[mk4 Golf] Sebek; 1,9 TDI ASZ; LB9A; Bora front.
Moderator: G0 Karcio
- kalin
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 15:51
- Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie / Kalinowo
- Kontakt:
ta jettka przypadkiem nie jest z Łomży..Sebek pisze:z bliźniaczą jetta
szkoda ze jej tu nie ma na forum
..::: PozdraVWiam :::..
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
tej z lozmzy to daleko do tej :green_fuck:kalin pisze:ta jettka przypadkiem nie jest z Łomży..Sebek pisze:z bliźniaczą jetta
szkoda ze jej tu nie ma na forum
nie temat o aucie Artura..ale...
MODEL: JETTA MK4 2001
SILNIK: 1,8 TURBO 20V
MOC: 150KM
MODYFIKACJE SILNIKA:
- TURBOSPRĘŻARKA GARRETT2540R
- WASTEGATE F38MM TIAL SPORT (http://www.tialsport.com/ )
- KOLEKTOR WYDECHOWY APR (http://www.aprperformance.com/)
- KOMPLETNY UKŁAD WYDECHOWY o średnicy 3" firmy APR (http://www.aprperformance.com/)
- FILTR POWIETRZA K&N
- FMIC INTERCOOLER ABD (http://www.abdracing.com/)
- REGULATOR PALIWA EIPTUNING (http://www.eiptuning.com)
- POMPA PALIWA WALBRO
- WTRYSKI 440CC
- STEROWANIE TURBOSPRĘŻARKĄ GReddy boostcontroller SPEC2 (http://www.greddy.com/ )
- KOŁO ZAMACHOWE Z GOLFA VR6
- PODUSZKI POD SILNIKIEM I SKRZYNIĄ BIEGÓW VF ENGINEERING (http://www.vf-engineering.com/)
- AUTO STROJONE W FIRMIE APR: moc po modyfikacjach: 300KM
- NOWE CEWKI (ASO VW) I ŚWIECE NGK
NAPĘD:
- MECHANIZM RÓŻNICOWY O OGRANICZONYM POŚLIZGU (http://www.peloquins.com/)
- CERAMICZNA TARCZA SPRZĘGŁA (6 RAMION)
- DOCISK TARCZY SPRZĘGŁA Z GOLFA VR6
ZAWIESZENIE:
- gwintowane H&R z możliwością regulacji
UKłAD HAMULCOWY:
-przód: 312mm Audi TT
-tył: 256 Leon Cupra-R
KOŁA:
- 18"x9J Oettinger,
- opony: 235/40/18
- dystanse po 10mm przód/tył
NADWOZIE:
- Kompletny pakiet od wersji GLI , w skład którego wchodzą:
*dokładka przedniego zderzaka
*dokładka tylnego zderzaka
*listwy progowe
Pakiet to oryginalna wersja GLI zamawiana u dealera w USA, nie żadna podróba z laminatu.
MIESIĄC TEMU CAŁY SAMOCHÓD ZOSTAŁ POLAKIEROWANY NA NOWO BIAŁYM LAKIERZE O JAŚNIEJSZYM ODCIENIU (ŻADNA STŁUCZKA NIE BYŁA POWODEM TEGO ZABIEGU-POSIADAM ZDJĘCIA Z PRZEBIEGU PRAC). Usunięte zostały wszystkie listwy, zarówno te ze zderzaków jak i drzwi.
Dokładki połaczone zostały ze zderzakami „na gładko”.
- w przednim zderzaku zamiast kratek wloty polakierowane na czarno,
- dziura po znaczku w masce-zaspawana,
- no emblem grill
- lampy od czarne Angel eyes + xenon na światłach mijania i drogowych
- duże prawe lusterko
- tylne lampy czerowne
- usunięte oznaczenia modelu
- antena dachowa od audi TT
- dach i lusterka polakierowane na czarny perłowy kolor
WNETRZE:
- pedały i podstopnica a’la audi TT
- nakładki na elementy konsoli środkowej
- skórzana kierownica trójramienna
- kratki nawiewów z R32
- wskaźnik turbo zamontowany na kolumnie kierownicy
- posiadam dodatkowe wskaźniki firmy AUTO METER (NIE MYLIĆ Z „AUTO GAUGE”) – zostały zdemontowane na rzecz DVD Pioneer’a
- nakładki na zegary ABD Racing
- gałka MOMO
AUDIO:
- NAWIGACJA/DVD PIONEER AVIC D3
SAMOCHÓD OPISYWANY W CZASOPISMIE GT NR 102 (Nr 06) CZERWIEC 2007
FOTO:
tu tylko jakos dziwnie wyszla, bo nie stoi tak wysoko...
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 00:01 przez Sebek, łącznie zmieniany 3 razy.
Life's simple. You make choices and don't look back.
- kalin
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 15:51
- Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie / Kalinowo
- Kontakt:
faktycznie była opisywana w GT tylko troszkę inaczej wtedy wyglądała,teraz już kojarzę auto, rzeczywiście kawał dobrej roboty a szczególnie pod maską
..::: PozdraVWiam :::..
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
- pawelmarian
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: ndz mar 15, 2009 21:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
ta bora ma zderzak prawie jak gregster btw sebek nie wiesz czy ten przelacznik do swiatel nie pasowal by do multivana t5? i jaki koszt takiego
Rothenburg cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08',09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09',10',11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-it Kielce 13
Vag Day Żmigrod 13'
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08',09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09',10',11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-it Kielce 13
Vag Day Żmigrod 13'
ta bora/jetta jest w oryginalnym pakiecie GLI- Greg ma tylko tyl i progi, przod ma Riegera.-to jakby poszerzona jeszcze dokladka V6.siVWy pisze:ta bora ma zderzak prawie jak gregster btw sebek nie wiesz czy ten przelacznik do swiatel nie pasowal by do multivana t5? i jaki koszt takiego
Co do wlacznika nie wiem, cena +/- 200zl
Life's simple. You make choices and don't look back.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości