padnieta sonda?? 3 przewodowa zamiast 1przewodowej.Kopci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

padnieta sonda?? 3 przewodowa zamiast 1przewodowej.Kopci

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 12:11

Witam mam taki problem z silnikiem 1.6 rf na osprzecie rp czyli monowtrysku
otoz zrobilem se swapa bo gaznik mnie juz denerwowal i pojawil sie problem kupilem wiazke po gazie niby gosc ja poprawil , ale ostatnio ja wyjolem posprawdzalem okazalo sie ze kabel z sondy niemial przejscia zrobilem to i zaczely sie jazdy auto telepie na zimnym silnniku wyraznie go zalewa szarpie ciagnie na wysokich obrotach.
Czujnik niebieski zmieniony.
sonde mam przed katalizatorem nie w kolektorze.
czy sonda moze byc zaraz przed katalizatorem??
czy moge zastosowac sonde 3 przewodowa z grzaniem zamiast 1 przewodowej
czy to wogole wina sondy??? dodam ze sonda wskazuje ciagle 0.35v
czy moze to byc wina dawkowania paliwa ze wzgledu na to ze komp jest z rp choc najpierw to jakos chulalo.
czy zmianiec kompa na taki z 1f czyli 1.6 na monowtrysku
i co do sondy jesli mozna zalozyc sonde z grzaniem to do jakich pinow w skrzynce bezpiecznikow ja podlaczyc(chodzi o grzalke)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz lut 07, 2010 12:17

moze gadam glupoty, ale kiedys jak sie dowiadywalem o sonde lambda w moim MK3 to mowili ze jak sonda NIE jest w kolektorze to powinna byc grzana bo jest juz inna temp spalin. Wiem ze w AAM jest w kolektorze i jest na 1 przewód a w silniku ABS jest juz na 3lub4 przewody bo sonda jest zaraz przed Katem.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz lut 07, 2010 12:23

Y@RO pisze:moze gadam glupoty, ale kiedys jak sie dowiadywalem o sonde lambda w moim MK3 to mowili ze jak sonda NIE jest w kolektorze to powinna byc grzana bo jest juz inna temp spalin. Wiem ze w AAM jest w kolektorze i jest na 1 przewód a w silniku ABS jest juz na 3lub4 przewody bo sonda jest zaraz przed Katem.
dokładnie tak musi być sonda jak jest przed katem to musi być grzana
także musisz zastosować tak jak jest ori w RP


Obrazek

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 12:31

jeson pisze:dokładnie tak musi być sonda jak jest przed katem to musi być grzana
także musisz zastosować tak jak jest ori w RP
a nie moge zalozyc sondy z grzaniem i podlaczyc grzalke pod pomy paliwa tak jak jest np w pfie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz lut 07, 2010 13:13

MaRo1705, wydaje mi sie ze mozesz ale niech sie wypowiedza jacys fachowcy.


eSsssssssssss :))))

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz lut 07, 2010 13:18

MaRo1705 pisze:czy to wogole wina sondy??? dodam ze sonda wskazuje ciagle 0.35v
jak to sprawdziłeś?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 13:19

Y@RO, kolektor wydechowy z miejscem na sonde mam, ale ile to jest pier... i ku.... przy zmianie kolektora juz wolalbym sonde 3 przewodowa kupic zamiast zmieniac kolektor itak sonde mam do wymiany


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz lut 07, 2010 13:30

MaRo1705, dla chcacego nic trudnego :D nie no wiem ile to jest jeb*** z tym. Bo mi pekł i nie moglem go odkrecic to sciagałem glowice aż :/


eSsssssssssss :))))

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 13:41

Y@RO, w moim silnikuy glowica po remoncie wiec powinno w miare szybko puscic


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz lut 07, 2010 14:21

wymień kolektor i załóż sonde na jeden przewód i bedzie git


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 14:33

nie wiem czy to że masz wtrysk z kompem od 1.8 w 1,6 nie da kłoporu, ale sondę jak najbardziej można dać 3 przewodową, podpiąć grzałce plus po zapłonie i masę, albo tak jak w oryginale plus po przekaźniku pompy paliwa i masę.
A to napięcie pewnie jest podsatwione przez ECU bo sonda nie działa z zimna, ale nie napisałeś konkretnie jak to napięcie mierzyłeś, w którym miejscu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 15:59

Paweł Marek, mierzylem podlanczajac miernik na sondzie podlaczonej do komputera

[ Dodano: 07 Lut 2010 15:01 ]
jeszcze takie pytanko czy komputer podpiety pod grzana sonde bedzie odrazu reagowal na sonde czy dopiero przy zagrzanym silniku

[ Dodano: 07 Lut 2010 15:19 ]
aa i czy taka sonda bedzie ok
http://allegro.pl/item911583869_uniwers ... _nowa.html


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » ndz lut 07, 2010 20:25

MaRo1705, silnik może być gorący, ale jak sonda nie ma temperatury wymaganej do prawidłowego działania to będzie ecu podstawiał jakąś wartość



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 20:43

MaRo1705 pisze:czy komputer podpiety pod grzana sonde bedzie odrazu reagowal na sonde
zalezy od temperatury na zewnątrz, w lecie niecałą minutę i działa, w zimie ciut dłużej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 430 gości