Mrugnęła kontrolka oleju i zgasł... nie odpala...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

afn1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 19, 2010 01:07
Lokalizacja: p-zń

Mrugnęła kontrolka oleju i zgasł... nie odpala...

Post autor: afn1984 » ndz lut 07, 2010 00:50

Witam!

Niestety mam pierwszy problem z moim AFNem... Podczas jazdy przy około 2 000 obr. mrugnęła kontrolka oleju i zgasł... nie odpala już od tego momentu... poziom oleju jest, rozrząd ok... Co to mogło być?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 07, 2010 00:54

W przewodach paliwowych idących do pompy jest paliwo?? Sprawdzałeś filtr paliwa??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

afn1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 19, 2010 01:07
Lokalizacja: p-zń

Post autor: afn1984 » ndz lut 07, 2010 01:01

W filtrze była ropa, w przewodzie z filtra do pompy też. W przewodzie do filtra pewny nie jestem ale raczej też chociaż nic nie wyciekło po jego zdjęciu.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 07, 2010 11:29

afn1984 pisze:W filtrze była ropa, w przewodzie z filtra do pompy też. W przewodzie do filtra pewny nie jestem ale raczej też chociaż nic nie wyciekło po jego zdjęciu.
Coś podobnego.. problemy z przekaźnikiem 109 - stacyjka..
Szkoda, że nie masz dostępu do vag-a, pewnie jakieś błędy wywaliło i nie trzeba by szukac po "omacku" ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... =odpaleniu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=283379
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » ndz lut 07, 2010 22:43

Mi nie chciał odpalić po tym jak mi czujnik położenia wału rozwaliło... Tez kontrolka oleju zamigała, tyle że chwilke jeszcze chodził ale to na jakiejś pracy awaryjnej :grin: a potem nie ruszył... Looknij tam czy cały jest... Bo ja szukałem dziury w całym a na czujnik nie zerknąłem... :bigok:



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » ndz lut 07, 2010 23:21

Ja miałem tez coś podobnego.... w czasie jazdy zapaliła się kontrolka oleju a potem zgasł...
Okazało sie że urwało sie koło pasowe od wałka pośredniego.... a ona napędza pompę oleju... rozrząd lekko przeskoczył o jeden ząbek... a koło sie trzymało na obudowie
Kolizji nie by .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości