Witam...
Mam do Was pytanie odnośnie centralnego....ponieważ jakiś czas temu chciałem zamknąć samochód od strony pasażera ale drzwi się nie zablokowały. Przekręcam kluczyk w obie strony i nie następuje żadna reakcja. Od strony kierowcy samochód mogę normalnie zamknąć więc chciałbym zapytać czy przyczyny mam szukać bezpośrednio w drzwiach od pasażera (zdjąć boczek drzwi) czy w innym miejscu ? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę...?
Zamek Centralny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- martinstop
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 23:58
- Lokalizacja: Lublin/Rumia
- Kontakt:
prawdopodobnie to ci padło
http://allegro.pl/item912072391_ciegno_ ... vento.html
dosyć czesta przypadłość
http://allegro.pl/item912072391_ciegno_ ... vento.html
dosyć czesta przypadłość
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
masz ori zamek pneumatyczny?
jesli dorabiany to moze masz tam silownik typu slave wrzucony.. ale to i tak i tak zamknely by sie drzwi pasazera.
jesli dorabiany to moze masz tam silownik typu slave wrzucony.. ale to i tak i tak zamknely by sie drzwi pasazera.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- martinstop
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 23:58
- Lokalizacja: Lublin/Rumia
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
martinstop, jeśli kluczyk kręci się wkoło bez oporu i nie zamyka zamka mechanicznie, to problem jest właśnie w tym tzw wiosełku jak koledzy piszą, jeśli mechanicznie się zamyka tylko nie uruchamia pompki centrala to pytaj dalej lub poszukaj było.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
martinstop, jak masz ori to raczej napewno bedziesz mial tez zamykanie wlewu paliwa no i to widac czy rygielki schodza w dol plynnie, czy jest typowe szarpniecie- jak masz silownik elektryczny
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 528 gości