem ze to to samo:) pomyliłem się przy pisaniu ech chodzilo mi co dwumas ma do temperatury ze niedrga na 90 stopniach kurde zaszybko pomyslałem i napisałem to co niemiałem Przepraszam,
no na allegro dwumas do ASZ 1900zł SASCH i do tego łozysko oporowe 200zł ech masakra dotego robota 450zł za skrzynie 6-kę. i czytałem na stronie sprzęgła pl ze oni nierobia juz dwumasów brak spręzynek itp.... moze ktos wie gdzie to taniej dostane?:)
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 16:14 przez kaiserman, łącznie zmieniany 2 razy.


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob lut 06, 2010 01:09

kaiserman pisze:a co ma dwumas do kola dwumasowego?
to ze to ta sama rzecz, a z dalszej twojej wypowiedzi ewidentnie widac ze dwumas padl i z tego co wiem to juz nie regeneruja i jestes zmuszony kupic nowy + najlepiej nowe kompletne sprzeglo, jednomas u ciebie nie wchodzi w gre bo nie pasuje masz nowszy silnik wiec zaboli cie przy placeniu za te graty i nie laszcz sie na uzywki bo sie przejedziesz
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 01:10 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » sob lut 06, 2010 09:31

kaiserman pisze:
Bigmachina pisze:Witam.
Ja miałem podobny problem ze swoim AZS-em.Jak był zimny i odpaliłem go,to tak się trząsł na boki jak by mu było zimno:)pochodził trochę i jak złapał temperatury 70*C to mu przechodziło,ale u mnie to był objaw koła dwu masowego,wpakowałem regenerowane i też go trzęsło jeszcze jakiś czas,ale teraz mam spokój,przeszło mu.
Witam ja mam identycznie dostanie 80 90 stopni zero dgrań a tak to wali jak wciskam sprzegło już niedgra a co ma dwumas do kola dwumasowego?
Jaki koszt regenerowanego dwumasa czy tylko dwumas czy caly komplet i skąd dwumas?:) czy stary trzeba było oodac i gdzie je kupowałeś?:)
U siebie slysze tez wysprzeglnik jak lozysko halasuję jak jade 20km/h i wciskam sprzęglo jest oki

Pozdrawiam
a więc po kolei,
dwu mas i koło dwu masowe chodziło mi o to samo! co ma jedno do drugiego? to to samo tylko inaczej sie wysłowiłem,powinieneś się tego domyśleć! kolego,wszak o tym mowa w temacie...
koszt regenerowanego? wszystko zależy od..
czy regenerujesz swoje czy kupujesz regenerowane,(a naj lepiej to nowy komplecik wraz ze sprzęgłem polecam)czy sprzęgło tez masz do roboty czy akurat nie... u ciebie hałasuje łożysko więc,coś trzeba naprawić.Nie chce się mądrować na temat kosztów bo nie mam pojęcia o tym,jak pisałem wszystko jest zależne...
a skąd dwu mas(koło dwu masowe) możesz kopic nowy komplet albo regenerować swoje.Gdzie kupowałem? oddałem furę do zaprzyjaźnionego mechanika i on już wszystko załatwiał,ma jakąś firmę która zajmuje sie naprawą takich rzeczy,wyjął to moje rozpier... wysłał.... a oni przysłali je po naprawie zamontował ja zapłaciłem i tyle. :helm:
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 09:35 przez Bigmachina, łącznie zmieniany 1 raz.



walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » ndz lut 07, 2010 17:52




penkaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 14:38
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: penkaty » ndz lut 07, 2010 20:46

Filter raczej jak bt na tyle nie przepuszczal ropy to albo by zgasl calkowicie albo nie przyjmowal by gazu predzej filtr powietrza. A kopci na czarno jak mu depniesz? :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 158 gości