Szarpanie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie silnika
witam od pewnego czasu moj 1,9td aaz szarpie podczas jazdy na stalych obrotach w okolicach 2tyś czym może być to spowodowane ?wymieniony olej, rozrząd filtr powietrza więc to raczej nie to. szukałem i znalazłem wypowiedzi ale najczesciej do silnikow benzynowych i sadze ze to mi nie może pomóc. dziś zabieram sie za wymiane filtra paliwa bo ostatnio widzialem bąbelki i być może to właśnie jest przyczyna.samochód normalnie przyspiesza na biegu jałowym też raczej normalnie pracuje. szarpanie występuje jedynie na stalych obrotach w granicach 2tyś czyli w momencie gdy turbina się włącza dodam ze silnik szarpie ale obrotomierz nawet nie drgnie... ma ktoś jakiś pomysł ?
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
- kamil-b
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
- Lokalizacja: Jedlina Zdrój
- Kontakt:
kam.w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnosc ukladu paliwa!!szarpanie moze byc spowodowane zasysaniem lewego powietrza z pod uszczelki podgrzewacza przy filtrze paliwa...sprawdz tez pod filtrem paliwa ten zaworek do spuszczania wody...jesli jezdzisz na rezerwie tez moga byc takie objawy....jesli nic to nie pomoze odepnij wtyczke predkosciomierza przy skrzyni biegow...jesli sie cos poprawi i przestanie szarpac,to prawdopodobnie nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia...ja osobiscie sprawdzilbzm najpierw szczelnosc ukladu i odsaczyl wode przez ten kranik pod filtrem paliwa!!moze tankujesz na lipnych stacjach i z tad te szarpanie.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 11:16 przez kamil-b, łącznie zmieniany 1 raz.
wiesz co zatankowałem właśnie dobre paliwo i od tego zaczęło się szarpanie :/ bynajmniej tak mi się wydaje, zatankowałem lotos dynamic i od tego zaczeło mi szarpać, nie jestem w stanie sprawdzić innego paliwka bo wlałem cały bak sprawdzę czy pomoże..
ta uszczelka podgrzewacza to gdzie dokladnie sie znajduje i jak wygląda bo nie bardzo się orientuje.. ?
ta uszczelka podgrzewacza to gdzie dokladnie sie znajduje i jak wygląda bo nie bardzo się orientuje.. ?
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
- kamil-b
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
- Lokalizacja: Jedlina Zdrój
- Kontakt:
wedlug mnie to paliwko musi byc dobre!!masz tutaj linka i na rys.nizej jest pokazany ten filtr,podgrzewacz i uszczelka....http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3636540
jestem już po wymianie filtra paliwa, bąbelków już nie ma..
tylko teraz widze że albo ochlapałem przy wymianie filtra pompę paliwa albo z niej cieknie ..
wytarlem poczekam aż całkiem wyschnie i się przejadę..
ktoś zna mniej więcej koszt naprawy pompy jakby coś ?
tylko teraz widze że albo ochlapałem przy wymianie filtra pompę paliwa albo z niej cieknie ..
wytarlem poczekam aż całkiem wyschnie i się przejadę..
ktoś zna mniej więcej koszt naprawy pompy jakby coś ?
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
Regeneracje pompy oscyluja w różnych cenach , zależy co ci padło, może cieknie z jakiejs drobnostki . Przypatrz sie dokładnie . Ale jak nie masz powietrza w układzie to prawdopodobnie filtr a pompę pochlapałes
Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"
więc tak po zapaleniu zrobilem 3km w jedna strone obroty do 2,2 tyś wszystko ok!
mysle pora wracac i przycisnalem do 2,7 -3tys i podczas drogi powrotnej znow szarpie :/
próbowałem pukać we wtrysk sterujący przed wyjazdem.. wtyczka predkosciomierza to jest taka wielokablowa wtyczka na skrzyni biegow tak?
co do filtra paliwa grubszym wezykiem idzie u gory taka jakby piana delikatnie ale idzie.
jeszcze jedno dosc istotne.. po zapaleniu mam jakies 900obr czy to dobrze bo wydaje mi sie ze bylo przedtem mniej..
jeszcze jedno mi przychodzi do glowy.. podlaczylem audio i wzmacniacz z lenistwa zostawilem pod tylnim fotelem ( tam zdaje sie jest komputer abs ?) czy moze to miec jakis wplyw?
mysle pora wracac i przycisnalem do 2,7 -3tys i podczas drogi powrotnej znow szarpie :/
próbowałem pukać we wtrysk sterujący przed wyjazdem.. wtyczka predkosciomierza to jest taka wielokablowa wtyczka na skrzyni biegow tak?
co do filtra paliwa grubszym wezykiem idzie u gory taka jakby piana delikatnie ale idzie.
jeszcze jedno dosc istotne.. po zapaleniu mam jakies 900obr czy to dobrze bo wydaje mi sie ze bylo przedtem mniej..
jeszcze jedno mi przychodzi do glowy.. podlaczylem audio i wzmacniacz z lenistwa zostawilem pod tylnim fotelem ( tam zdaje sie jest komputer abs ?) czy moze to miec jakis wplyw?
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 18:14 przez kam, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A gdzieś ty go znalazł w AAZ -ecie?kam pisze:próbowałem pukać we wtrysk sterujący przed wyjazdem..
Tam nie powinno być zadnej piany .kam pisze:co do filtra paliwa grubszym wezykiem idzie u gory taka jakby piana delikatnie ale idzie.
Nie.kam pisze:podlaczylem audio i wzmacniacz z lenistwa zostawilem pod tylnim fotelem ( tam zdaje sie jest komputer abs ?) czy moze to miec jakis wplyw?
Odpuść sobie tą wtyczkę bo tak sprawdza się w TDI gdzie pompa sterowana jest przez kompa w zwykłym TD -eku nic tak nie sprawdzisz .Ewidentnie coś masz nie halo z zasilaniem w paliwokam pisze:wtyczka predkosciomierza to jest taka wielokablowa wtyczka na skrzyni biegow tak?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
hm czyli jak to teraz sprawdzić ? jedyne co przychodzi mi do głowy to uszczelka ta która jest pod plastikiem który przychodzi do filtra bo tam jej poprostu nie mam.. i uszczelnienia węży bo są tam zaciski takie których nie skręca się śrubką tylko zaciskarką a takowej nie posiadam więc nie moge sprawdzić czy nie zasysa powietrza...
eh chciałem boost pina od ciebie zakładać a teraz mam takie jaja z autem :/
eh chciałem boost pina od ciebie zakładać a teraz mam takie jaja z autem :/
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tam powinien być oring.Weż sobie kanister z paliwem podłącz wszystko na krótko do pompy i się przekonasz czy to problem z zapowietrzaniem .Wszystko jest do zrobienia .kam pisze:jedyne co przychodzi mi do głowy to uszczelka ta która jest pod plastikiem który przychodzi do filtra bo tam jej poprostu nie mam.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
oring zwykły czy raczej płaska uszczelka? da sie kupić oryginał czy można zwykłą uszczelke z czegoś dopasować?
pomysł z kanistrem byłby dobry gdyby nie fakt że nie szarpie na biegu jałowym tylko podczas jazdy i to też nie zawsze :/ i w zakresie obrotów 1800-2200.. jedynie jeszcze na lewarku można byłoby podnieść ale nie wiem czy to dobry pomysł..
pomysł z kanistrem byłby dobry gdyby nie fakt że nie szarpie na biegu jałowym tylko podczas jazdy i to też nie zawsze :/ i w zakresie obrotów 1800-2200.. jedynie jeszcze na lewarku można byłoby podnieść ale nie wiem czy to dobry pomysł..
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 15:48 przez kam, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
tam orginalnie siedzi oringkam pisze:oring zwykły czy raczej płaska uszczelka?
a to w jakim celu?kam pisze:jedynie jeszcze na lewarku można byłoby podnieść ale nie wiem czy to dobry pomysł..
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości