Skrzynia 2y pod silnik 1.8 8v PF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ciekawy temat mialem podobny objaw Buda mk2 od1.8 KR zostal tylko zmieniony silnik Silnik koles wstawil 1.8 rp podpiol go do skrzyni 2Y i tak jak kolega pisze na 4i5 biegy dziwnie to jechalo Dla mnie dziwna to sprawa bo 2y jest krotka skrzynia nie bede sie kucic z nikim bo nie ma o co ale jest to dziwne
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 20:00 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Co za temat i wypowiedzi ..... Chyba dział speed schodzi na psy. Ze dwa głosy rozsądku w tym temacie są całkowicie zagłuszone dziwnym bełkotem.
Do wszystkich amatorów piszących głupoty - zasada jest prosta przy wszystkich silnikach wolnossących:
1. Im krótsza skrzynia tym przyspieszenia na poszczególnych biegach lepsze
2. Im krótsza skrzynia tym Vmax niższy.
Nie ma możliwości aby krotka skrzynia powodowała utratę przyspieszeń. Przy wyścigach na 1/4 może mieć to znaczenie, bo dochodzi kolejna zmiana biegu, która powoduje jakąś utratę czasu i prawdopodobieństwo popełnienia błędu. W cywilnej jeździe po naszych polskich drogach im krócej tym lepiej (nie mówimy o spalaniu i wyscigach po autostradach tylko o przyspieszeniach)
I proszę nie pisać tutaj głupot, że skrzynia od 16v nie jedzie w 8V i na odwrót. Kluczem są przełożenia. Jeśli są podobne lub takie same, to obydwie skrzynie zachowywać się będą identycznie bez względu na to z jakim motorem są spięte.
Do wszystkich amatorów piszących głupoty - zasada jest prosta przy wszystkich silnikach wolnossących:
1. Im krótsza skrzynia tym przyspieszenia na poszczególnych biegach lepsze
2. Im krótsza skrzynia tym Vmax niższy.
Nie ma możliwości aby krotka skrzynia powodowała utratę przyspieszeń. Przy wyścigach na 1/4 może mieć to znaczenie, bo dochodzi kolejna zmiana biegu, która powoduje jakąś utratę czasu i prawdopodobieństwo popełnienia błędu. W cywilnej jeździe po naszych polskich drogach im krócej tym lepiej (nie mówimy o spalaniu i wyscigach po autostradach tylko o przyspieszeniach)
I proszę nie pisać tutaj głupot, że skrzynia od 16v nie jedzie w 8V i na odwrót. Kluczem są przełożenia. Jeśli są podobne lub takie same, to obydwie skrzynie zachowywać się będą identycznie bez względu na to z jakim motorem są spięte.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
vr6syncro pisze:a próbowałeś załozyc kiedyś do 16v skrzynie z 8v? w porównaniu z 2y to wogole nie jedzie i tu bedzie podobnie. 8v nie rozkręci 2y tak jak 16stka
to mi sie najbardziej podoba
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
sorry ale nie mogłem sie powstrzymac
skoro 2Y 8v nie da rady rozkrecic to jak ma se poradic z seryjnym 4T, AUG?
- emilson
- Gadatliwa bestia
- Posty: 928
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
- Lokalizacja: lubliniec
- Kontakt:
u nas w miescie lata mk2 z abfem na skrzyni AUG i jakos zaprzecza to twemu bełkotowi :green_fuck:vr6syncro pisze:.a próbowałeś załozyc kiedyś do 16v skrzynie z 8v? w porównaniu z 2y to wogole nie jedzie i tu bedzie podobnie. 8v nie rozkręci 2y tak jak 16stka
proponuje troche łyknac wiedzy a dopiero sie wypowiadac to nie forum golf3.pl
never ending story
to niech kolega założy skrzynie od komarka to jeszcze szybciej będzie jeżdził :green_fuck:
niech założy skrzynie dedykowaną do abf to dopiero poczuje że ma 150ps. pewnie, ze jak koles miał 75 ps i założył abf to dla niego zapier..la.
a tak wogóle to z tego co piszecie to skrzynia z 8v zapier..la w 16v a skrzynia z 16v zapier..la w 8v więc chyba musicie napisac skarge do volkswagena bo się pomylili :green_fuck: zamontowali nie ta skrzynie w nie tym silniku :green_fuck:
niech założy skrzynie dedykowaną do abf to dopiero poczuje że ma 150ps. pewnie, ze jak koles miał 75 ps i założył abf to dla niego zapier..la.
a tak wogóle to z tego co piszecie to skrzynia z 8v zapier..la w 16v a skrzynia z 16v zapier..la w 8v więc chyba musicie napisac skarge do volkswagena bo się pomylili :green_fuck: zamontowali nie ta skrzynie w nie tym silniku :green_fuck:
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
chłopie masz zero pojęcia o skrzynia i pierd...sz jak potłuczony.
Oryginalnie w ABFie masz skrzynie CDA która ma przełożenia
CDA 02A 5-Gang 01/93 - 03/96 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837 3,389
co daje prędkości przy 7 tys. 1-65 2-110 3-165 4-210 5-260
Oryginalnie w Kr masz skrzynie 2y
2Y 020 5-Gang 02/86 - 10/91 3,455 2,118 1,444 1,129 0,912 3,667
1-55 2-95 3-135 4-170 5-220
Oryginalnie w 1.8 8v PF wychodzia Aug
AUG 020 5-Gang 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
1-60 2-100 3-135 4-160 5-225
w 8v wychodziły też na przykład 4t,4s albo inne długie
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
1-60 2-100 3-170 4-220 5-270
4S 020 5-Gang 08/83 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
1-55 2-95 3-150 4-200 5-250
Skrzynia CDA jest długa i jak zastosujemy 2y albo Aug to ABF będzie się jeszcze lepiej zbierał.
Skrzynia 2y jest krótka i jak wsadzimy ja w miejsce w miejsce aug to wielkiej róźnicy nie będzie, ale jak zastosujemy w miejsce 4t,4s to będzie lepsze przyspieszenie.
Dotarło do Ciebie??? Pomyśl kolego, że inżynierowie nie kierowali się tylko przyspieszeniem zakładając skrzynie. Nie masz pojęcia nic o przełożeniach w skrzynii, a piszesz... A kolega nie ma 75koni, a 1.8 8v PF 107km i zmienił tylko silnik, a skrzynie zostawił i jego ABF jest na pewno szybszy niż byłby na skrzynii CDA. Ty masz vr i myślisz, że jesteś najszybszy na świecie. Kocham takich ludzi i ich miny po tym jak staną na kresce![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Oryginalnie w ABFie masz skrzynie CDA która ma przełożenia
CDA 02A 5-Gang 01/93 - 03/96 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837 3,389
co daje prędkości przy 7 tys. 1-65 2-110 3-165 4-210 5-260
Oryginalnie w Kr masz skrzynie 2y
2Y 020 5-Gang 02/86 - 10/91 3,455 2,118 1,444 1,129 0,912 3,667
1-55 2-95 3-135 4-170 5-220
Oryginalnie w 1.8 8v PF wychodzia Aug
AUG 020 5-Gang 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
1-60 2-100 3-135 4-160 5-225
w 8v wychodziły też na przykład 4t,4s albo inne długie
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
1-60 2-100 3-170 4-220 5-270
4S 020 5-Gang 08/83 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
1-55 2-95 3-150 4-200 5-250
Skrzynia CDA jest długa i jak zastosujemy 2y albo Aug to ABF będzie się jeszcze lepiej zbierał.
Skrzynia 2y jest krótka i jak wsadzimy ja w miejsce w miejsce aug to wielkiej róźnicy nie będzie, ale jak zastosujemy w miejsce 4t,4s to będzie lepsze przyspieszenie.
Dotarło do Ciebie??? Pomyśl kolego, że inżynierowie nie kierowali się tylko przyspieszeniem zakładając skrzynie. Nie masz pojęcia nic o przełożeniach w skrzynii, a piszesz... A kolega nie ma 75koni, a 1.8 8v PF 107km i zmienił tylko silnik, a skrzynie zostawił i jego ABF jest na pewno szybszy niż byłby na skrzynii CDA. Ty masz vr i myślisz, że jesteś najszybszy na świecie. Kocham takich ludzi i ich miny po tym jak staną na kresce
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 10:48 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 2 razy.
mam tez 16V CHŁOPCZE i jak ją swapowałem do kabrio (jakieś 7lat temu) to ty wchodziłeś jeszcze po drabinie na dywan :green_fuck: jak mi padła 2y to niestety musiałem założyc chwilowo skrzynie z 8v i GWARANTUJE ci ze w porównaniu z 2y to jest szmelc, zresztą nie jestem sam w tym temacie z takim zdaniem nie jeden też tak miał i pisze tak bo tak miałem a nie spisuje cyferki z katalogu i próbuje na siłe wcisnąc to innym i na koniec wytłumacz wszystkim po co karzecie mu zmieniac na 2y skoro z 8v jest niby to samo co?
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Przeczytaj to co napisałem to może zrozumiesz coś. W 8v jest dużo skrzyń, nie tylko jedna. Zależy jaką skrzynie z 8v wsadziłeś. Aug jest krótka, podobna do 2y, reszta długa. Co widać po powyższych wyliczeniach. Jak założyłeś długą skrzynia z 8v to 16v była zmulona. Ale 2y można do każdego 8v, 16v zakładać i będzie jeździć fajnie, tylko aug będzie do niej podobna.
A to jest nie dorzeczność jaką napisałeś:
A nikomu nic nie każe, tylko odpowiadam na twoje bzdury.
A to jest nie dorzeczność jaką napisałeś:
Możesz jest starszy, ale niczego się nie nauczyłeś i pewnie nie rozumiesz tych cyferek co wcześniej napisałemvr6syncro pisze:raczej nie , na 4ce i 5ce bedzie mulił, 2y to skrzynia do 16v (kr,pl,9a) i tylko w nich to jedzie
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 11:22 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Pomyliło Ci się coś, 2y to typ skrzyni 020 i ma sprzęgło na linkę i wybierak na cięgna. Typ 02A ma hydraulikę i linki. Sprawdź dobrze oznaczenie swojej skrzyni.bzdunio pisze:Ja tam nie wiem czy 2Y podejdzie do PFa ale wiem ze jest na hydraulice i linkach, bo mam taką skrzynięgoly0 pisze:mylisz sie, nie ma hydrauliki ani linekMiChAoS pisze:MiChAoS
Ja pier....! co jeden to lepsze bzdury pisze!
vr6syncronaucz się najpierw co to sa przełozenia skrzyni i jak odczytywac owe "cyferki" a dopiero sie wypowiadaj.
vr6syncronaucz się najpierw co to sa przełozenia skrzyni i jak odczytywac owe "cyferki" a dopiero sie wypowiadaj.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości