Wspomaganie w golfie III 1,6 101KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

norbert89konin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 14:15
Lokalizacja: konin

Wspomaganie w golfie III 1,6 101KM

Post autor: norbert89konin » czw lut 04, 2010 23:37

mam golfa 1,6 101KM 1995 r i mam pewien problem odnośnie wspomagania, jeździłem kilkoma golfami i okazuje się że w każdym innym wspomaganie chodzi znacznie lżej niż w moim, co prawda działa ale u znajomych znacznie lepiej. Poziom płynu jest ok, nie wiem co może być przyczyną tej różnicy, może pompa jest mało wydajna albo coś. może macie jakieś wytłumaczenie , a może sami coś takiego zaobserwowaliście. pomóżcie
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 23:38 przez norbert89konin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw lut 04, 2010 23:52

Ja u siebie mam podobne zludzenie ze jak by ciezej chodzila kiera ale nie przejmuje sie tym i nie zwracam na to uwagi powiem ci tak wydaje mi sie ze nawet lepiej ze ciezej chodzi bo lepiej sie prowadzi przy duzych predkosciach. W niektorych autach jest dopiety zawor do wspomagania ktory zmniejsza cisnienie zeby kiera byla twardsza.Jak chodzi lekko to latwiej sie zabic.A jak robisz porownanie to zwroc tez uwage na takie proste rzeczy jak np. opony (rozmiar) felgi to tez ma wplyw.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pt lut 05, 2010 22:53

A uwzględniacie szerokość gumy? W mk3 cholernie czuć różnicę nawet między 185 a 175, nie wspominając już o szerszych.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » sob lut 06, 2010 08:50

sHpAaKu pisze:A uwzględniacie szerokość gumy? W mk3 cholernie czuć różnicę nawet między 185 a 175, nie wspominając już o szerszych.
A co jest napisane w ostatnim moim zdaniu w poscie ???



Dyguś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Dyguś » sob lut 06, 2010 10:34

W moim 1,6 aft tez to zauważyłem



Awatar użytkownika
TOMASZ13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:11
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Post autor: TOMASZ13 » sob lut 06, 2010 20:40

chyba ze przy skretach dochodza jakies dziwne dzwieki to wtedy pompa pada;/[/quote]

mogę się z tym zgodzić ale z małym wyjątkiem wspomaganie zawsze popiskuje jak skręcisz na max (oczywiście nie tak ze słychać cie na sąsiedniej wsi)

[ Dodano: 06 Lut 2010 19:42 ]
norbert89konin pisze:mam golfa 1,6 101KM 1995 r i mam pewien problem odnośnie wspomagania, jeździłem kilkoma golfami i okazuje się że w każdym innym wspomaganie chodzi znacznie lżej niż w moim, co prawda działa ale u znajomych znacznie lepiej. Poziom płynu jest ok, nie wiem co może być przyczyną tej różnicy, może pompa jest mało wydajna albo coś. może macie jakieś wytłumaczenie , a może sami coś takiego zaobserwowaliście. pomóżcie
mam taki sam silnik w swoim golfiku wspomagania chodzi mi bardzo lekko



oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » sob lut 06, 2010 22:14

Najprawdopodobniej jest juz na wykonczeniu , chuczy przy skrętach ? ale w takim nadmiernym znaczeniu bo przy maxymalnym skręcie zawsze bedzie ja słychac. Powiem tak robiłem kiedys golfika 3 i wspomaganie bardzo cięzko chodziło , wymienilismy pompke na orginał aluminiową a wczesniej była żeliwna . Pompa była kayaby co mnie zdziwiło i pod spodem orginalny znaczek wybity. co potem sie dowiedziałem ze były takie montowane w t4. Golfik 1,8 i od wymiany pompy , urzywanej aluminiowej , wspomaganie chodziło delikatnie.


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » ndz lut 07, 2010 10:52

oldi90 pisze:urzywanej aluminiowej , wspomaganie chodziło delikatnie.
Podejrzewam ze pompa aluminiowa robi wieksze cisnienie i dlatego ten efekt.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 303 gości