Pytanie o wskaźnik doładowania BOOST

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GoNzO !!!
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: sob mar 14, 2009 19:12
Lokalizacja: Wielkopolska

Pytanie o wskaźnik doładowania BOOST

Post autor: GoNzO !!! » ndz lut 07, 2010 11:52

Właśnie jestem w trakcie zakładania zegaru turbo doładowania. Mam takie pytanie, chodzi kąkretnie o VACUM, i tu moje pytanie czy jeśli się wierce w rure idącą do ERG to wacum będzie wskazywało mniejszą wartość niżeli jak się wierce się w kolektor dolotowty za ERG.

Pozdrawiam


Moje MK4 25 Jahre GTI
viewtopic.php?t=266320" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lut 07, 2010 12:24

chodzi ci zapewne o egr. najlepiej podłączyć wskaźnik vacuum zaraz przy wyjściu pompy vacu.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz lut 07, 2010 12:51

:bajer: kolego JABcok20 blad nie bede pisal czmu bo wiadomo,
GoNzO rob jak pisales wybor nalezy do ciebie tylko licz sie z tym ze wiercac w kolektorze moga ci metalowe wiory poleciec w kanaly ssace na zawory a dalej to :crazy: tragedia zdajesz sobie z tego sprawe? chyba ze zdemontujesz egr i przy okazji go wyczyscisz a nastepnie wlozysz tam do kolektora rure odkurzacza przed wierceniem, najmniej problemowym wpieciem sie jest rura przed egr a efekt koncowy taki sam



Awatar użytkownika
GoNzO !!!
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: sob mar 14, 2009 19:12
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: GoNzO !!! » ndz lut 07, 2010 13:39

Mnie chodzi o to czy jak dam ten wężyk w róre przed zawór ERG to czy VACUM nie będzie słabsz niż w dolocie. Bo przy zawoże ERG jest taka jakby przepustnica i mi się wydaje że jak ona się zamyka to VACUM na róże przed ERG jest słabsze, czy może się myle w tej kwesti.


Moje MK4 25 Jahre GTI
viewtopic.php?t=266320" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 07, 2010 13:47

GoNzO !!! pisze:Bo przy zawoże ERG jest taka jakby przepustnica i mi się wydaje że jak ona się zamyka
To auto gaśnie :bigok: Klapa gasząca dział tylko podczas gaszenia auta- zamyka dopływ powietrza do silnika.. w czasie jego pracy jest otwarta ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz lut 07, 2010 13:58

Ja dobrze rozumiem? Chcesz wskaznik DOLADOWANIA podlaczyc pod wezyki PODCISNIENIA vacum ?



Awatar użytkownika
GoNzO !!!
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: sob mar 14, 2009 19:12
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: GoNzO !!! » ndz lut 07, 2010 14:21

Myślałem że to przepustnica steruje dopływem powietrza. Stąd też myślałem że w kolektorze dolotowym jest większe VACUM, ale z tego co napisał kolega italiano_83 znaczy że się myliłem :crazy:


Moje MK4 25 Jahre GTI
viewtopic.php?t=266320" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz lut 07, 2010 14:59

GoNzO !!! pisze:Myślałem że to przepustnica steruje dopływem powietrza.
To jest klapa gaszaca tylko i wylacznie. W dieslu nie masz przepustnicy jak w benzynie :)



Awatar użytkownika
GoNzO !!!
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: sob mar 14, 2009 19:12
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: GoNzO !!! » ndz lut 07, 2010 15:50

Ok koledzy dzięki wielki, jutro zabieram się za montaż, wszyscy po punkciku za pomoc.
Pozdr :bigok:


Moje MK4 25 Jahre GTI
viewtopic.php?t=266320" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości