Większy DP, brak kata i seryjne tłumiki

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Większy DP, brak kata i seryjne tłumiki

Post autor: Arek84 » pt sty 29, 2010 23:56

Chcąc nieco uwolnić wydech ale bez podgłaszania go pomyślałem o takiej modyfikacji.
Turbo k03s, DP 2,75-3cale i do pierwszego tłumika 2,5 cala. Czy to ma sens ? Wywalać kata czy zostawić ? Auto w przyszłości będzie miało większy IC oraz program.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » sob sty 30, 2010 11:44

Arek84,

-Turbo jak najbardziej
-DP - owszem
-Przelot zamiast kata 2,5" tez
-srodkowy i koncowy seryjny... hmm to juz nie przelot ;/

Ja u siebie kata wywalilem i do srodkowego mam przelot, samochod bardziej rasowo brzmi poprawila sie praca silnika etc. ;)

Ja kata wywalalem przy przebiegu 215tys. to byl masakrycznie zawalony wiec jesli nie miales wymienianego wczesniej to u ciebie to samo jest ;)

PS. Napewno poprawi to dynamike :)



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » sob sty 30, 2010 16:13

Arek84 pisze:Chcąc nieco uwolnić wydech ale bez podgłaszania go pomyślałem o takiej modyfikacji.
Turbo k03s, DP 2,75-3cale i do pierwszego tłumika 2,5 cala. Czy to ma sens ? Wywalać kata czy zostawić ? Auto w przyszłości będzie miało większy IC oraz program.

mhh... jakos mnie nie przekonujesz bo albo chcesz cichy samochod to zostawiasz serie i ewentualnie jakis program ,a jak chcesz robic jakies modyfikacje to nie ma opcji zeby wydech byl rownie cichy jak seryjny ... dlatego ,albo robisz caly przelot ,albo takie kombinacje sa bez sensu


ps a co do k03s to jaka to modyfikacja jak masz leona APP ... z tego co mi wiadomo to masz juz k03s-026 ?? Radze obadac specyfikacje twojego silnika i jego podzespolow,a nie wkladac k03s do silnika ktory seryjnie zostal w nie wyposazony
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 16:15 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » sob sty 30, 2010 16:34

A czy ja gdzieś napisałem, że chcę zmieniać turbo?


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » sob sty 30, 2010 16:53

Arek84 pisze:A czy ja gdzieś napisałem, że chcę zmieniać turbo?
Chlopie albo nie znasz znaczenia slowa modyfikacja ,albo robisz z siebie teraz glupka ?? Pomyliles sie ok ,ale nie udawaj teraz ze nie napisales o turbinie bo stoi to wyraznie w twoim pierwszym poscie ... pomylic sie rzecz ludzka ,ale umiec sie do tego przyznac i zachowac pokore przy tym jest wskazane ,a nie odwracac kota ogonem .

ps a skoro sie nie pomyliles to dlaczego nie wyprowadziles z bledu mojego przedmowce ?? on chyba twoj post zrozumial podobnie jak ja :panna:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » sob sty 30, 2010 17:33

Czepiasz się. W temacie jest modyfikacja wydechu. Model sprężarki napisałem po to aby nikt nie musiał się zastanawiać jaką mam i czy wybrana przeze mnie średnica DP jest odpowiednia. EOT.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

pajczaki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 29, 2009 14:12
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Kontakt:

Post autor: pajczaki » ndz lut 07, 2010 20:09

DP 3cale, reszta 2,5 cala na dwoch tlumikach, zostawiona 1/3 kata gdzie jest sonda i zaskoczenie bo calkiem cichutko :)
wydech robiony w el-tecu.
auto bylo wtedy seria.


takie tam kombi 1.8T (250km) - było
corsa B MV6 HydroTransfer (200km+)

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości