1.8 RP jednopunkt benzyna gaz zbyt wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:09
Lokalizacja: Płock

1.8 RP jednopunkt benzyna gaz zbyt wysokie obroty

Post autor: slawo1 » sob lut 06, 2010 21:35

Po uruchomieniu zimnego silnika wchodzi na 2000 obr/min na gazie jest podobnie. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe wymieniony niebieski czujnik i sprawdzony silniczek krokowy. Czy ktoś wie jak się sprawdza czujnik położenia przepustnicy ( 4 piny)? Czy coś jeszcze może miećwpływ na takie obroty? Czy orientujecie siąjaki może byćszacunkowy koszt wymiany przy założeniu że będęjużmiał używany?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 06, 2010 21:39

odczytaj kody blyskowe
na www.vwgolf.pl w dziale porady lub znajdziez w googlach
na kodach wyjdzie czy TPS jest ok



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob lut 06, 2010 21:41

slawo1 pisze:Czy ktoś wie jak się sprawdza czujnik położenia przepustnicy ( 4 piny
jak ma fabryczne blomby to nie dotykaj tego.jesli juz ktos grzebal tam to napisz

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 20:41 ]
zresztą o ustawianiu tego mozna ksiązke napisac biorąc material z forum :chytry:
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 21:43 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » sob lut 06, 2010 21:42

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ustawianie TPS'u


eSsssssssssss :))))

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 06, 2010 22:13

NIE RUSZAJ TPSu
chyba ze ktos przed toa juz przy nim krecil



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob lut 06, 2010 22:25

agrala pisze:NIE RUSZAJ TPSu
chyba ze ktos przed toa juz przy nim krecil
:dol:
"jak ma fabryczne blomby to nie dotykaj tego.jesli juz ktos grzebal tam to napisz"
pisalem o tym :chytry: wyrzej
ale gazownicy zazwyczaj tam ustawiaja obroty i niestety....
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 22:26 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slawo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:09
Lokalizacja: Płock

Post autor: slawo1 » ndz lut 07, 2010 22:17

witam dziś zabrałem sięza sprawdzanie i rzeczywiście spotkałem kilka problemów. Między bolcem silniczka a przepustnicąnie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba potem zmierzyłem napięcia i pierwsze było złe miałem ok0.9 między 1 a 2 pinem ustawiłem ok potem między 1 a 4 miałem ok0.25 przy zamkniętej przepustnicy tak zostawiłem .
Jeżeli chodzi o plomby to było coś plastikowego na śrubkach i zerwałem to. Sprawdziłem samochód na zimnym silniku i jest lepiej już po zapaleniu ma ok. 1600 obr/min potem spada na jakieś 1000 obr/min. Czy wartość między 1 a 4 pinem 0.26 zamiast 0.2 V może miećznaczenie czy też wystarczy że podkręcę jeszcze śrubkę przy silniczku krokowym?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 414 gości